Dat doet me denken aan 06-06-06 :'D Toen zou er ook een geweldige apocalypse komen.... ik zit er nog op te wachten
Gehe m'n vriend was van de week aan het werk, kwam hem bij mensen die dus een echte reddingsboot hadden gekocht en in de achtertuin hadden staan omdat de wereld zou vergaan. Yupz, lullig als het meteorieten gaan zijn en geen zondvloed :'D
Zelf... ik ben ermee in bezig in het feit dat als we dan toch eraan gaan, ik op z'n minst bij m'n gezin ben Ik merk de 22ste wel of we het overleefd hebben... of juist niet :'D
Ik ben er zeker wel van overtuigd dat we er ooit aan gaan, aan alles komt nu eenmaal een eind. In deze haal ik dan de prehistorie aan die in één klap bye bye zei. De ijstijd die gepasseerd is, verschillende culturen zoals de maya's en de inca's die weggevaagd zijn. Als je moet geloven dat Lemurie bestaan heeft, heb je nog een voorbeeld... Het zou goed mogelijk zijn dat wij er ook wel een keer aan gaan
Al blijf ik er 200% bij dat de aarde wraak neemt op de mensheid, als je het zo zou noemen. De aarde herstelt de balans. Ik wijs dus nu naar de uitermate hoeveelheid aan natuurrampen in de wereld, in de afgelopen jaren :'D Als je die allemaal gaat beschouwen, is feitelijk het grootste gedeelte van de mensheid al aan het vergaan...
[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:00 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”