• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Tortura schreef:
    (...)
    Soms ja, alleen niet als het geld kost lol. :'].
    Vaak ben ik gewoon doelloos bezig.

    Oh hahahaha! Waar speel je het op? (:

    Sagitta schreef:
    Ik zou het graag eens spelen aangezien je het zo vaak in anime's ziet x)

    Haha, het is echt heeel leuk! Je kan het eerst proberen om online te spelen en dan zien of je er wat van vind? Of gratis downloaden voor Gree voor android of apple (ik weet niet of je android of apple hebt?)

    Rivera schreef:
    HAPPY ENDINGS, ACTOR TO BE! ;D (ik moet er alleen nog ééntje.)


    MOET IK HEBBEN!
    Ooit zal die in mijn handen zijn, het ziet er mooi uit.


    We're all mad here. ~Cheshire

    HAPPY ENDINGS NINJA LOVE (solmare, niet gree), ik denk niet dat iemand dat boeit but whatever. Ik moet er hier ook nog eentje.

    SAIZO


    GOEMON


    SASUKE


    KOTARO


    MUSASHI


    MUNENORI


    :3

    Rivera schreef:
    HAPPY ENDINGS NINJA LOVE (solmare, niet gree), ik denk niet dat iemand dat boeit but whatever. Ik moet er hier ook nog eentje.
    SAIZO


    GOEMON


    SASUKE


    KOTARO


    MUSASHI


    MUNENORI


    :3


    :9~:9~
    Kun je Ninja Love ook op PC spelen? :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    (...)

    :9~:9~
    Kun je Ninja Love ook op PC spelen? :'D

    Was het maar waar, anders had ik hem niet voor de iPad gekocht hahaha. :Y)

    Rivera schreef:
    (...)
    Was het maar waar, anders had ik hem niet voor de iPad gekocht hahaha. :Y)


    Pff, jammer. :c


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Moyashi schreef:
    (...)

    Dan zal ik het even uitleggen ^^

    Kleren:
    -Als je op de onderste balkje klikt zie je een T-Shirt (Was je al achter gekomen)
    -Dan verschijnd er een scherm waar je de dingen kan komen
    -Daar links-boven zie je 'Closet' staan
    -Klik daar op
    -Dan zie je al je kleren die je hebt
    -Daarna is het gewoon een kwestie van kleding stukken slepen naar de kleineren vakje
    -Let wel op de volgorde die je aantrekt (De blouse moet hoger staan dan de trui, anders krijg je een trui boven op een blouse)

    Level up:
    Om level up te gaan moet je verschijnen in het publiek, dat doe je door allemaal verschillende actieviteiten te doen met de naam (Appereance)
    Als je dat doet moet je er wel voor zorgen dat je star genoeg skills heeft, anders mislukt alles wat je doet en kost het hem alleen maar energie.

    Lessen:
    -Met de lessen train je de skills (zingen, dansen, geheugen, etc)
    -Die lezen kan je nemen door elke activiteit te doen waar 'Lesson' bij staat
    -Bij elke mini game staat een uitleg bij het begin

    Event:
    Voor als je het nog niet wist.
    Bij je kantoor staat een bordje 'Event'
    Daar kan je op klikken,
    op dat bordje wat dan verschijnt staat op wat je nog moet doen om level up te gaan
    Als je level up bent gegaan opent zich een nieuwe event, die kan je dan altijd vinden in je kantoor

    Daten:
    Liefdes punten zijn heel belangerijk, die kan je omhoog laten gaan door op dates te gaan.
    De plekken waar je op een date kan gaan kun je vingen in elke stad bij het gebied waar 'date' bij staat

    Volgens mij heb ik nu alles uitgelegd, hoop dat je het nu snapt



    Dankjewel! Ik snap het nu helemaal. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Moyashi schreef:
    Ik speel het, als ik me verveel speel ik die spelletjes altijd op internet. Op sommigen jongens kan je echt kwijlen 8D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik speel het ook, ik speel star project en ook nog een paar dingen van gree

    Toch nog een vraagje over Star Project: hoe krijg ik energie? :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Toch nog een vraagje over Star Project: hoe krijg ik energie? :3


    Wachten tot het balkje met energie weer vol is. Per minut en zo komt er wat bij.
    Of, je koopt een 'Recovery Ring' met Gold, Gold moet je met echt geld betalen.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    HAPPY ENDINGS NINJA LOVE (solmare, niet gree), ik denk niet dat iemand dat boeit but whatever. Ik moet er hier ook nog eentje.


    *nosebleed*
    Ik vraag me nu echt af hoe het afloopt met Gree, ik word boos als het gewoon een kus word.


    We're all mad here. ~Cheshire

    bkx98 schreef:
    Ik speel het ook, ik speel star project en ook nog een paar dingen van gree

    Oeh! Welke speel je van Gree?

    Rivera schreef:
    (...)
    Oeh! Welke speel je van Gree?


    ik speel shall we date: ninja love en my bodyguard for gree XD :3