• Het verhaal
    Succubi en incubi; legenden, dachten de inwoners van Glendale, Californië. Pure onzin, verhaaltjes om kleine kinderen bang mee te maken. Hoe kan iemand je dromen nou onder controle hebben? Onmogelijk, toch?
    Tot op de nacht van 16 December en 17 December 1935. De succubi en incubi konden meer dan dat de legenden dachten. Die nacht hadden ze macht, meer macht dan normaal. Want zeg eens eerlijk: de nachtmerries moeten toch érgens vandaan komen?
    Die nacht was het anders.
    Nachtmerries kwamen tot leven; zelfs de kleinste nachtmerries van de positiefste mensen werden harde werkelijkheid.
    De straten zijn niet veilig meer. Overal waar je keek waren gigantische spinnen, moordlustige aardmannetjes, de sluwste ninja’s,...-
    Ook de succubi en incubi liepen rond. Ze hadden dit veroorzaakt; de trots was niet af te nemen. Doordat een groter aantal in de legenden geloofden, werd deze werkelijkheid; hoe groter het geloof, hoe machtiger de legende.

    En hoe groot de haat tegenover elkaar ook was: de incubi en succubi moeten samenwerken om zichzelf levende te houden. Zodra er een enkeling was die niet geloofde, moest dit recht worden gezet. Ook dit was niet makkelijk. incubi en succubi bestaan enkel en alleen uit haat, sarcasme en ironie. Het enige dat zij willen zien is pure leedvermaak. Ze zijn genadeloos en sadistisch, maar hun masker is zo hard als staal.

    Weten de inwoners van dit kleine stadje hun nachtmerries om te laten toveren tot dromen? Kunnen ze zichzelf redden door naar de werkelijkheid te kijken, in plaats van hun fantasiewereld?
    Zijn de incubi en succubi sterk, of is de haat tegenover elkaar te groot?



    Rollen
    Vul je rol zo uitgebreid en origineel mogelijk in. Mary Sue’s worden niet geaprecciëerd, dus kom daar dan ook niet mee aanzetten. Jouw personage moet zwaktes bezitten.
    Maximaal twee per persoon.


    Rol: Incubbus, Succubus of mens?
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 16, voor incubbus/succubus minimaal 20.
    Nachtmerrie: indien mens. Probeer ook hier zo origineel en uitgebreid mogelijk bij te zijn!
    Uiterlijk: mét foto, zo uitgebreid mogelijke beschrijving.
    Karakter: Hou het origineel en realistisch!
    Extra: (Eventueel)

    Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Succubi (vrouwelijke demon):
    - Charlice 'char' Petrone - Druella
    - Ava Jesy Moore - Sicam
    -
    -
    -

    Incubi (mannelijke demon):
    - Cameron 'Cam' Briel - MadEyeMoody
    - Mgorem Iain - Tortura
    - Leon Raphael Walker - Raziel
    -
    -

    WORDEN WEER TOEGELATEN BIJ MEER MANNEN/INCUBI.
    Mensen (vrouwelijk):
    - Felicity 'Fee' Hughes - Druella
    - Felice Odair - Jaimes
    - Audrey Isabelle Layfield - Jemima
    -
    -


    Mensen (mannelijk):

    - Mason William Duke - Lizor
    - Daniël Scagotti - MadEyeMoody
    - Gereserveerd voor Vegangirl
    -
    -


    De regels.
    - Ik verwacht posts van minimaal 200 woorden, à 10 zinnen.
    Ik ga hier niet al te streng in zijn, maar posts van 10 regels of kleiner worden niet geaccepteert. Zodra dit gebeurt krijg je een waarschuwing,
    aangezien het duidelijk in de regels staat.

    - 16+ is toegestaan.
    Hieronder wordt seks, drugs en alcohol verstaan.
    - Iedereen heeft verschillende nachtmerries, maar is wel gewoon voor iedereen zichtbaar.
    Probeer dan ook andermans nachtmerries in jouw posts te verwerken.
    - Incubi en succubi zijn slecht, kwaadaardig en kennen eigenlijk geen gevoelens.
    Speel je rol dan ook op deze manier! Het is onrealistisch dat je personage ineens verliefd wordt en zijn/haar slechte kant verliest. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze langzaamaan gevoelens ontwikkelen, maar dit kan natuurlijk gelijk na je eerste post gebeuren. Probeer hier rekening mee te houden.
    - Sluit niemand buiten.
    Houd niet de hele RPG door één op één conversaties. Zorg ervoor dat jouw personage met meerdere mensen in contact is!
    - Voor deze RPG wordt een praattopic geopend.
    Gelieve geen OOC (Out of Character) posts in het speeltopic.
    - Houdt ruzies buiten de RPG.
    De sfeer moet leuk blijven!
    - Nieuwe topics worden alleen geopend door Macabre of Sicam.


    Ik ben heel streng in de regels. Als je één van de regels overtreed, krijg je hier een waarschuwing voor; gebeurt het vaker, loop je risico om uit de RPG te worden gezet. Het moet leuk voor iedereen blijven!

    # speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik zou graag een vrouwelijk mensdat klinkt echt raar reserveren


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Haha, ik weet het. :'D Ik zet je erbij!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil wel een mens proberen ;3 Ik ga kijken waar dit toe leidt, en ga mijn best doen, haha.
    En nachtmerrie's ga ik vannacht krijgen met de film die ik nu aan het kijken ben, holy shit ;o

    Lifeisajoke schreef:
    Ik wil wel een mens proberen ;3 Ik ga kijken waar dit toe leidt, en ga mijn best doen, haha.
    En nachtmerrie's ga ik vannacht krijgen met de film die ik nu aan het kijken ben, holy shit ;o

    Vrouwelijk of mannelijk?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gimme some! Je weet welke ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Uhmm, tja, liever een vrouw, maar aangezien er al zoveel vrouwen zijn ...

    Lifeisajoke schreef:
    Uhmm, tja, liever een vrouw, maar aangezien er al zoveel vrouwen zijn ...

    Je kan nog altijd een Succubus nemen. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: Mens
    Naam: Heather Sky Shepherd (Ook wel Sky genoemd, zo stelt ze zich het liefst voor)
    Leeftijd: 16,5
    Nachtmerrie: ik denk hier nog even over na, komt zo snel mogelijk, inspiratieloos ;)
    Uiterlijk:


    Sky heeft een rond, vol gezicht met aardig volle lippen. Haar ogen zijn donker, en best klein. Haar haar is donkerblond,met lichtblonde, natuurlijke highlights. Ze heeft niet een abnormaal slanke bouw of zo, ze is gewoon gemiddeld. Haar benen zijn wel lang en ze heeft een aardig platte buik. Ze heeft een lichte huidskleur, en een paar lichte sproetjes, die ze zelf verschrikkelijk vindt.
    Karakter: komt nog
    Extra: komt nog

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:22 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    sorry, verkeerde knop, kijk of ik deze reactie kan verwijderen, want hij is een beetje overbodig ;)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:35 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Ha! Hierin moet ik echt een sadistische mannelijke demon spelen! So reserveer er maar één voor mij, s'il vous plaît.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ha! Hierin moet ik echt een sadistische mannelijke demon spelen! So reserveer er maar één voor mij, s'il vous plaît.

    Je staat erbij!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het kan wel even duren met the picture btw. Meestal duurt het uren voordat ik eindelijk de goede heb, tenzij jullie nog lekkere hottie guys weten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Succubus
    Naam: Charlice 'char' Petrone
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:




    Char heeft een apart, maar mooi uiterlijk. Haar groene, katachtige ogen staren emotieloos voor zich uit. Je zult hier geen vreugde of blijdschap in terug vinden, alleen maar haat, afgunst en leedvermaak.
    Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar gezicht; het geeft haar een hard uiterlijk. Char heeft zachtroze, volle lippen, waar je nooit een lach op zou zien; enkel een sadistische grijns. Het lachen is ze allang afgeleerd.
    Char heeft lange, golvende haren, die tot ongeveer halverwege haar rug rijken. De donkerbruine kleur is natuurlijk.
    Qua lengte is Char tevreden: ze is 1.76 M lang. Ze heeft de nodige, vrouwelijke ronddingen die haar figuur accentueren. Charlice is heel hygiënisch en verzorgend; je zult het bijna ijdel noemen. Ze doet echter niet veel aan haar haren, maar voor de rest kan ze aardig lang voor de spiegel staan.
    Haar kledingstijl hangt vaak een beetje tussen 'stoer' en 'vrouwelijk' in. Zo zul je haar nooit tegenkomen in een jurkje, maar ze draagt maar al te graag hoge hakken, vaak in combinatie met donkere broek of een leren jasje.
    Al met al is Char meer dan tevreden. Ze is arrogant, en weet van zichzelf dat ze er goed uit ziet. Dit is vaak af te lezen uit haar houding.
    Karakter: Er valt niet veel te zeggen over Char haar karakter. Ze is eenzijdig en laat je duidelijk merken wat ze van je vindt. Je zal nooit iets optimistisch of positiefs uit haar mond horen komen.
    Het enige wat Charlice ziet is een grauwe wereld, vol met slachtoffers die ze een verschrikkelijk leven kan schenken. Ze vindt het heerlijk om de angst en verdriet in de ogen van mensen terug te kunnen lezen.
    Je zult haar overigens nooit lachend zien. Het enige waar je voor kunt zorgen is een gevoelloze grijns, maar meer dan dat ook niet. Lachen heeft ze al in eeuwen niet meer gedaan.
    Je zult denken dat Charlice geen hart heeft; in principe is dit ook zo. Charlice is puur en alleen gevuld met haat, sadisme en verschrikkelijke ideeën van hoe ze haar volgende slachtoffer zal aanpakken. Maar diep, ergens heel diep van binnen; verborgen onder de afgunst, minachting en zwarte schaduwen schuilt een klein, ijzig mensenhartje dat onmogelijk te bereiken is.
    Naast haar hatelijke kant zul je ook een zelfvoldane vrouw zien. Ze geniet van het mannelijke aandacht; ze snapt ook volledig waarom ze die krijgt. Ze speelt graag met haar charmes, al kun je dit beter zien als lokaas.
    Charlice heeft overigens een hekel aan letterlijk álles. Van zonneschijn tot vogeltjes, van snoep tot de groene, levendige kleur van het gras.
    Het enige dat haar blij maakt zijn tranen, de dood en regen. Ze is cru, en laat dit ook duidelijk merken.
    Charlice is niet zo van het verbergen van gevoelens; nee, ze laat maar al te graag zien hoe groot haar haat is tegenover iemand of iets.
    Daarnaast houdt ze van kattenkwaad uithalen; daar heeft ze altijd al van gehouden. Ze vindt het geweldig om men voor schut te zetten, en als ze niets te doen heeft is dit dan ook haar voormalige bezigheid.
    Extra: Charlice heeft een moeilijk verleden gehad. Voordat ze in dit leventje is belandt heeft ze een liefdevolle moeder gehad, die zichzelf uiteindelijk heeft opgehangen. Dit was het begin van het krimpen van Char' haar hart; haar stiefvader bleef achter met Charlice, aangezien haar biologische vader al voor Charlice haar geboorte was weggegaan.
    Char' haar stiefvader begon met drinken, en daarom vermijdt Char alcohol. Hij werd er agressief door, en dat was de reden waarom Charlice op zestienjarige leeftijd vertrok. In dit gedeelte van haar leven heeft ze problemen met jongens gehad, waardoor ze het mannelijke geslacht enkel als lustobject ziet.
    Haar verleden, al zul je het niet denken, zit haar nog dwars. Ze praat er echter met niemand over, dus niemand weet waarom en hoe ze zo is geworden. Dat wilt ze overigens ook zo houden. Ze wordt jaloers bij het zien of horen van een leuke jeugd, en doet dan haar uiterste best om dit voor de desbetreffende persoon te verpesten.

    Wordt eventueel nog uitgebreid. :')

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tortura schreef:
    Het kan wel even duren met the picture btw. Meestal duurt het uren voordat ik eindelijk de goede heb, tenzij jullie nog lekkere hottie guys weten?

    Oh, dear. Ik ken dat probleem zó goed. :'D
    Ian Somerhalder? <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HOUD REKENING MET HET JAARTAL! Ze zitten immers in 1935. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''