• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik trek een wenkbrauw. 'Je wil dat ik braaf ben maar trekt me dan op je? Heel vreemd Ax.'
    Ik ben hem een beetje aan het pesten. Ik druk lachend even mijn lippen op de zijne.

    Joshua
    'No way hupsakee.' zeg ik droog en kijk weer naar buiten.
    Ik ga echt niet leren paardrijden, waarom zou ik? Ik ben liever net als een vogel, en het is sneller.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Katherine lijkt het niet te begrijpen, dat snap ik. Ik heb het gevoel dat ik het moet uitleggen.. Ze verdiende in iedergeval een uitleg toch? Ze porde me in een zij maar aangezien ik er tegenkan porde ik haar in haar zij. 'Ik kan er tegen' Zeg ik vervolgens met een grijns waarna ik met kleermakerszit op het bed ging zitten en haar op mijn benen/voeten trok. 'Wil je weten waarom ik het haar nog niet vertelt heb dat jij mijn dochter bent?' Fluister ik vervolgens onhoorbaar voor Hayden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Nick port me weer in mijn zij en ik moet lachen en sla richting zijn hand, ik kan niet tegen kietelen. Maar hij helaas wel. Het is raar dat hij nu ineens mijn papa is, maar ik voel de band tussen ons. Tot nu toe is het wel oké, maar ik vraag me af wat er met mijn andere ouders is gebeurd. 'Ja dat merkte ik helaas,' zeg ik dan met een zielig gezicht. Papa trekt me dan bij zich en hij fluistert dan in mijn oor. Ik knik na zijn woorden, ja ik wil het weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte. "Ik wil je dicht bij me hebben, maar je moet wel braaf zijn." grijns ik.
    Ik aaide even zachtjes over haar achterhoofd.

    Braxlin
    "Aww, waarom niet? Paarden zijn heel lieve beestjes en de band die je met ze krijgt is gewoon echt geweldig." glimlachte ik.
    "En ik laat je wel op Star rijden. Zij is echt de liefste van de hele bende. In tegenstelling tot Bronx... die zit echt veel te vol met energie." grinnikte ik. "Ah je ziet wel, misschien wil je wel meerijden als je ons plezier ziet hebben."
    Ik nam zijn kin vast en draaide zijn gezicht naar me toe.
    "Maar ik zal je niet verplichten." glimlachte ik en drukte dan mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Ja dat merkte ik helaas' Zegt ze met een zielig gezicht, 'Arme jij' Zeg ik en trek zelf ook een zielig gezicht, ze knikt na mijn woorden. 'Ik heb haar pas net vertelt wat ik ben, en daar ging ze bijna zonder ook maar iets mee in zee omdat ze me leuk vind. Maar ik ben bang dat ik het verpest als ik zeg dat je mijn dochter bent, omdat ze ook weet dat ik eerst wat met je moeder heb gehad, heel lang geleden' Fluister ik vervolgens. 'Ik wil het gewoon niet verpesten' Voeg ik er aan toe..


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Gaan we slapen?' murmel ik zachtjes.
    Ik word slaperig door zo te liggen. Ik nestel me iets beter in zijn armen.

    Joshua
    Ik ga even mee met de kus maar maak me dan vlug los om te bellen.
    'We zijn er.' zeg ik en trek eerst Braxlin recht en zie hoe Jaz en Tommie elkaar mooi een handje zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Tuurlijk." glimlachte ik. Ik stond op, zonder haar op de grond te zetten. Met haar in mijn armen liep ik naar de slaapkamer.
    Glimlachend legde ik haar op het bed en legde het deken over haar heen. Vervolgens ging ik bij haar liggen.

    Braxlin
    Ik nam zijn hand vast en volgde hem.
    "Dag bus." pruilde ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kruip terug tegen hem aan en sluit dan mijn ogen.
    'slaapwel, Ax.' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik zak al snel weg in slaap.

    Joshua
    Ik grinnik en schud mijn hoofd even. Ik loop dan samen met hen de cinema in en ze rennen naar de snoepafdeling.
    Mam had hen blijkbaar elk wat geld gegeven voor snoep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Slaapwel." mompelde ik en sloeg mijn armen om haar heen. Ik wachtte even tot ze sliep.
    Ik moest nog even langs mam gaan. Ik kon de kerstdagen niet afsluiten zonder haar te bezoeken.

    Braxlin
    Ik grinnikte en liep enthousiast naast hem.
    "Wil jij wat kopen?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    *slaapt*

    Joshua
    'Hm enkel als jij er mee van eet en drinkt.' glimlach ik en verstrengel onze vingers weer.
    Ik buig me naar haar toe om haar nog een kusje te geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet haar voorzichtig los en verscheen toen voor het graf van mijn moeder. Ik veegde de gevallen blaadjes eraf en liet toen een rode roos verschijnen.
    Ik legde hem op de zerk en glimlachte. "Dag, mam..."

    Braxlin
    "Ja, hoor." glimlachte ik. Hij had niet gezegd hoeveel ik ervan moest eten...
    "Doe ik, maar ik betaal deze keer." zei ik en keek hem aan, duidelijk dat ik geen tegenspraak wou.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    *slaapt nog steeds*

    Joshua
    'Oke, maar dan mag ik je mee uit eten nemen én betaal ik alles.' zeg ik en daarmee beïndig ik deze korte discussie.
    Ik pak een pot popcorn en een flesje sprite om te delen. 'Goed?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Ja dat merkte ik helaas' Zegt ze met een zielig gezicht, 'Arme jij' Zeg ik en trek zelf ook een zielig gezicht, ze knikt na mijn woorden. 'Ik heb haar pas net vertelt wat ik ben, en daar ging ze bijna zonder ook maar iets mee in zee omdat ze me leuk vind. Maar ik ben bang dat ik het verpest als ik zeg dat je mijn dochter bent, omdat ze ook weet dat ik eerst wat met je moeder heb gehad, heel lang geleden' Fluister ik vervolgens. 'Ik wil het gewoon niet verpesten' Voeg ik er aan toe..


    Hayden Fitch
    Ik zie een soort onderonsje tussen Nick en Katherine, 'Ik ga nog even wat eten. Ik zie jullie zo wel,' zeg ik dan. Zodat ze gewoon samen kunnen zijn. Ik sta op en loop de kamer uit opweg naar de kantine.

    Katherine
    Papa kijkt ook heel zielig waar ik om moet lachen. Hij geeft dan de uitleg waarom hij het niet vertelt, ik knik er weer om. 'Dat kan ik wel begrijpen,' stem ik in. Ondanks dat ik veertien ben, ben ik wel al een tijd veertien. Op een gegeven moment stopte ik gewoon met groeien en ouder worden. Ik vind het zelf niet erg, voor altijd kind zijn! Ik kijk hem aan. 'Hm, ze is echt heel erg verliefd op je,' merk ik op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik keek Hayden na toen ze de kamer uitliep. 'Je moeder kan niet tegen kietelen' Zeg ik vervolgens met een grijns, 'Hoe weet je dat?' Vraag ik haar als ze zegt dat Hayden heel erg verlieft op me is.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Perfect." glimlachte ik. Ik betaalde het en wachtte toen tot we door konden gaan.
    Ik kneep even glimlachend in zijn hand en nam het flesje sprite over om er even van te drinken.

    Axton
    "Ik weet niet of je het me ondertussen al vergeven hebt... Ik ben je in ieder geval nog lang niet vergeten..." ik zuchtte zachtjes.
    "Maar dat zal ik ook nooit doen. Ik voel wel dat het beter is... Ik lijk het eindelijk een plaats te kunnen geven."
    Ik zweeg verder, terwijl ik naar de foto in het graf bleef staren.


    “To live will be an awfully big adventure.”