• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ...


    -

    Nee, de dag waarop sommige mensen geloven dat de wereld vergaat terwijl ie helemaal niet vergaat. Er begint een nieuwe cyclus.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Nee, de dag waarop sommige mensen geloven dat de wereld vergaat terwijl ie helemaal niet vergaat. Er begint een nieuwe cyclus.


    hahaha, echt hè? het is gewoon zo dom srry voor de mensen die er wel in geloven, maar kom op zeg, get a life!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik zag gisteren nog een reportage over mensen die naar Ierland gingen, waar er een eiland is dat zogezegd wel zou overleven. Ik hoop dat ze die mensen nog eens interviewen na vrijdag. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Ik zag gisteren nog een reportage over mensen die naar Ierland gingen, waar er een eiland is dat zogezegd wel zou overleven. Ik hoop dat ze die mensen nog eens interviewen na vrijdag. :Y)


    hahaha, zou lullig zijn, en toen hadden ze allemaal ineens een vakantie ingeplandx'D


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Er zijn dan ook mensen die het echt geloven en dan zelfmoord plegen helaas.

    Ik denk ook gewoon dat er dan een nieuwe kalender begint.

    kerstkat schreef:
    (...)

    hahaha, echt hè? het is gewoon zo dom srry voor de mensen die er wel in geloven, maar kom op zeg, get a life!


    Het is niet dom maar het zijn waarschijnlijk goed gelovige mensen of mensen die echt geloven dat het zo is. Ik wil alleen wel eens zien hoe ze kijken nadat vrijdag de wereld nog bestaat.


    Physics is awesome

    De maya's hebben nooit gezegd dat de wereld dan vergaat, maar dat er een nieuw tijdperk aanbreekt.


    26 - 02 - '16

    De wereld vergaat niet lmao, [eventjes in mn eigen theorie>] Ik heb kaarten besteld voor een concert in 2013; REDEN WAAROM DE WERELD NIET VERGAAT hahaha (:

    Opera schreef:
    De maya's hebben nooit gezegd dat de wereld dan vergaat, maar dat er een nieuw tijdperk aanbreekt.


    Ja, dat had ik laatst ook gehoord, zo geweldig, haha!
    En zo naaiend voor de mensen die dachten dat de wereld vergaat. XD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het gaat nergens over, er zijn allemaal verhalen over wat er vrijdag gaat gebeuren maar de meerderheid gelooft er toch niet in. Vind het persoonlijk wel grappig hoe druk iedereen zich erover maakt. Zou het wel jammer vinden als ik net mijn haar heb gekleurd en mijn collegegeld heb betaald en dat dan de wereld vergaat, maar dat is dan ook echt alles. Zolang we maar niet teveel pijn lijden vind ik t wel best.

    DOOMSDAY PARTYYYY!
    Nee ik ga Krull bezoeken, so no time to die.


    No growth of the heart is ever a waste

    kissesmerel schreef:
    De wereld vergaat niet lmao, [eventjes in mn eigen theorie>] Ik heb kaarten besteld voor een concert in 2013; REDEN WAAROM DE WERELD NIET VERGAAT hahaha (:


    hahaha, anders zou het zonden zijn, hè?:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Als wij zaterdagochtend weer opstaan dan lach ik alle mensen uit die erin geloofde :Y)

    Toulon schreef:
    Als wij zaterdagochtend weer opstaan dan lach ik alle mensen uit die erin geloofde :Y)


    Op zaterdag sta ik in de tuin met een glas drinken, en zeg: Sruw you, de wereld vergaat toch niet!:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.