• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Ik speel "mannenspelletjes" zoals mijn vriendinnen het noemen. Maar ik vind ze leuk. :3
    Maar ik ken Otome eigenlijk niet en ik heb geen Iphone/Ipad dus, nee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:53 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nee, ik heb er nog nooit van gehoord (:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Nee, ik heb er nog nooit van gehoord (:


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Klinkt heel leuk maar ik ben meer van de bloemenspelletjes en dat soort spelletjes.


    Physics is awesome

    Ortelius schreef:
    Ik speel "mannenspelletjes" zoals mijn vriendinnen het noemen. Maar ik vind ze leuk. :3
    Maar ik ken Otome eigenlijk niet en ik heb geen Iphone/Ipad dus, nee.

    Oh jammer! Maar je hebt ook Otome voor de computer enzo, ookal weet ik niet hoe je die in hemelsnaam kan krijgen haha! En je hebt ze voor de DS, etc.

    Shacklebolt schreef:
    (...)

    Oh jammer! Het is echt heel leuk n_n

    Ik speel het, als ik me verveel speel ik die spelletjes altijd op internet. Op sommigen jongens kan je echt kwijlen 8D


    We're all mad here. ~Cheshire

    Mallory schreef:
    Nee, ik heb er nog nooit van gehoord (:


    26 - 02 - '16

    Moyashi schreef:
    Ik speel het, als ik me verveel speel ik die spelletjes altijd op internet. Op sommigen jongens kan je echt kwijlen 8D


    Gewoon op een site? Aaangezien het leuk klinkt.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Gewoon op een site? Aaangezien het leuk klinkt.


    Ja, je hebt een paar online versies, bv.
    Star Project
    My Candy Love
    Op DeviantART heb je soms ook wel leuke tussen zitten
    Hier staan ook een paar op
    Hier staan ook een paar op
    Dit zijn er 3 maar die moet je wel downloaden. Klik
    Katawa Shoujo, deze moet je wel downloaden

    Dit kon ik even snel vinden op het internet, de dingen die je moet downloaden zijn volgens mij allemaal veilig. Ik heb er in ieder geval geen virusen en dergelijke van gekregen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:57 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    Ik speel het, als ik me verveel speel ik die spelletjes altijd op internet. Op sommigen jongens kan je echt kwijlen 8D

    Ja indd! En dan hun karakters ook en dan denk ik: WAAROM BESTA JE NIET ECHT.

    Moyashi schreef:
    Ik speel het, als ik me verveel speel ik die spelletjes altijd op internet. Op sommigen jongens kan je echt kwijlen 8D

    (eindelijk iemand die het ook speelt hihi)

    Moyashi schreef:
    (...)

    Ja, je hebt een paar online versies, bv.
    Star Project
    My Candy Love
    Op DeviantART heb je soms ook wel leuke tussen zitten
    Hier staan ook een paar op
    Hier staan ook een paar op
    Dit zijn er 3 maar die moet je wel downloaden. Klik
    Katawa Shoujo, deze moet je wel downloaden

    Dit kon ik even snel vinden op het internet, de dingen die je moet downloaden zijn volgens mij allemaal veilig. Ik heb er in ieder geval geen virusen en dergelijke van gekregen.

    Yeuh! Ik zocht zelf ook al naar een paar die ik online kon spelen, thanks!

    Rivera schreef:
    (...)
    Yeuh! Ik zocht zelf ook al naar een paar die ik online kon spelen, thanks!


    Alsjeblieft ^^ I know, right D: Die jongens zijn gewoon te leuk!
    Waarom bestaan ze niet, ze hebben altijd precies wat ik in een vriendje zoek *zucht*


    We're all mad here. ~Cheshire

    Mallory schreef:
    Nee, ik heb er nog nooit van gehoord (:


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.