• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Hayden Fitch
    Ze zegt dat ze het boek ook gelezen hebt en ik knik dan. 'Zelf vind ik het een heel mooi en goed boek, dit is de vierde keer dat ik het lees,' zeg ik glimlachend. Ik kijk even naar het boek en dan weer terug naar Katherine. Mijn ogen blijven op haar haren hangen als ze er met haar hand doorheen gaat. Er zitten klitten in. 'Als je wilt heb ik wel een borstel voor je? Als je die zelf niet meehebt? En anders wil ik je haren ook wel borstelen?' bied ik haar dan aan. Ik probeer gewoon lief en aardig tegen haar te doen, maar ze lijkt niet echt alsof ze me daadwerkelijk mag.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Ik rol met mijn ogen en trek haar zachtjes mee naar buiten; Dan laat ik haar even los, voor de deur en pak haar hand terug vast.
    Ik loop dan op het gemak naar de bushalte.

Alexi
    Ik sla de snaren aan maar het geluid trekt op niets en ik moet grinniken. Ik probeer het nog eens maar het resultaat is hetzelfde.
    Ik zucht en blijf het proberen tot het iets beter klinkt. Dan haal ik mijn vingers weg, wacht even en probeer ze weer terug te zetten.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ze zegt dat ze het boek ook gelezen hebt en ik knik dan. 'Zelf vind ik het een heel mooi en goed boek, dit is de vierde keer dat ik het lees,' zeg ik glimlachend. Ik kijk even naar het boek en dan weer terug naar Katherine. Mijn ogen blijven op haar haren hangen als ze er met haar hand doorheen gaat. Er zitten klitten in. 'Als je wilt heb ik wel een borstel voor je? Als je die zelf niet meehebt? En anders wil ik je haren ook wel borstelen?' bied ik haar dan aan. Ik probeer gewoon lief en aardig tegen haar te doen, maar ze lijkt niet echt alsof ze me daadwerkelijk mag.

Katherine
    'Zelf vind ik het een heel mooi en goed boek, dit is de vierde keer dat ik het lees' Zegt Hayden glimlachend waarna ze me een borstel aanbied of zegt dat ze zelf mijn haren wel wil borstelen. 'Zou je mijn haar willen borstelen?" Vraag ik haar met een glimlach en liep naar haar toe, zelf liet ik het meestal iemand doen aangezien ik vaak het achterste stuk vergat.

{Ik was te lui om het allemaal via Nick's oogpunt te beschrijven. }

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Ze vraagt aan me of ik haar haar wil borstellen en komt naar me toe gelopen met een glimlach. 'Ja hoor,' zeg ik dan tegen haar. 'Ga maar zitten, dan pak ik even de borstel.' Ze gaat zitten en ik sta op en loop naar de badkamer. Ik pak mijn borstel en haar even haren eruit. Dan loop ik ermee terug en ga in kleermakerszit achter haar zitten. 'Zeg het me maar als ik je pijn doe,' verzeker ik haar. En ik begin met borstelen, Katherine geeft geen krimp. Dus ik ga er vanuit dat ze geen pijn heeft. 'We moeten dan nog wel even kijken waar je gaat slapen..' zeg ik dan tegen haar. Hoewel ze wel in Nick zijn bed kan als Nick bij mij ligt.

Nick
    Hayden borstelt Katherine's haar en ze zegt dat ze het moet zeggen als het pijn doet. 'We moeten dan nog wel even kijken waar je gaat slapen..' Zegt ze vervolgens tegen Katherine, 'Ik zou een bed kunnen laten verschijnen?' Vraag ik haar en kijk haar aan.. Om haar reactie te pijlen. 'Zou je een vlecht in mijn haar willen maken?' Vraagt Katherine vervolgens en kijk om.

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Jake
    'Hm. Daar kan ik mee leven.' grinnik ik en streel over haar rug.
    'Zullen we slapen? Het was een lange dag?' zeg ik zachtjes en druk een kus terug op haar wang.

Leslie Day
    Hij grinnikt en streelt over mijn rug, volgens mij wordt zijn humeur al weer beter. Hij stelt dan zachtjes voor om te gaan slapen en ik knik.
    'Is goed lief, laten we dat maar doen,' zeg ik tegen hem. Ik sta op en trek hem overeind. Het is gelijk een stuk minder warm zo zonder dicht bij elkaar te liggen. Ik pak zijn hand beet en loop met hem naar boven. Ik grinnik zachtjes als ik de speeltjes in een hoek zie liggen.

Hayden Fitch
    Nick zegt dat hij een bed kan laten verschijnen en ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je laten verschijnen?' vraag ik dan aan hem. 'P-Nick, dat mag je niet zeggen,' zegt Katherine tegen Nick. 'Ze is een mens.' Ik ben nu bezig met haar haar ook te vlechten zoals ze gevraagd heeft. Ik kijk nu van Nick naar Katherine en weer terug, zij is dus blijkbaar ook geen mens.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij grinnikt en streelt over mijn rug, volgens mij wordt zijn humeur al weer beter. Hij stelt dan zachtjes voor om te gaan slapen en ik knik.
    'Is goed lief, laten we dat maar doen,' zeg ik tegen hem. Ik sta op en trek hem overeind. Het is gelijk een stuk minder warm zo zonder dicht bij elkaar te liggen. Ik pak zijn hand beet en loop met hem naar boven. Ik grinnik zachtjes als ik de speeltjes in een hoek zie liggen.

Jake
    Ik volg haar blik en zie dan waarna ze kijkt. Ik moet ook grinniken en kleed me dan uit tot op mijn boxer. Ik leg mijn kleren in de zetel daar en kruip dan onder de lakens. Ik kijk haar afwachtend aan.

|Wie's Katherine? °-° |

kindness is never a burden.

Leslie Day
    Jake moet ook grinniken en hij kleedt zich uit tot op zijn boxer. Ik heb het warm dus geen zin in een slaapkleedje. Ik kies ervoor om ook gewoon in ondergoed te gaan slapen en kleed me uit. Jake kijkt afwachtend naar me. 'Waar kijk je naar?' vraag ik dan met een lachje. 'Even nog tandenpoetsen, ik kom zo ja.' Ik glimlach. 'En handjes boven de dekens he Jake,' ik pest hem gewoon een beetje. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden vlug. En daarna loop ik weer terug richting Jake.

Bastard schreef:
    |Wie's Katherine? °-° |

Dude, je hebt echt wat gemist.

Katherine is het kind van Leslie en Nick :3

jaimyhoi schreef:
    (...)

Dude, je hebt echt wat gemist.

Katherine is het kind van Leslie en Nick :3

Dude, I know.
    Liesje had het me ondertussen al gezegd. (:

kindness is never a burden.

Jake
    Als ze weer terug is, trek ik haar lekker dicht tegen me aan en sla mijn armen om haar middel.
    'Mijn knuffelbeer.' mompel ik zachtjes en doof het licht.

Leslie Day
    Jake trekt me dicht tegen zich aan en mompelt dan 'Mijn knuffelbeer'. Het ligt gaat uit en ik glimlach nog kort. 'Ja, jouw knuffelbeer. Je noemde me ook een knuffel na de eerste nacht dat we samen geslapen hadden,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ik gaap een keer en wacht op antwoord af, misschien slaapt Jake al ondertussen.