• Na vier maanden gesukkeld te hebben met mijn kleren in een doos en half over de vloer van mijn slaapkamer, heb ik EINDELIJK een klerenkast.

    Ik weet het klinkt misschien heel stom maar wat voor andere heel standaard is, is voor mijn vader en mij al luxe aangezien we het allebei niet breed hebben. Ik heb dus een oproepje gedaan op een facebook groep en ik kon diezelfde dag de klerenkast ophalen voor NOP! Yay


    Wauw er begint eindelijk schot in mijn kamer te komen :D

    Om het topic nuttig te houden: hebben jullie nog nieuwe aankopen of iets gratis opgehaald?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is gaaf! Ik ken het, bij mij duurde het ook even voordat ik alle nodige elementen in mijn kamer had, haha. De verhuizing zelf was ook al duur genoeg toen en je kan niet drie kinderen gelijk een nieuwe kamer geven.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dat is gaaf! Ik ken het, bij mij duurde het ook even voordat ik alle nodige elementen in mijn kamer had, haha. De verhuizing zelf was ook al duur genoeg toen en je kan niet drie kinderen gelijk een nieuwe kamer geven.


    Al klinkt het een beetje kut maar ik ben blij dat ik niet de enige ben zeg...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is echt super fijn voor je! Ook echt leuk dat je hem voor niks hebt gekregen.

    Wij hebben laatst gratis kaartjes voor slagharen gewonnen. Iets wat echt geweldig is als je dit jaar zoveel tegenslagen hebt gehad en er allemaal helemaal doorheen zit ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ah, superfijn. Kasten kunnen ook behoorlijk duur zijn. Handig dat je nu niet meer over je kleren hoeft te struikelen c:


    Tijd voor koffie.

    Gaaf zeg!
    Ik heb van m'n moeder een blouse gekregen. Normaal moet ik m'n kleding zelf betalen en ik heb het ook niet super breed of zo, dus ik was daar wel blij mee ;3


    26 - 02 - '16

    Ah dat is inderdaad fijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een keertje een computer gratis gekregen. Uit 2003 met een floppydisk slot weliswaar maar toch zeer gewaardeerd. Hij werkte ook gewoon goed voor meer dan een jaar intensief gebruik tot hij uiteindelijk toch aan het einde van zijn Latijn was.Toen was er gelukkig ook semi geld om een computer te kopen. Nu nog een kast ^^. (Ik gooi al mijn kleren op de grond en in die handige plastic bakken van de blokker.)

    Maar super handig en leuk hoop dat de kast ook nog een beetje leuk bij je kamer past.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:31 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik heb een keertje een computer gratis gekregen. Uit 2003 met een floppydisk slot weliswaar maar toch zeer gewaardeerd. Hij werkte ook gewoon goed voor meer dan een jaar intensief gebruik tot hij uiteindelijk toch aan het einde van zijn Latijn was.Toen was er gelukkig ook semi geld om een computer te kopen. Nu nog een kast ^^. (Ik gooi al mijn kleren op de grond en in die handige plastic bakken van de blokker.)

    Maar super handig en leuk hoop dat de kast ook nog een beetje leuk bij je kamer past.



    Zo leer je de kleine dingen waarderen. De laptop die ik nu heb, heb ik gekregen van de ouders van mijn ex zodat ik zelf mijn huiswerk kon maken en op facebook kon via een laptop.

    Hij past er wel ergens bij ja xD

    veel succes met de rest^^

    @ asmodom, dat geloof ik graag. Zoiets kan echt ontspannend werken :)

    @ Erieka, dat is wel leuk om te krijgen van je ouders. Ik moet helaas ook alles zelf dokken, mijn vader had dat graag ook anders gezien maar als hij wat extra geld heeft, haalt hij weleens wat kleren of sushi voor me ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ahw super fijn. Mijn vader kan vanuit zn werj wel eens laptops mee nemen en soms geven we die ook aan iemand die niet veel te besteden heeft. Ook zelf doe ik dat alsbik iets wil weg gooien eerst kijken wie het kan gebruiken. Het is fijn om mensen dan zo blij te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, dat lijkt me inderdaad erg fijn! Het is toch altijd vervelend als je spullen nog geen echt plekje hebben. Ook gaaf dat je er eentje gratis kon krijgen. (:

    Ik heb dit weekend wat nieuwe kleren gekregen, die op een bepaalde manier voor mij ook gratis waren. Eigenlijk was de afspraak namelijk dat ik nu al mijn kleding zelf zou moeten betalen, aangezien ik laatst achttien ben geworden, maar mijn moeder heeft ze toch nog betaald dit keer, wat ik heel lief vond. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IrishNialler schreef:
    Ahw super fijn. Mijn vader kan vanuit zn werj wel eens laptops mee nemen en soms geven we die ook aan iemand die niet veel te besteden heeft. Ook zelf doe ik dat alsbik iets wil weg gooien eerst kijken wie het kan gebruiken. Het is fijn om mensen dan zo blij te zien




    Thank god zijn er nog mensen met een goed hart als je vader :)

    @ Square. Ja ik vond het idd erg fijn. En ja das ook erg lief van je moeder.Koester haar dan ook voor haar vrijgevigheid^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."