• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Hahahha, ooooh, dat deed ik vroeger altijd! Dat was zo geweldig :p

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    bkx98 schreef:
    (...)

    ik speel shall we date: ninja love en my bodyguard for gree XD :3

    NINJA LOVEEE! Ik heb die voor Gree, alleen voor Hanzo. Ik wachtte ZO lang op Hanzo omg.
    Oeh, van My Bodyguard zie ik ook weleens foto's op tumblr, is die leuk? :Y)

    Endure schreef:
    Hahahha, ooooh, dat deed ik vroeger altijd! Dat was zo geweldig :p

    is* haha!

    Die MyCandyLove site is best wel geinig.. Oooh wat erg, maar het ziet er ook leuk uit!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha volgens mij speelt bijna iedereen, Ninja Love XD


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik ben nu op het punt, bij Ninja Love, dat ik 6 paspoorten moet hebben om door te gaan, en die onmogelijk kan krijgen zonder ervoor te betalen...


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Endure schreef:
    Die MyCandyLove site is best wel geinig.. Oooh wat erg, maar het ziet er ook leuk uit!

    Ja maar op n gegeven moment moet je wachten tot je die action points heb :[

    Depay schreef:
    Ik ben nu op het punt, bij Ninja Love, dat ik 6 paspoorten moet hebben om door te gaan, en die onmogelijk kan krijgen zonder ervoor te betalen...

    Dan moet je dus wachten op je daily bonussen.. Ik haat dat zo erg, dan vergeet je altijd wat er de vorige x gebeurde.. *sigh*

    Rivera schreef:
    (...)
    Ja maar op n gegeven moment moet je wachten tot je die action points heb :[


    Je moet er wel op letten dat je geen actie punten krijgt als je niet inlogd.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Hoe kom je aan geld bij MCL? Ik heb genoeg AP, maar niet genoeg geld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hoe kom je aan geld bij MCL? Ik heb genoeg AP, maar niet genoeg geld.


    Geld kan je verdienen door de mini games te spelen, je krijgt wel heel weinig.
    Als je, je tante tegen komt.
    Of je koopt ze hier


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    Je moet er wel op letten dat je geen actie punten krijgt als je niet inlogd.

    Nee, klopt!

    Ben ik niet de enige die dat speelt, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, wat is jullie username bij MCL? (: Ik heb stiekem twee accounts,
    omdat ik bij de eerste die kneus achter me aan kreeg xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kreeg dat ook, pfft. Excuse me for saying this, maar het leek net een insect die telkens terug kwam. D:
    Die van mij is LadyMidnight.


    Quiet the mind, and the soul will speak.