• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Hmm.. Binnenkort DS maar weer eens gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hmm.. Binnenkort DS maar weer eens gebruiken.


    Er zijn wel leuke voor de DS, wou dat ik ze kon spelen maar dat ding is kapot


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik begrijp hoe flower power werkt :Y)
    Als je op een blaadje klikt gaat het rijtje elke keer zo: A little, a lot, passionately, to madness, nothing. (:
    Dus je moet gewoon een random blaadje in je hoofd nemen en het rijtje afgaan en kijken hoe het eindigt.
    Let wel op: Sommige blaadjes staan heeeeel dicht op elkaar en die verdwijnen als één.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik begrijp hoe flower power werkt :Y)
    Als je op een blaadje klikt gaat het rijtje elke keer zo: A little, a lot, passionately, to madness, nothing. (:
    Dus je moet gewoon een random blaadje in je hoofd nemen en het rijtje afgaan en kijken hoe het eindigt.
    Let wel op: Sommige blaadjes staan heeeeel dicht op elkaar en die verdwijnen als één.


    Maar hoe weet je welk blaadje A little is? Of is dat altijd gewoon het eerste blaadje wat je aanklikt?
    Heb 2 Ap gewonnen! Beter dan niks -__-


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    Maar hoe weet je welk blaadje A little is? Of is dat altijd gewoon het eerste blaadje wat je aanklikt?
    Heb 2 Ap gewonnen! Beter dan niks -__-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Dat me dat nooit is opgevallen...


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    (...)
    Oh da's wel jammer ja! Ook met Gree toch? Ik vind het echt lullig van Gree dat ze dat doen. :Y)
    Heb je trouwens ook uhm.. Be My Princess? (die lijkt me zo leuk)


    Ja inderdaad dat vind ik ook lullig, nee die heb ik niet maar misschien ga ik die nog downloaden ^^

    bkx98 schreef:
    (...)

    Ja inderdaad dat vind ik ook lullig, nee die heb ik niet maar misschien ga ik die nog downloaden ^^

    Uhu, not fair!
    Haha, hij is heel leuk :'D.

    oke, ik ga even slim doen
    heb 3 vrienden beveelt om 1 episode te spelen van MCL waar door ik dus 90 Action Points voor krijg, morgen krijg ik gratis 10 Ation Points wat samen dus 100 Action Points maakt! Morgen ga ik dus de Halloween event spelen van 2011 Hell yeah!


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    oke, ik ga even slim doen
    heb 3 vrienden beveelt om 1 episode te spelen van MCL waar door ik dus 90 Action Points voor krijg, morgen krijg ik gratis 10 Ation Points wat samen dus 100 Action Points maakt! Morgen ga ik dus de Halloween event spelen van 2011 Hell yeah!


    Don't! Dat is super zonde!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Don't! Dat is super zonde!


    Maar, maar, ik wil hem weer zien T^T en dit is de snelste manier om punten bij elkaar te verzamelen voor een event

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik weet dat er al heel lang niet meer gepost is in dit topic, maar aangezien ik een site heb gevonden waar je (weliswaar niet zo mooi getekend) otome's kan spelen, vond ik dat ik dat moest mededelen!
    Here it is. Allemaal met een ander plot (:.

    Igneel schreef:
    Ik weet dat er al heel lang niet meer gepost is in dit topic, maar aangezien ik een site heb gevonden waar je (weliswaar niet zo mooi getekend) otome's kan spelen, vond ik dat ik dat moest mededelen!
    Here it is. Allemaal met een ander plot (:.


    Misschien handig om te weten~
    Een paar zijn er gemaakt door Pacthesis, iemand op Deviantart. Hier kan je meer otome games van haar vinden, klik. Ik vind dat ze wel leuke spellen maakt, de jongens zijn wel is waar niet zo knap, ze zijn wel schattig.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik houd niet zo van shoujo anime/games. :Y)

    Sayonara schreef:
    (...)

    Misschien handig om te weten~
    Een paar zijn er gemaakt door Pacthesis, iemand op Deviantart. Hier kan je meer otome games van haar vinden, klik. Ik vind dat ze wel leuke spellen maakt, de jongens zijn wel is waar niet zo knap, ze zijn wel schattig.

    Yay, thanks!