• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik ben stiekum nu wel een beetje bang


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het zou mij ook wel goed uitkomen moest hij morgen vergaan. Liefst 's morgens dan, dan hoef ik m'n rapport niet te zien.:Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pfff, mijn verjaardag word echt een wereld dat hahah
    ik word morgen 21 jaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Al die heisa maakt me wel een beetje zenuwachtig. Niet dat ik denk dat de wereld ten onder gaat. Maar ik ben wel bang dat veel mensen die het wel geloven zich van kant gaan maken. Maar goed, we gaan het zien.


    You are beautiful, you are love.

    In China hebben ze duizenden mensen opgepakt die erin geloofden, lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slither schreef:
    Al die heisa maakt me wel een beetje zenuwachtig. Niet dat ik denk dat de wereld ten onder gaat. Maar ik ben wel bang dat veel mensen die het wel geloven zich van kant gaan maken. Maar goed, we gaan het zien.


    Sowieso dat er van die preppers tussen zitten die zich van kant gaan maken. Dat heb je nu eenmaal mat massahysterie.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    OH EN TROUWENS. Het is al 21 december in Australië.
    Iedereen leeft nog hoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Vanmiddag was er hier op de radio te horen dat de wereld 21-12-2012 om 21.12 vergaat :'D
    iemand had een sms gestuurd met de vraag hoe laat ongeveer zodat ze wisten tot hoe laat ze nog naar de kapper konden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Drogo schreef:
    (...)

    Sowieso dat er van die preppers tussen zitten die zich van kant gaan maken. Dat heb je nu eenmaal mat massahysterie.
    Preppers zullen zich niet van kant gaan maken, hoor, die prepareren hunzelf juist. Zij willen overleven. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    230710 schreef:
    Het zou mij ook wel goed uitkomen moest hij morgen vergaan. Liefst 's morgens dan, dan hoef ik m'n rapport niet te zien.:Y)


    Ik wil juist dat het na mijn rapport is. Dan is al die moeite en late avondjes studeren niet voor niks geweest. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Toulon schreef:
    (...)
    Lol, Wikipedia kan in de toekomst kijken
    Ik citeer: 2028-2048 en 2060, dan vergaat de wereld ook (:


    Het zijn voorspellingen. Bij voorspellingen dat de wereld vergaat kijk je in de toekomst. Ze roepen toch ook al jaren dat morgen de wereld zou vergaan? Dat is toch ook 'in de toekomst kijken'? :P


    Bad decisions make good stories.

    Als je zeker weet dat het goede punten zijn, dan wel ja. Anders liefst voor als ik mijn rapport heb. :p


    Take me to wonderland

    Rembrandt schreef:
    (...)

    Ik wil juist dat het na mijn rapport is. Dan is al die moeite en late avondjes studeren niet voor niks geweest. :'D


    Ik heb zo het gevoel dat het deze keer heel wat minder gaat zijn, daarmee...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IrishCharm schreef:
    Als je zeker weet dat het goede punten zijn, dan wel ja. Anders liefst voor als ik mijn rapport heb. :p


    Dat maakt toch niet uit,ook al heb je slecht. Je krijgt je rapport en boem! De wereld is vergaan. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Het zijn voorspellingen. Bij voorspellingen dat de wereld vergaat kijk je in de toekomst. Ze roepen toch ook al jaren dat morgen de wereld zou vergaan? Dat is toch ook 'in de toekomst kijken'? :P
    Er staan ook veel voorspellingen tussen van Nostradamus. Zijn voorspellingen kwamen gek genoeg meestal wel uit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)