• Ik wil een nieuw verhaal gaan schrijven, die ik al helemaal heb uitgedacht, maar ik weet geen titel! Help me?

    Korte beschrijving:
    Vraag je jij je wel eens af hoe het zou zijn op een school in een ander land? De zestienjarige Gabrielle Murray en Louise Carter wel. Gabrielle zit op school in Engeland en Louise in Amerika. Gabrielle wilt later schrijfster worden en werkt hard op school. Ze studeert veel, en denkt alleen aan haar toekomst. Louise daarentegen leeft in het hier en nu. 'You Only Live Once' is haar motto. Zij wilt later styliste worden. Ze hoort bij de populaire meiden en is een echte flirt. Wat zou er gebeuren als deze meiden voor een bepaalde tijd van school wisselen?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Iemand?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga even denken hoor.. (:

    Oké, ten eerste, je idee klinkt echt héél leuk!

    Nu een paar titels, hoop dat je ze leuk vind: (:
    - 'Well, you're different..' (you're kan ook vervangen worden door this is pretty)
    - Nerd vs. Partyanimal

    Oke ik ben inspiratieloos hahahahha, sorry, maar ik hoop dat je aan deze titels iets hebt / dat ze je inspiratie geven (:

    Different lives?
    The switch?


    -

    mm ik kan niks bedenken:Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik moest meteen aan het liedje 'Englishman in New York' van Sting denken, haha. Maar goed, je wilde een titel... Persoonlijk houd ik niet zo van titels waarvan het meteen duidelijk wordt waar het over gaat of de situatie beschrijft, dus deze suggestie klinkt je misschien een beetje raar in de oren; 'Eagles & Scones'? Eagle is Engels voor Amerikaanse zeearend (wat tevens het 'symbool' is van Amerika) en scones zijn een soort harde cakejes waar je jam en zogehete 'clotted cream' tussendoet, wat typisch Engels is. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dramaqueen v.s. smart girl


    26 - 02 - '16

    - Switch
    - A new life
    - Fitting in
    - Adjustment
    - Make a change

    Geen idee of je iets in die genre van titels zoekt.
    Wil je me in elk geval waarschuwen als je begint? Het lijkt me echt leuk om te lezen! ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Lijkt op In her shoes.
    NVM, een aantal titels:
    - Switched lifes.
    - You only live twice :'D

    Betere ideeën hebi k niet. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ehm, kon maar aan 1 titel denken:
    You changed my life. ~

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:01 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Life changing ?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wiarda schreef:
    Ik moest meteen aan het liedje 'Englishman in New York' van Sting denken, haha. Maar goed, je wilde een titel... Persoonlijk houd ik niet zo van titels waarvan het meteen duidelijk wordt waar het over gaat of de situatie beschrijft, dus deze suggestie klinkt je misschien een beetje raar in de oren; 'Eagles & Scones'? Eagle is Engels voor Amerikaanse zeearend (wat tevens het 'symbool' is van Amerika) en scones zijn een soort harde cakejes waar je jam en zogehete 'clotted cream' tussendoet, wat typisch Engels is. :Y)
    Die vind ik eigenlijk echt leuk en klinkt echt al een titel voor een boek. Ik zou voor deze titel gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -Geen idee hoe ik het deed, maar dit is dus mijn eerste dubbelpost.-

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Ik moest meteen aan het liedje 'Englishman in New York' van Sting denken, haha. Maar goed, je wilde een titel... Persoonlijk houd ik niet zo van titels waarvan het meteen duidelijk wordt waar het over gaat of de situatie beschrijft, dus deze suggestie klinkt je misschien een beetje raar in de oren; 'Eagles & Scones'? Eagle is Engels voor Amerikaanse zeearend (wat tevens het 'symbool' is van Amerika) en scones zijn een soort harde cakejes waar je jam en zogehete 'clotted cream' tussendoet, wat typisch Engels is. :Y)


    SCONE , dat heb ik gegeten tijdens de High Tea gheheh :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kom er nu pas achter dat hier reacties op zijn... Fail. :3

    Ik vind Eagles & Scones een leuke titel! Ik zal die onthouden, en neem een vaste beslissing als ik het verhaal echt ga starten op quizlet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.