• Geen idee of dit hier goed staat though. GEEN NEGATIEF TOPIC!

    Ik zit hier nu 4 jaar -en nog wat- op Quizlet en ik heb al heel wat afgeschreven. Als ik ga kijken naar het eerste verhaal -waar ik btw best wel spijt van heb gekregen, want jongens wat is dat slecht zeg- dan zie ik dat ik toch wel enorm ben gegroeid in wat ik kan. Niet alleen op grammaticaal gebied, want zeg nou zelf, dat was niet echt een van mijn topprestaties, maar ook hoe ik dingen ben gaan verwoorden en heb geleerd mijn gevoel ergens in te gooien. Mijn schrijfstijl is zo erg ontwikkeld in deze 4 jaar op quizlet en niet alleen omdat ik er zelf ook veel werk in heb gestoken, maar ook door hulp van alle kanten; jullie weten zelf wel wie ik bedoel ^^ and I am very grateful!
    Ik kreeg tips, ben mezelf gaan getraind, ik ben mezelf enorm gaan richten op de kleine details en had nooit kunnen bedenken dat ik ooit nog het verschil zou leren tussen het d-t gebruik! But I did it! Fucking finally!

    Normaal gesproken laat ik het wel uit mijn domme hoofd om een oud verhaal te posten, maar ik zal jullie eens laten zien waar ik het over heb. Zie hier mijn terugblik naar 4 jaar geleden:

    4 jaar terug:
    Nadat we alle foto’s en filmpjes hebben bekeken, ging Caitlin met haar familie weer naar huis. Ik geef Caitlin een dikke knuffel en vraag nog aan haar hoe laat we morgen op school moeten zijn. Gelukkig zijn we morgen eerste twee uur vrij.
    We nemen afscheid en spreken af om morgen alle filmpjes en foto’s naar elkaar door te sturen.
    Iedereen is weer naar huis, snel spring ik nog even onder de warme douche. Ik sms de jongens nog even en bedank ze voor die fantastische avond.


    Ik huil een beetje om hoe slecht dit is xD Goed, het was minder heftig als ik voorheen had gedacht, maar wel als je ziet hoe veel beter het nu is.

    Today:
    Hij sleepte zichzelf over het stoffige, slagveld en sloeg gade op de ravage die was aangericht. Een zacht briesje sloeg zijn haren achter zijn rug en blies de geur van dood en verderf zijn neus in. Vele van zijn manschappen lagen verspreid over het veld met open wonden, gapende wonden en opgedroogd bloed over hun harnassen. Weerzinwekkende wezens lagen met opengereten strotten tussen de lijken in. Ingewanden en liters bloed kleurden de grond rood en er was in verre velden geen levende ziel te bekennen. Er heerste een doodse stilte op de wind na die het stof opjoeg en langs zijn schoenen deed waaien. Een koninkrijk was gevallen.


    Nou, dat is toch wel een hele verandering, hé! Maar ik wilde niet alleen terugkijken over wat ik heb geleerd hier en hoever ik ben gekomen in wat ik leuk vind, maar ik wilde ook terugkijken op de vriendschappen die ik hier heb gelegd. Ik heb zoveel fantastische mensen ontmoet dankzij deze site, vanuit alle hoeken van Nederland en België. Voorheen geloofde ik altijd dat een vriendschap via internet onmogelijk was, omdat je mensen niet écht leert kennen, maar ik ben er achter gekomen dat juist het tegenovergestelde waar is. Hier zijn mensen veel meer zichzelf en hoef ik niet bang te zijn dat mensen zich anders gaan gedragen of anders voordoen (even alleen over Quizlet gesproken natuurlijk). Terwijl in de real world er ook nog zoiets bestaat als back-stabbers. Je kan nog zo denken iemand te kennen, terwijl er deep down iets verborgen kan liggen dat je niet op het eerste oog had gezien. Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n geweldige groep mensen heb leren kennen, die zo open en zichzelf zijn, dan hier op Quizlet! Bij jullie kan ik toch echt mezelf zijn, zonder dat ik me ergens voor hoef te schamen, zonder dat ik bang hoef te zijn dat er kwaad over me wordt gesproken of dat ik spijt krijg van iets dat ik heb gezegd of gedaan. Ik zou niet weten hoe ik nu zou zijn geweest, als ik Quizlet nooit had ontdekt. Ik heb mezelf hier kunnen ontpoppen tot de persoon die ik nu ben, en daar ben ik trots op! Ik heb van jullie mogen leren, van jullie mogen genieten en ik hoop dat dit in de toekomst nog veel zal gebeuren! Het is mij echt een eer bij deze -enorme- familie te horen! Ik kan niet heel goed omschrijven hoe ik me voel als ik denk aan al die toffe mensen hier, dus ik hoop dat dit genoeg is:



    Kudo's voor iedereen die dit bericht gelezen heeft!! Geef jezelf maar een koekje (flower)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:54 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    KOEKJES (H)
    Wauw, jij hebt wel echt vooruitgang geboekt! Zo ziet u maar weer mensen, oefening baart kunst :)

    Woaahhh dat stukje is goeeeeed <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aurea schreef:
    KOEKJES (H)
    Wauw, jij hebt wel echt vooruitgang geboekt! Zo ziet u maar weer mensen, oefening baart kunst :)


    Hihi precies! Als je ergens voor wilt gaan, gewoon doen, je leert er weer van! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat een leuk topic c: Dat tweede stukje is ook echt heel goed naar mijn idee!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."