• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nou jongens, het is 21~12~'12, en tien uur geweest, en we leven nog steedsx'D


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Mijn tante die in Walonie woont vraagt of de Vlamingen in het einde van de wereld geloven.
    Het antwoord dat mijn vader gaf was: 'Ma ja...'
    Maya! Ik lag dubbel..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Still hre


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Still alive :')

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 12:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    We're staying alive, staying alive.
    Nou, nu zit dat liedje heel de tijd in mijn kop


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    kerstkat schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik ook wel dat je een beetje stom hebt gereageerd. Daar was dit topic niet voor bedoeld.:(


    Ach stel je niet zo aan wil je :/


    i put the fun in funeral

    Wow, hier bij ons is het echt donker nu. Like, zo donker is het 's nachts nog niet? Is dat bij jullie ook?
    En in de verte zie ik zo langzaam puntjes uit de lucht vallen die een blauwachtige gloed hebben. Vet creepy. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    kerstkat schreef:
    Nou jongens, het is 21~12~'12, en tien uur geweest, en we leven nog steedsx'D


    Ik had niet anders verwacht.


    Physics is awesome

    Bij mij is het nog licht, spierwit is de hemel zelfs.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Audacity schreef:
    (...)

    Ach stel je niet zo aan wil je :/


    Seriously, wat is jouw probleem? Jij geeft jouw mening, wij geven de onze. Waar is al dat negatieve gedoe voor nodig? Wees blij dat je nog niet dood bent en dat hopelijk (=hoogstwaarschijnlijk) vandaag ook niet gaat.

    Geldof schreef:
    Bij mij is het nog licht, spierwit is de hemel zelfs.


    Hier ook.. Maar misschien vriezen wij wel dood ofzo xd

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Seriously, wat is jouw probleem? Jij geeft jouw mening, wij geven de onze. Waar is al dat negatieve gedoe voor nodig? Wees blij dat je nog niet dood bent en dat hopelijk (=hoogstwaarschijnlijk) vandaag ook niet gaat.

    You mad? Ik zat juist te hopen op het einde. Ik ben de wereld gewoon helemaal zat. Maar ja, als je veertien jaar oud bent of zo is alles nog rozengeur en maneschijn, maar als je bijna 21 bent, weet je wat voor naaiacties de wereld voor je in petto heeft. Kan ook zijn dat ik heel wat heb meegemaakt, maar doe mij maar een enkeltje apocalypse.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Seriously, wat is jouw probleem? Jij geeft jouw mening, wij geven de onze. Waar is al dat negatieve gedoe voor nodig? Wees blij dat je nog niet dood bent en dat hopelijk (=hoogstwaarschijnlijk) vandaag ook niet gaat.


    Vriend luister, ik heb geen woord negatiefs gezegd, jij bent hier degene die denkt dat ik haar naar beneden wil halen oid. Wat maak jij er een probleem van zeg.


    i put the fun in funeral

    De wereld vergaat niet, de voorspelling was dat er sneeuw kwam :Y)


    -

    SICKENING schreef:
    (...)
    You mad? Ik zat juist te hopen op het einde. Ik ben de wereld gewoon helemaal zat. Maar ja, als je veertien jaar oud bent of zo is alles nog rozengeur en maneschijn, maar als je bijna 21 bent, weet je wat voor naaiacties de wereld voor je in petto heeft. Kan ook zijn dat ik heel wat heb meegemaakt, maar doe mij maar een enkeltje apocalypse.


    Ik ben bijna 19, dus hoop niet dat je er wat mee bedoelde. Ik heb genoeg shit in mijn leven waar ik niet blij mee ben maar weet je, ik ben in het afgelopen jaar juist sterker geworden en ik zorg er liever voor dat ik een positieve toekomst krijg dan te kijken naar een negatief heden of verleden, vandaar dat de wereld van mij ook niet hoeft te vergaan.
    Btw, als je ziet hoe hard die 14-jarigen soms kunnen zeiken over hun oh zo vreselijke leven, snap ik dat ook niet helemaal. Wat hebben die nou helemaal meegemaakt?
    Van mij hoeft die apocalypse niet, maar er mogen van mij wel aliens komen die wat mensen meenemen, dat zou de wereld wel opknappen..