Hey there!
Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
"An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.
Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
x'
Otome - Films en series
-
28 dec 2012 - 16:475 jan 2013 - 19:23
Endure schreef:
(...)
haha echt? Ik heb niet genoeg AP's :p Ik zag wel iets met een pratende vleermuis, haha.
Maar ik deed de kerst special, want ik wilde dat pakkie en schattige mutsje.
Klopt, die is zo schattig, maar de man die er in speelt is smexy, I didn't want to leave him
Die is schattig maar de hidden outfit is echt mooi! Het mooiste wat je in het spel kan krijgen naar mijn meningWe're all mad here. ~Cheshire
5 jan 2013 - 19:24Moyashi schreef:
(...)
Klopt, die is zo schattig, maar de man die er in speelt is smexy, I didn't want to leave him
Die is schattig maar de hidden outfit is echt mooi! Het mooiste wat je in het spel kan krijgen naar mijn mening
Ik heb al foto'sd gezocht, maar kon niks vinden. Kan je hem eens laten zien?In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
5 jan 2013 - 19:25In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
5 jan 2013 - 19:25Endure schreef:
(...)
Ik heb al foto'sd gezocht, maar kon niks vinden. Kan je hem eens laten zien?
-weg gehaald wegens faalheid-[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:28 ]
We're all mad here. ~Cheshire
5 jan 2013 - 19:26Endure schreef:
(...)
Ik heb al foto'sd gezocht, maar kon niks vinden. Kan je hem eens laten zien?
Hem, toch?
Ik wil die episode zo graag spelen, maar weet echt niet hoe ik die kan krijgen.Quiet the mind, and the soul will speak.
5 jan 2013 - 19:265 jan 2013 - 19:26Moyashi schreef:
(...)
Hier is het,
Die is van kerst Special 2012. Ik bedoelde de outfit van halloween 2011In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
5 jan 2013 - 19:28Endure schreef:
(...)
Die is van kerst Special 2012. Ik bedoelde de outfit van halloween 2011
klopt, lette even niet op -.-'We're all mad here. ~Cheshire
5 jan 2013 - 19:30Tortura schreef:
(...)
Hem, toch?
Ik wil die episode zo graag spelen, maar weet echt niet hoe ik die kan krijgen.
Door de ring halloween ring van 2011 te kopen in de ringen winkel, het kost 100 APWe're all mad here. ~Cheshire
5 jan 2013 - 19:31Endure schreef:
(...)
Dit is dan de goede, KlikWe're all mad here. ~Cheshire
5 jan 2013 - 19:32Tortura schreef:
(...)
*Spoiler*
Buiten ligt er één sowieso en in het klaslokaal.
Moyashi: Nee, ik wil die al de hele tijd doen, maar kan het niet vinden. Ik weet ook niet hoe je die krijgt! Help? :'].
Thanks! Hoeveel moet je er vinden?5 jan 2013 - 19:33Moyashi schreef:
(...)
Dajan <3
Ik zal je een tip geven als je op een date met hem gaat, je kan dan uit 2 kledingen kiezen, kies dan het sport pakje ^^ anders wilt hij niet meer op een date
Met wie? o:5 jan 2013 - 19:34Endure schreef:
(...)
ME WANTS.5 jan 2013 - 19:34Moyashi schreef:
(...)
Dit is dan de goede, Klik
Die schoene zijn leuk, maar de rest mwah.In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
5 jan 2013 - 19:34