• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ergens hoop ik dat we ten onder gaan. Hoef ik ook dat cijfer van wiskunde niet aan te horen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    haah mijn geschiedenis docent over het onderwerp

    "wat een lomperds zijn we ook. na 1999 verging de wereld niet er kwa een nieuw tijdperk 2000. nu hebben de maya's een ander tijdperk en deze eindigt toevallig op 12-12-12. na dit start gewooon een nieuwe tijdperk. mensen zijn domme wezends


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    haah mijn geschiedenis docent over het onderwerp

    "wat een lomperds zijn we ook. na 1999 verging de wereld niet er kwa een nieuw tijdperk 2000. nu hebben de maya's een ander tijdperk en deze eindigt toevallig op 12-12-12. na dit start gewooon een nieuwe tijdperk. mensen zijn domme wezends


    hahaha, vertel mij wat --'


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kissesmerel schreef:
    De wereld vergaat niet lmao, [eventjes in mn eigen theorie>] Ik heb kaarten besteld voor een concert in 2013; REDEN WAAROM DE WERELD NIET VERGAAT hahaha (:

    Plus stufi de 21ste, le important!


    No growth of the heart is ever a waste

    It's all a lot of crap. Die kalender is gewoon ooit gemaakt, heel veel jaren terug. En ze waren denk ik gewoon te lui om oneindig ver door te gaan, dus kapten ze maar bij 2012. Da's een van de theorieën ;p Anyways, 21-12-12 zal een normale dag zijn, zoals alle andere. De wereld vergaat denk ik pas als de yellowstone vulkaan uitbarst.:Y)


    You are beautiful, you are love.

    En wat houdt dat nieuwe tijdperk in dan, dinosaurus? ;D


    -

    Lol, ik begon over 21-12-'12 in het columnisten topic en nu is er een heel topic over gestart, yaaay (:


    The sun will rise and we will try again.

    Biggest bullshit ever (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Sommigen geloven werkelijk dat er een UFO geparkeerd is in een heilige berg in Frankrijk en die gaat de mensen die daar wonen redden :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grootste onzin die er bestaat. En als we vergaan dan gebeurd dat maar, I couldn't care less. :'D

    MissStoran schreef:
    haah mijn geschiedenis docent over het onderwerp

    "wat een lomperds zijn we ook. na 1999 verging de wereld niet er kwa een nieuw tijdperk 2000. nu hebben de maya's een ander tijdperk en deze eindigt toevallig op 12-12-12. na dit start gewooon een nieuwe tijdperk. mensen zijn domme wezends


    21-12-12 want anders zou die onzin nou allang voorbij zijn.


    Physics is awesome

    Ach, ik hoop het gewoon. Ik ben de mensheid zo zat. Maar ja, het gebeurt toch niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De wereld vergaat niet. De Mayakalender is dan alleen afgelopen, maar deze begint gewoon weer opnieuw en de wereld blijft ook gewoon bestaan. :)
    Daarbij zou de wereld zo'n 300x eerder zijn vergaan. Voor de liefhebbers: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voorspellingen_van_het_einde_van_de_wereld

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 18:54 ]


    Bad decisions make good stories.

    SICKENING schreef:
    Ach, ik hoop het gewoon. Ik ben de mensheid zo zat. Maar ja, het gebeurt toch niet.


    Stiekem ben ik het hier wel mee eens, dit roep ik ook echt al weken. Alles is zo oneerlijk en mensen zijn echt vreselijk. Klote mensheid...


    Bad decisions make good stories.