• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nope, not buying this shit. Morgen sta ik schreeuwend buiten: "Bring it on, 21-12-12!"


    I'd rather have you, cursed or not.

    Audacity schreef:
    (...)

    Zij zegt iets wat ik onlogisch vind, dus ik reageer daarop. Vreemd he?
    En ja, de wereld vergaat, want dat heb ik ergens gelezen. Nu leef ik a la yolo en verhuis ik naar een heilige berg in Frankrijk.


    Eerlijk gezegd vind ik ook wel dat je een beetje stom hebt gereageerd. Daar was dit topic niet voor bedoeld.:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nyah schreef:
    Nope, not buying this shit. Morgen sta ik schreeuwend buiten: "Bring it on, 21-12-12!"


    OMG, dat ga ik ook doen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Uhum. Natuurlijk vergaat de wereld morgen. Net zoals hij vorig jaar vergaan is, als we de christenen moeten geloven. En een aantal jaren terug zijn we ook al allemaal vergaan.

    Die kalendermaker heeft gewoon gedacht: 'OCHJOH, 21-12-12, Dat is een mooie datum om te kappen met schrijven!' en toen is hij wat nuttigers gaan doen.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik vind het zó onwijs dom als mensen geloven dat de wereld echt vergaat. Voor mij is het gewoon weer een saaie schooldag :Y)


    -

    In Australië is het al 21 December. Volgens mij werkt het daar nog prima:Y)


    Tijd voor koffie.

    Genius schreef:
    Ik vind het zó onwijs dom als mensen geloven dat de wereld echt vergaat. Voor mij is het gewoon weer een saaie schooldag :Y)


    26 - 02 - '16

    Dat doet me denken aan 06-06-06 :'D Toen zou er ook een geweldige apocalypse komen.... ik zit er nog op te wachten xD

    Gehe m'n vriend was van de week aan het werk, kwam hem bij mensen die dus een echte reddingsboot hadden gekocht en in de achtertuin hadden staan omdat de wereld zou vergaan. Yupz, lullig als het meteorieten gaan zijn en geen zondvloed :'D

    Zelf... ik ben ermee in bezig in het feit dat als we dan toch eraan gaan, ik op z'n minst bij m'n gezin ben ^_^ Ik merk de 22ste wel of we het overleefd hebben... of juist niet :'D

    Ik ben er zeker wel van overtuigd dat we er ooit aan gaan, aan alles komt nu eenmaal een eind. In deze haal ik dan de prehistorie aan die in één klap bye bye zei. De ijstijd die gepasseerd is, verschillende culturen zoals de maya's en de inca's die weggevaagd zijn. Als je moet geloven dat Lemurie bestaan heeft, heb je nog een voorbeeld... Het zou goed mogelijk zijn dat wij er ook wel een keer aan gaan XD

    Al blijf ik er 200% bij dat de aarde wraak neemt op de mensheid, als je het zo zou noemen. De aarde herstelt de balans. Ik wijs dus nu naar de uitermate hoeveelheid aan natuurrampen in de wereld, in de afgelopen jaren :'D Als je die allemaal gaat beschouwen, is feitelijk het grootste gedeelte van de mensheid al aan het vergaan...

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja jongens, aftellen!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga morgen by the way gewoon Slayer's 'Raining Blood' luidkeels citeren terwijl ik paardenvlees eet en confetti in de lucht gooi. Misschien herrijst Nostradamus dan, en kan ik aan hem vragen waarom precies de eenentwintigste uitgekozen was door deze meneer en zijn wiskunde.

    I'll probably die first kthxbai.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:31 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Deze klopt nu wel aangezien ik dadelijk (over een uur) ga slapen;

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:36 ]


    Shoganai i ne~

    En voor wanneer we nog 4 minuten hebben:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En mocht je willen vergaan onder het genot van een toepasselijke film:


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Enals hij vergaat merk je er toch niet veel van.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Er breekt een nieuw tijdperk aan, niet meer en niet minder.
    En er staan 7 planeten op één rij ofzo en dat gebeurt eens in de paar duizend jaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.