• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Fahrenheit schreef:
    (...)

    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ben langs heel wat part time jobs geweest en mijn 'star' is nu bij level 4. Ik kan zijn kleren blijkbaar ook niet veranderen alhoewel ik wel nieuwe heb gekocht? D:
    Kun jij me in het kort even uitleggen wat ik precies moet doen? :3


    Dan zal ik het even uitleggen ^^

    Kleren:
    -Als je op de onderste balkje klikt zie je een T-Shirt (Was je al achter gekomen)
    -Dan verschijnd er een scherm waar je de dingen kan komen
    -Daar links-boven zie je 'Closet' staan
    -Klik daar op
    -Dan zie je al je kleren die je hebt
    -Daarna is het gewoon een kwestie van kleding stukken slepen naar de kleineren vakje
    -Let wel op de volgorde die je aantrekt (De blouse moet hoger staan dan de trui, anders krijg je een trui boven op een blouse)

    Level up:
    Om level up te gaan moet je verschijnen in het publiek, dat doe je door allemaal verschillende actieviteiten te doen met de naam (Appereance)
    Als je dat doet moet je er wel voor zorgen dat je star genoeg skills heeft, anders mislukt alles wat je doet en kost het hem alleen maar energie.

    Lessen:
    -Met de lessen train je de skills (zingen, dansen, geheugen, etc)
    -Die lezen kan je nemen door elke activiteit te doen waar 'Lesson' bij staat
    -Bij elke mini game staat een uitleg bij het begin

    Event:
    Voor als je het nog niet wist.
    Bij je kantoor staat een bordje 'Event'
    Daar kan je op klikken,
    op dat bordje wat dan verschijnt staat op wat je nog moet doen om level up te gaan
    Als je level up bent gegaan opent zich een nieuwe event, die kan je dan altijd vinden in je kantoor

    Daten:
    Liefdes punten zijn heel belangerijk, die kan je omhoog laten gaan door op dates te gaan.
    De plekken waar je op een date kan gaan kun je vingen in elke stad bij het gebied waar 'date' bij staat

    Volgens mij heb ik nu alles uitgelegd, hoop dat je het nu snapt


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    (...)
    Ik speel sinds gister My Candy Love (ookonline) en vind die eigenlijk ook wel leuk,.....quote]

    Mag ik je acount weten? Kan ik je opzoeken (stalken XD)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:46 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    Rivera schreef:
    (...)
    Ik speel sinds gister My Candy Love (ookonline) en vind die eigenlijk ook wel leuk,.....quote]

    Mag ik je acount weten? Kan ik je opzoeken (stalken XD)

    Charlenexx D: MAAR IK KAN MORGEN PAS VERDER OF IK MOET IETS KOPEN. (6) ahahahahah

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:55 ]

    Rivera schreef:
    (...)
    Charlenexx D: MAAR IK KAN MORGEN PAS VERDER OF IK MOET IETS KOPEN. (6) ahahahahah


    Geloof me, je moet niks kopen! Ik heb 2x gekocht en de code werkte niet voor actie punten, hij werkte alleen voor geld D<
    Heb je toegevoegd bij mijn frienden ^^ Als iemand befriend met je wil raken genaamt 'Isil' dat ben ik dus niet bang zijn dat het een oude opa is
    btw. Ik weet het niet zeker, maar als je naar je appartement gaat heb je goed kans dat je opeens een ring vind, die moet je om doen en dan start de christmas episode! Als het werkt zeg het even, dan vertel ik je een geheimpje die naar de verborgen kleren leiden.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:07 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    Geloof me, je moet niks kopen! Ik heb 2x gekocht en de code werkte niet voor actie punten, hij werkte alleen voor geld D<
    Heb je toegevoegd bij mijn frienden ^^ Als iemand befriend met je wil raken genaamt 'Isil' dat ben ik dus niet bang zijn dat het een oude opa is

    Haha, was ik ook niet van plan. Zonde van me geld -a-
    En hoe weet ik dat jij geen oude opa bent? (cat)

    Rivera schreef:
    (...)
    Haha, was ik ook niet van plan. Zonde van me geld -a-
    En hoe weet ik dat jij geen oude opa bent? (cat)


    Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet;)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:11 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Mallory schreef:
    Nee, ik heb er nog nooit van gehoord (:


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Moyashi schreef:
    (...)

    Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet;)

    :|

    Rivera schreef:
    (...)
    :|


    Je weet toch wel dat ik een grapje maak :3


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik ken het wel, ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moyashi schreef:
    (...)

    Je weet toch wel dat ik een grapje maak :3

    Haha natuurlijk!

    Tortura schreef:
    Ik ken het wel, ja.

    Speel je t ook?

    HAPPY ENDINGS, ACTOR TO BE! ;D (ik moet er alleen nog ééntje.)

    SUOU


    TOKI


    SEIJI


    SUMIRE


    MIKAN

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:20 ]

    Rivera schreef:
    (...)
    Speel je t ook?

    Soms ja, alleen niet als het geld kost lol. :'].
    Vaak ben ik gewoon doelloos bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het graag eens spelen aangezien je het zo vaak in anime's ziet x)


    Let the Night embrace you