• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Als het gaat onweren vrijdag doet de halve wereld in zijn broek...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ze kunnen amper het weer van morgen voorspellen, hoe zouden de Maja's zoveel jaren geleden het einde van de wereld juist kunnen voorspeld hebben?


    Always wear your invisible crown!

    Ik hoop wel dat de wereld vergaat.

    Wat een hoop pessimistische mensen heb je toch hier. Natuurlijk si er een hoop narigeid en lopen er een boel asociale klootzakken die je wel tegen hut reet wil schoppen rond, maar toch, dan hoeft de wereld nog niet te vergaan. Voor mij niet iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OH NO. DAT IS DE DAG WAAROP ALLE PLANETEN VAN ONZE MELKWEG OP EEN RIJ STAAN EN OP MYSTERIEUZE WIJZE GAAN WE ALLEMAAL VERDWIJNEN.

    Nope, ik ga 22-12-12 vrolijk uit mijn bedje stappen without giving a shit.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik heb donderdagavond een kerstgala, dat tot 1 uur 's nachts doorgaat. Als de wereld vergaat, heb ik in ieder geval een geweldige laatste paar uur gehad :Y)


    From these ashes, I will rise

    Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden als de wereld vergaat, ook al ben ik best tevreden met de manier waarop ik nu leef. Ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ergens zou ik het best verfrissend vinden. Wel jammer dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iedereen: aaah meteoriet!
    Even later
    Nyan Cat is op de Aarde aan gekomen! Le yay!
    En Voldemort herreist! En Eenhoorns overheersen de wereld met regenbogen!


    Ik had even mijn droge momentje, sorry


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    Iedereen: aaah meteoriet!
    Even later
    Nyan Cat is op de Aarde aan gekomen! Le yay!
    En Voldemort herreist! En Eenhoorns overheersen de wereld met regenbogen!


    Ik had even mijn droge momentje, sorry


    Het lijkt me eigenlijk best epic als dat gebeurd.


    26 - 02 - '16

    ColoredPaws schreef:
    Iedereen: aaah meteoriet!
    Even later
    Nyan Cat is op de Aarde aan gekomen! Le yay!
    En Voldemort herreist! En Eenhoorns overheersen de wereld met regenbogen!


    Ik had even mijn droge momentje, sorry


    hahaha, leven de Eenhoorns!:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wiarda schreef:
    Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden als de wereld vergaat, ook al ben ik best tevreden met de manier waarop ik nu leef. Ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ergens zou ik het best verfrissend vinden. Wel jammer dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren.


    Verfrissend in de zin van 'bam, mensheid weg'? Ook al ben je dan zelf ook dood, dus kun je ook niet genieten van dat verfrissende gevoel? :')


    You are beautiful, you are love.

    MadameParis schreef:
    De wereld vergaat niet. De Mayakalender is dan alleen afgelopen, maar deze begint gewoon weer opnieuw en de wereld blijft ook gewoon bestaan. :)
    Daarbij zou de wereld zo'n 300x eerder zijn vergaan. Voor de liefhebbers: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voorspellingen_van_het_einde_van_de_wereld

    Lol, Wikipedia kan in de toekomst kijken
    Ik citeer: 2028-2048 en 2060, dan vergaat de wereld ook (:

    Eyes schreef:
    Nee, de dag waarop sommige mensen geloven dat de wereld vergaat terwijl ie helemaal niet vergaat. Er begint een nieuwe cyclus.

    Ik probeer dat de wereld echt al een jaar wijs te maken, maar er is nooit iemand die luistert. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Opera schreef:
    (...)

    Het lijkt me eigenlijk best epic als dat gebeurd.


    Jaaa, indeed ^-^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het zou me best goed uitkomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''