• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ach ja de wereld is toch al zo'n drieduizend keer vergaan als je iedereen moet geloven, dus één keertje meer zullen ook wel weer overleven. (: -Ik geloof er dus geen zak van. Vrijdag is een gewone vrijdag voor mij hoor (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb die avond een 'End of the world-party'. Vond het eigenlijk wel een leuk themafeestje.

    Wiarda schreef:
    Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden als de wereld vergaat, ook al ben ik best tevreden met de manier waarop ik nu leef. Ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ergens zou ik het best verfrissend vinden. Wel jammer dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren.


    Dit. Klinkt alleen best depri, niet? :'D. Maar ik snap het gevoel.
    Ik geloof niet dat er ook maar iets gebeuren gaat de eenentwintigste, maar vind het redelijk vermakelijk om mensen erom te zien spacen. Wel had ik vroeger vaak nachtmerries waarin de wereld verging, maar iedereen mij vergat en ik vet loner stierf x'D. Daardoor krijg ik steeds de drang om afscheid te nemen van mensen, lol.


    i put the fun in funeral

    Nou ja, als de wereld toch vergaat hoef ik tenminste geen nieuw baantje te zoeken :'D


    26 - 02 - '16

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb die avond een 'End of the world-party'. Vond het eigenlijk wel een leuk themafeestje.

    Same.

    grote onzin op de steen stond dat er wat ging gebeuren, niet dat de wereld zou vergaan vrijdag.
    en mocht het vergaan hadden we dat denk ik allang in de gaten moeten hebben, zelfs de myas van deze tijd geloven niet erin dat de wereld vrijdag zal vergaan. mocht het toch gebeuren, gaan we met zijn alleen en zullen we er weinig van merken.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Stiekem hoop ik dat de wereld dan vergaat omdat ik die dag mijn rapport heb


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Sytze schreef:
    (...)
    Plus stufi de 21ste, le important!


    Zie je ? De wereld vergaat niet anders zijn er ook geen tours gepland voor 2013 hahah! Oh en ik wil graag nog wel eventjes jarig zijn [31 december] hehe ^^

    Het is dan wel midwinter he, misschien gebeurt er iets met het weer ofzo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    kissesmerel schreef:
    (...)

    Zie je ? De wereld vergaat niet anders zijn er ook geen tours gepland voor 2013 hahah! Oh en ik wil graag nog wel eventjes jarig zijn [31 december] hehe ^^


    Same here, op 1 januari dan. Er zijn nog mensen die ik wil ontmoeten, artiesten die ik wil zien.. Geen tijd om dood te gaan xd

    kissesmerel schreef:
    (...)

    Zie je ? De wereld vergaat niet anders zijn er ook geen tours gepland voor 2013 hahah! Oh en ik wil graag nog wel eventjes jarig zijn [31 december] hehe ^^


    Eh, hoezo zou de wereld dan niet kunnen vergaan? 't Is niet dat tours van beroemdheden of afspraken in het algemeen ook maar enige invloed hebben op of er nou wel of niet een meteoriet op de aarde knalt oid...


    i put the fun in funeral

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Same here, op 1 januari dan. Er zijn nog mensen die ik wil ontmoeten, artiesten die ik wil zien.. Geen tijd om dood te gaan xd

    JUIST! Zelfde verhaal bij mij haha ^^

    Audacity schreef:
    (...)

    Eh, hoezo zou de wereld dan niet kunnen vergaan? 't Is niet dat tours van beroemdheden of afspraken in het algemeen ook maar enige invloed hebben op of er nou wel of niet een meteoriet op de aarde knalt oid...

    Lees eventjes mn comment daarvoor. Ik zei [eventjes in mn eigen theorie>] dus niet daar van af hangend. Maar er zijn zoveel mensen die ik nog wil meeten, tickets die ik heb besteld voor 2013 etc... En tja over t feit dat er een meteoriet op de aarde knalt geloof ik niet lol.

    Als de wereld zo nodig moet vergaan, dat ie het dan even doet voor half 10. Ik moet dan namelijk mijn rapport gaan halen.


    Take me to wonderland

    kissesmerel schreef:
    (...)
    Lees eventjes mn comment daarvoor. Ik zei [eventjes in mn eigen theorie>] dus niet daar van af hangend. Maar er zijn zoveel mensen die ik nog wil meeten, tickets die ik heb besteld voor 2013 etc... En tja over t feit dat er een meteoriet op de aarde knalt geloof ik niet lol.


    Mooie theorie heb jij


    i put the fun in funeral

    OH MY GOD OH MY GOD OH MY GO. Dat is zo heftig. not.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean