• Kay, ik ben dus naar Rise of the Guardians geweest en ik kreeg het idee voor een rpg, alleen wil ik niet megaveel moeite doen om het uit te schrijven om dan geen enkele deelnemer te hebben, so here it is - het is nog totaal niet uitgewerkt.

    De Bewakers zijn er die bestaan, maar alle slechte wezens worden zelf verzonnen, je moet hier alleen een soort bij zetten zoals bijvoorbeeld heks of tovenaar of boeman of zo. xd

    DUSH: Vijftig jaar geleden, in een stad die toen nog *insert name* heette, vond er een verwoede strijd plaats, gehouden tussen de meest duistere legendes die je je kunt voorstellen tegen degenen die hoop en geloof in stand wilden houden omdat geloven iets is wat koste wat kost bewaart moest blijven.
    Jammer genoeg verloren de Bewakers van het Geloof deze strijd en doofde de hoop in mensen langzaam maar zeker uit. Niet alleen in *insert name*, maar over heel de wereld. Alle zeven werelddelen werden gehuld in verdriet en angst; mensen geloofden enkel en alleen nog in vreselijke wezens. Niets bleef nog over van al die anderen die geluk brachten, ervoor zorgden dat je plezier beleefde of gewoonweg je herinneringen onthield. De betekenis van deze woorden ging haast verloren.
    Angoro, een wezen geschapen uit de angst van iedereen, leidde het leger van de Duisternis en wanneer ze wonnen nam hij de Bewakers gevangen in de stad waar de strijd had plaats gevonden, ook wel bekend als het centrum van de wereld. Ze verloren beetje bij beetje hun krachten, totdat alleen hun wezen nog overbleef en een klein beetje macht van wat ze vroeger bezaten.
    Uiteindelijk konden ze door hun kleine beetje overige krachten te bundelen ontsnappen en vestigden ze zich in een vesting die door samenwerking van het Goede stand bleef houden. Daar proberen ze nu nog altijd om de mensen weer tot besef te laten komen en ze opnieuw te laten geloven, wat ongelofelijk moeilijk is, omdat ze voor niemand behalve de leden van het Zwarte Leger gezien kunnen worden.

    Ideeën and stuff zijn meer dan welkom, zeker voor een titel (; [dit valt toch gewoon onder rpg, hé?]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    help

    Ideeën voor titels:
    The good against the bad
    Good v.s. Bad


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel mee doen, maar ik heb het erg druk >.<


    •*• Lululu •*•

    Ik zou gewoon Rise of the Guardians doen. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Ik zou gewoon Rise of the Guardians doen. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. (:


    Dan voel ik me niet origineel. *snuif*

    But would you join? Er is nog niemand die gezegd heeft dat het een goed idee is. :/


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Dan voel ik me niet origineel. *snuif*

    But would you join? Er is nog niemand die gezegd heeft dat het een goed idee is. :/


    I would (: en het ís een goed idee, Marthe.


    kindness is never a burden.

    Ik vind het verhaal erg goed, maar ik doe al mee aan heel wat RPG's. Ik wacht wel tot er een paar voorbij zijn en dan doe ik misschien wel mee (;


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel alleen of ik er een story zou over schrijven, want ik heb er echt een hoofd vol inspiratie voor. Wat denken jullie?


    help

    Rowboats schreef:
    Ik twijfel alleen of ik er een story zou over schrijven, want ik heb er echt een hoofd vol inspiratie voor. Wat denken jullie?


    Ik vind dat je het wel allebei kan doen c:
    En wat er in de RPG gebeurt kan je als inspiratie voor je story gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik vind dat je het wel allebei kan doen c:
    En wat er in de RPG gebeurt kan je als inspiratie voor je story gebruiken.


    Dit. (=


    kindness is never a burden.

    Thanks (:


    help

    Meh, ik ga er dan denk ik toch gewoon een story van maken. :Y)


    help

    Ik zou meedoen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het is een story geworden (:


    help