• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Not again.


    ars moriendi

    Audacity schreef:
    (...)

    Mooie theorie heb jij


    Pff laat haar even haar theorie hebben zeg.. Ze bedoelt er niks mee, dus waarom zou jij je er druk om maken? Jij gelooft zeker dat de wereld echt vergaat ò.ô

    Wat niet waar ? Damn, ik had me zo verheugd om de mensen uit mijn klas nooit meer te zien ...

    Lifeisajoke schreef:
    Wat niet waar ? Damn, ik had me zo verheugd om de mensen uit mijn klas nooit meer te zien ...

    True that. ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Pff laat haar even haar theorie hebben zeg.. Ze bedoelt er niks mee, dus waarom zou jij je er druk om maken? Jij gelooft zeker dat de wereld echt vergaat ò.ô


    Zij zegt iets wat ik onlogisch vind, dus ik reageer daarop. Vreemd he?
    En ja, de wereld vergaat, want dat heb ik ergens gelezen. Nu leef ik a la yolo en verhuis ik naar een heilige berg in Frankrijk.


    i put the fun in funeral

    Nah, de wereld vergaat al in 2050 als Jezus terug komt. Waarom weet ik niet, maar dat zeiden ze.


    Your make-up is terrible

    Mijn vrienden en ik gaan het einde van de wereld vieren door heel veel taart te eten en falende filmpjes te maken en de hele nacht op te blijven :'D

    Oftewel, IK HEB ER ZIN IN!


    There is freedom in the dark.

    Audacity schreef:
    (...)

    Zij zegt iets wat ik onlogisch vind, dus ik reageer daarop. Vreemd he?
    En ja, de wereld vergaat, want dat heb ik ergens gelezen. Nu leef ik a la yolo en verhuis ik naar een heilige berg in Frankrijk.


    Ja dat dacht ik wel, had niet anders verwacht.
    Nee ik snap dat je t idee onlogisch vindt, maar ze maakt een grapje en als ik jouw reacties lees, lijkt het erop dat je denkt dat ze er heilig in gelooft ofzo. Ik bedoelde alleen dat ik de manier waarop je reageert nogal vreemd vind.

    YOLO YOLO YOLO YOLO.

    Oké.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ergens hoop ik dat we ten onder gaan. Hoef ik ook dat cijfer van wiskunde niet aan te horen. :')


    Tears are words the heart can't say.

    1 woord: BULLSHIT (;))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    kissesmerel schreef:
    De wereld vergaat niet lmao, [eventjes in mn eigen theorie>] Ik heb kaarten besteld voor een concert in 2013; REDEN WAAROM DE WERELD NIET VERGAAT hahaha (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Voldemort zal ons wel redden (H)-(H)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    In 2011 was Rebacca Black's 'Friday' het meest bekeken filmpje op youtube. Als de wereld toen niet is vergaan, doet ie dat nu vast ook niet:)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    De dag waarop twee van mijn vrienden jarig zijn (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo