• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Audacity schreef:
    (...)

    Vriend luister, ik heb geen woord negatiefs gezegd, jij bent hier degene die denkt dat ik haar naar beneden wil halen oid. Wat maak jij er een probleem van zeg.


    Heb ik nooit gezegd, wat ik zei was dat ik vond dat je nogal vreemd reageerde. Jij zegt dat je geen woord negatief hebt gezegd, ik heb ook geen positief woord gezien. Irriteer me er gewoon aan dat er zo moeilijk wordt gedaan om een grapje.

    Vrede op aarde jongens! Het is bijna kerst en dan moeten we wel lief tegen elkaar doen.

    Oké, ik haat aardig doen. Zorg gewoon voor een goede show. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Ik ben bijna 19, dus hoop niet dat je er wat mee bedoelde. Ik heb genoeg shit in mijn leven waar ik niet blij mee ben maar weet je, ik ben in het afgelopen jaar juist sterker geworden en ik zorg er liever voor dat ik een positieve toekomst krijg dan te kijken naar een negatief heden of verleden, vandaar dat de wereld van mij ook niet hoeft te vergaan.
    Btw, als je ziet hoe hard die 14-jarigen soms kunnen zeiken over hun oh zo vreselijke leven, snap ik dat ook niet helemaal. Wat hebben die nou helemaal meegemaakt?
    Van mij hoeft die apocalypse niet, maar er mogen van mij wel aliens komen die wat mensen meenemen, dat zou de wereld wel opknappen..


    Ik zei niet dat jij veertien bent ofzo, naar dat ik altijd naar hun gezeik moet luisteren welke paar Uggs een meisje nou moest nemen. Word gewoon een beetje gek van de alsmaar verslechterense wereld.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Heb ik nooit gezegd, wat ik zei was dat ik vond dat je nogal vreemd reageerde. Jij zegt dat je geen woord negatief hebt gezegd, ik heb ook geen positief woord gezien. Irriteer me er gewoon aan dat er zo moeilijk wordt gedaan om een grapje.


    Ja nou 't kwam niet echt over als een grapje in mijn ogen. En wat voor iets positiefs zou ik te zeggen hebben? "Ik ben het niet met je eens, maar hou wel van je, swaggie <3 (: "? Sorry hoor. Zoek maar wat anders om je aan te irriteren ipv van mij hiermee lastig te vallen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja nou 't kwam niet echt over als een grapje in mijn ogen. En wat voor iets positiefs zou ik te zeggen hebben? "Ik ben het niet met je eens, maar hou wel van je, swaggie <3 (: "? Sorry hoor. Zoek maar wat anders om je aan te irriteren ipv van mij hiermee lastig te vallen.

    SWAG. Yolo, yolo, yolo!
    De wereld heeft genoeg irritaties voor je klaarliggen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik wist het dat er geen hol was gebeurt.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    SICKENING schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat jij veertien bent ofzo, naar dat ik altijd naar hun gezeik moet luisteren welke paar Uggs een meisje nou moest nemen. Word gewoon een beetje gek van de alsmaar verslechterense wereld.


    Nee dat bedoelde ik ook, was alleen ff om zeker te weten dat je dat niet bedoelde, was niet lullig bedoeld ofzo. Maar daar had ik t ook over, die mogen wel meegenomen worden door aliens, maar van mij hoeft de wereld niet meteen te vergaan.

    Barnabas schreef:
    (...)
    SWAG. Yolo, yolo, yolo!
    De wereld heeft genoeg irritaties voor je klaarliggen!


    Hahaha worst thing: er zijn echt mensen die zo praten xd

    We YOLO'en erop los, dat sowieso!

    Clock schreef:
    Oké, het is nog altijd 21-12. Maar ik leef nog! Als de wereld vergaat, dan vanavond, wanneer ik samen met mijn beste vriendin naar THG kijk. En dan zal het laatste beeld dat ik zie Peeta's gezicht zijn. Aaaaah...


    Ik heb net THG op school gekeken, zo awesome!
    Nu alleen nog HP-TDH part 2 kijken, en dan mag de wereld van mij vergaan


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws is online

    5126 posts

    52 badges


    ColoredPaws schreef op 21 dec 2012 - 14:31:



    Clock schreef:
    Oké, het is nog altijd 21-12. Maar ik leef nog! Als de wereld vergaat, dan vanavond, wanneer ik samen met mijn beste vriendin naar THG kijk. En dan zal het laatste beeld dat ik zie Peeta's gezicht zijn. Aaaaah...


    Ik heb net THG op school gekeken, zo awesome!
    Nu alleen nog HP-TDH part 2 kijken, en dan mag de wereld van mij vergaan
    nou iets positiever mag wel, het klinkt nu net of je je leven wil opgeven.
    wil je nou echt dood?
    je bent nog zo jong, je hebt nog zoveel voor je.
    dit geld trouwens voor iedereen hier die er zo over denkt.
    kom op beetje positiever mag wel.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Befree schreef:
    ColoredPaws is online

    5126 posts

    52 badges


    ColoredPaws schreef op 21 dec 2012 - 14:31:


    Clock schreef:
    Oké, het is nog altijd 21-12. Maar ik leef nog! Als de wereld vergaat, dan vanavond, wanneer ik samen met mijn beste vriendin naar THG kijk. En dan zal het laatste beeld dat ik zie Peeta's gezicht zijn. Aaaaah...


    Ik heb net THG op school gekeken, zo awesome!
    Nu alleen nog HP-TDH part 2 kijken, en dan mag de wereld van mij vergaan
    nou iets positiever mag wel, het klinkt nu net of je je leven wil opgeven.
    wil je nou echt dood?
    je bent nog zo jong, je hebt nog zoveel voor je.
    dit geld trouwens voor iedereen hier die er zo over denkt.
    kom op beetje positiever mag wel.


    Ik geeft gewoon niet veel om mijn leven. I know, ik klink nu erg derpri enzo, maart is gewoon zo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Befree schreef:
    ColoredPaws is online

    5126 posts

    52 badges


    ColoredPaws schreef op 21 dec 2012 - 14:31:


    Clock schreef:
    Oké, het is nog altijd 21-12. Maar ik leef nog! Als de wereld vergaat, dan vanavond, wanneer ik samen met mijn beste vriendin naar THG kijk. En dan zal het laatste beeld dat ik zie Peeta's gezicht zijn. Aaaaah...


    Ik heb net THG op school gekeken, zo awesome!
    Nu alleen nog HP-TDH part 2 kijken, en dan mag de wereld van mij vergaan
    nou iets positiever mag wel, het klinkt nu net of je je leven wil opgeven.
    wil je nou echt dood?
    je bent nog zo jong, je hebt nog zoveel voor je.
    dit geld trouwens voor iedereen hier die er zo over denkt.
    kom op beetje positiever mag wel.

    Mens, ga nu alsjeblieft niet de psycholoog uithangen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mens, ga nu alsjeblieft niet de psycholoog uithangen. :')

    Ladies, calm the fuck down. Het is het einde van de wereld niet. Die was slecht, maar ik moest hem gewoon maken. :W

    Nee, maar serieus. Wat maakt het nou uit of de wereld vergaat? Als het gebeurt, zullen we er toch niet meer over kunnen klagen. Gebeurt het niet, zijn een paar goedgelovige Amerikanen zwaar de klos. No big deal. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb mijn zombie apocalypse niet gekregen ): nu wachten op die reality helmen...

    Een vriend van mij was geloof ik wakker gebleven om te zien hoe het licht werd, aangezien het drie dagen donker zou zijn....

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 15:13 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoe kon ik toch voorspellen dat dit topic problemen ging veroorzaken :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien