• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Moyashi schreef:
    asdfghjkl (H)
    Bij Star Project.....ben (ik) net gezoend!!!!!
    Le plaatje

    *fangirling*
    Is Star Project dat je in de geld problemen zit en dat je dan van zo'n jongen een superster moet maken? o: Volgens mij heb ik daar ook een account op, but I'm not sure.

    Eluveitie schreef:
    Is Otome alleen voor Iphone en Ipad?

    Er zijn ook online Otome games! Of nja, op t internet dan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:42 ]

    Rivera schreef:
    (...)
    *fangirling*
    Is Star Project dat je in de geld problemen zit en dat je dan van zo'n jongen een superster moet maken? o: Volgens mij heb ik daar ook een account op, but I'm not sure.


    JA! (H)


    We're all mad here. ~Cheshire

    KLIK, isn't this just too cute..

    Op deze site (tumblr) heb je veel engelsen Otome games staan
    http://www.englishotomegames.net/list


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    JA! (H)

    Die snapte ik niet x')

    Moyashi schreef:
    Op deze site (tumblr) heb je veel engelsen Otome games staan
    http://www.englishotomegames.net/list

    Die follow ik al hihi!
    Thanks tho, ik had die lijst niet gezien!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:47 ]

    Rivera schreef:
    KLIK, isn't this just too cute..



    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    (...)
    Die follow ik al hihi!
    Thanks tho, ik had die lijst niet gezien!


    Bij deze dan ^^


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)


    Moyashi schreef:
    (...)

    Bij deze dan ^^

    Thanks n_n

    'k heb een acount gemaakt bij Star Project :"D Alleen ik snap er niet veel van haha.
    Welk Otome game vinden jullie het leukste?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fahrenheit schreef:
    'k heb een acount gemaakt bij Star Project :"D Alleen ik snap er niet veel van haha.
    Welk Otome game vinden jullie het leukste?


    Wat snap je er niet aan? Kan het wel even uitleggen.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    Wat snap je er niet aan? Kan het wel even uitleggen.


    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ben langs heel wat part time jobs geweest en mijn 'star' is nu bij level 4. Ik kan zijn kleren blijkbaar ook niet veranderen alhoewel ik wel nieuwe heb gekocht? D:
    Kun jij me in het kort even uitleggen wat ik precies moet doen? :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fahrenheit schreef:
    'k heb een acount gemaakt bij Star Project :"D Alleen ik snap er niet veel van haha.
    Welk Otome game vinden jullie het leukste?

    Ik speel sinds gister My Candy Love (ookonline) en vind die eigenlijk ook wel leuk, maar de leukste blijft Shall we Date Ninja Love. Je kan 'm wel gratis halen in de app store voor Gree, maar Gree vind ik zelf nogal klote, omdat je telkens Tokens moet hebben enzo en dan moet je de hele tijd wachten. Ik heb de andere versie van 4,50 (ze kosten 2,50 op feestdagen, dan krijg je korting) en vind die beter, omdat je dan de hele tijd door kan spelen en niet hoeft te wachten op rijst of geld. Wel moet je 4personen, per 2 apart kopen en dat kost wel veel, maar je krijgt er 3 gewoon bij en die kan je dan de hele tijd spelen.