• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik mompel nog iets maar mijn gedachten zijn te troebel en ik zak weg in slaap.
    'Hou van je.'murmel ik nog zachtjes voor ik echt helemaal weg ben.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick zegt dat hij een bed kan laten verschijnen en ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je laten verschijnen?' vraag ik dan aan hem. 'P-Nick, dat mag je niet zeggen,' zegt Katherine tegen Nick. 'Ze is een mens.' Ik ben nu bezig met haar haar ook te vlechten zoals ze gevraagd heeft. Ik kijk nu van Nick naar Katherine en weer terug, zij is dus blijkbaar ook geen mens.

Nick
    'P-Nick, dat mag je niet zeggen' Zei Katherine tegen mij nadat Hayden had gevraagt hoe ik verschijnen had bedoeld, maar mijn gedachten waren meer in beslag genomen door het fijt dat ze me eerst anders had willen noemen. 'Ze is een mens' Verduidelijkte Katherine, 'Weet ik' Andwoord ik terug. 'Anders je wel in mijn bed slapen, dan slaap ik wel bij Hayden.'

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en trek haar zachtjes mee naar buiten; Dan laat ik haar even los, voor de deur en pak haar hand terug vast.
    Ik loop dan op het gemak naar de bushalte.

Alexi
    Ik sla de snaren aan maar het geluid trekt op niets en ik moet grinniken. Ik probeer het nog eens maar het resultaat is hetzelfde.
    Ik zucht en blijf het proberen tot het iets beter klinkt. Dan haal ik mijn vingers weg, wacht even en probeer ze weer terug te zetten.

Braxlin
    "Gaan we met de bus?" vroeg ik, toen ik merkte waar we naartoe stapten. "Cool!" riep ik enthousiast.
    Ik was nog nooit met de bus geweest. Het leek me ontzettend leuk. Normaal, dat wel, maar dat maakte het des te leuker.

Axton
    "Wow, straks heb je het nog sneller door dan ik." grijnsde ik.
    Ik liet haar nog even oefenen op dat akkoord en toonde haar dan het volgende. "Hier hetzelfde. Een paar keer proberen, loslaten en dan opnieuw proberen." glimlachte ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

}wow, wat een dag.
    Stomme wekker ging niet.
    Was ik een uur te laat wakker. Heb ik me in 17 minuten aangekleed en naar school gefiets. Kwam net aan toen de bel ging. Wow...{

[ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 12:40 ]

[ocharme hoe ging chemie? ]

Joshua
    'Ja... of ga je liever met de taxi?' vraag ik haar zachtjes.
    Ik sla mijn arm om haar heupen.

}best goed :){
    Braxlin
    "Nee! Bus is super. Ik wou altijd al eens met de bus gaan." zei ik blij en leunde dicht tegen hem aan.
    Dit kon echt nog leuk worden. Gezellig naar de film... met de bus.
    Ik gaapte weer onbewust wat, maar dacht er niet bij na.

Alexi
    Ik volg zijn instructies op maar deze gaat iets minder makkelijk. De vorige was gewoon 3 vingers onder elkaar maar deze is anders. Ik probeer er geluid uit te krijgen dat wel ergens op lijkt én de vingerzetting te onthouden.

Joshua
    Ik trek haar weer lekker dicht tegen me aan en laat Tommie en Jaz op het bankje zitten.
    Ik blijf rechtstaan en sla mijn armen om haar middel zodat ze voor mij staat.

Leslie Day
    Jake is al aan het slapen, half tenminste. Hij mompelt nog iets wat ik niet versta, maar dat maakt niets uit. Ik val zelf ook al snel in slaap in Jake's armen.

Hayden Fitch
    Ik snap niet precies waarin Katherine zich vergiste. Misschien zag ze hem aan voor een andere broer, of wat dan ook dat ze van hem is. Dat zit ook nog een beetje vaag. 'Je mag mensen daar niet over vertellen,' zegt Katherine dan tegen Nick als hij zegt dat hij weet dat ik een mens ben. Hij stelt dan voor dat hij bij mij slaapt en Katherine in zijn bed. Katherine kijkt Nick aan. 'Zijn jullie samen?' Vraagt ze aan hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    "Gewoon rustig blijven proberen. Ooit moet er wel het goede geluid uit komen." stelde ik haar glimlachend terug.
    Ik stak mijn hand uit mijn haar vinger wat anders te plaatsen. "Probeer nu eens."

Braxlin
    Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder en zuchtte zachtjes, maar tevreden.
    "Ik hou van je." zei ik zacht en streelde over zijn armen, aangezien dat het enige was, waar ik aan kon als hij me zo vast had. Dit voelde wel fijn, beschermd.

Alexi
    Ik sla de snaren nog eens aan en nu is het beter. 'Jeej ik ken al 2 akkoorden!' zeg ik grinnikend en sla dit nog eens aan en dan de vorige.
    'Oke wat nu meneer Crawford?' vraag ik hem lachend.

Joshua
    'Ik ook van jouw.' zeg ik en druk een kus op haar schouder. Ik blijf zo staan terwijl ik op de bus wacht.
    Ik kijk soms even naar Jaz en Tommie om zeker te weten dat ze niets stoms doen.

[Wachten we gewoon nog even met Les en Jake? :3 of gaan we naar de volgende dag?

O SHIT XD AYLIN KOMT OOK NOG XD]

[anders zeggen we dat ailyn ziek is en ze niet kan komen? xd heb niet zo veel zin nu en het is iets te druk daar nu denk ik xd]

[mooi zo :3 ik had er ook geen zin in :p]

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik sla de snaren nog eens aan en nu is het beter. 'Jeej ik ken al 2 akkoorden!' zeg ik grinnikend en sla dit nog eens aan en dan de vorige.
    'Oke wat nu meneer Crawford?' vraag ik hem lachend.

Joshua
    'Ik ook van jouw.' zeg ik en druk een kus op haar schouder. Ik blijf zo staan terwijl ik op de bus wacht.
    Ik kijk soms even naar Jaz en Tommie om zeker te weten dat ze niets stoms doen.

Crawford
    "Ok, we zullen er nog eentje bij doen. En dan stoppen we, minstens tot morgen. Je mag wel verder oefenen op deze, maar ik ga je geen nieuwe meer leren of het wordt teveel." legde ik glimlachend uit.

Braxlin
    "Wanneer komt de bus?" vroeg ik grijnzend.
    Ik leek hier soms wel het klein kind. Ah, zolang het hem niet irriteerde...

Alexi
    Ik trek de bandjes van mijn bh weer recht en knik. Ik kijk hem afwachtend aan tot hij me de volgende uitlegt.
    Dan kan ik er al 3 van de hoeveel?

Joshua
    Ik grinnik 'Nog een paar minuutjes geduld.' zeg ik.
    Ik druk een kusje op haar wang en neurie zachtjes een liedje.