• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik sla mijn armen rond haar middel zodat ze niet wegkan. 'Nee nee, ik maak het ontbijt.' zeg ik zachtjes. 'Dat is niet de taak voor een prinses.' zeg ik zachtjes en sluit mijn ogen weer even. Ik zucht dan en ga met mijn vrije hand op de tast op zoek naar mijn gsm op het nachtkastje. Ik had Nick's gsm nummer in mijn gsm gezet toen Leslie haar geheugen kwijt was. He Nick, mogen ik en Les iets gaan doen met Kate van namiddag? Jake stuur ik en ga weer goed liggen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 13:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Katherine ligt al snel te slapen en nick drukt een kus op mijn lippen. Hij vraagt of ik moe ben. 'Hm, ja ik ben wel moe ja,' zeg ik dan tegen hem. Ik druk nog een kus op zijn lippen en sta dan op om naar de kast te lopen. Ik pak er een random short uit en een topje en kleed me om, Katherine ligt toch te slapen. Ik loop dan weer naar Nick en ga naast hem liggen.


    Nick
    'Hm, ja ik ben wel moe ja,' Andwoord ze en ze drukt nog een kus op mijn lippen om vervolgens om te staan en zich om te kleden. 'Sorry dat ik je vandaag zovaak alleen heb gelaten' Zeg ik vervolgens en draai me op mijn zij om haar -maar al te aantrekkelijke lippen- nog een keer te kussen


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kan niet weg, Jake houdt me gevangen. Ik glimlach als hij zegt dat hij het ontbijt maakt, omdat prinsessen dat niet horen te doen. 'Jake, je hebt me gisteren al ontbijt op bed gebracht, jij verdient het ook om verwend te worden,' glimlach ik. Hij tast dan naar iets, geen idee naar wat, maar als hij zijn mobiel tevoorschijn haalt weet ik dat hij gaat sms'en naar Nick. 'Wat heb je gestuurd?' Vraag ik aan Jake. Ik ga met mijn hand strelend over zijn borstkas, beiden zijn we in ons ondergoed.

    Hayden Fitch
    Wanneer ik weer naast Nick lig verontschuldigd hij zich voor het feit dat hij me vandaag veel alleen gelaten heeft. 'Hm, je bent er nu, en daar gaat het om,' zeg ik hem. Hij kust me weer en ik glimlach tegen zijn lippen aan, ik zoen hem terug en ben blij dat Katherine nu slaapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hm, je bent er nu, en daar gaat het om' Andwoorde ze en glimlachte tegen mijn lippen aan, 'Je lippen zijn te verleildelijk' Mompelde ik en verbrak deze keer de kus niet maar kust haar weer terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    IK HEB VAKANTIE WHOOPWHOOP


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik ga wat tegen hem aanleunen. 'Joh echt? Dat kan niet.' grinnik ik zachtjes.
    Wanneer heb ik mijn maandstonden eigenlijk? Na al die maanden niet heb ik geen idee wanneer ik ze terug krijg.

    Axton
    "Nou als vrouwen een tijd hebben waarin ze toegestaan zijn om pissed te lopen, dan hebben mannen die ook." zei ik, maar glimlachte erbij, zodat ze zou zien dat ik een grapje maakte.
    "Dus ik heb mijn... manstonden." zei ik dan, snel een woord verzinnend.

    }back, from shopping!!!
    was leuk, veel leuke dingen gevonden én mooi binnen mijn budget gebleven heb zelfs 12,65 euro over!

    ben wel op mijn gezicht gegaan in de winkel -.-

    soms vraag ik me af wanneer die lompheid op houdt, maar ja, miss konden ze daar ook eens dwijlen... Doordat het zo regende lag het er zijknat!
    ik stap... PETS
    auw...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik frons lichtjes. 'Dus je bent pissig?' grinnik ik zachtjes en sta dan op. 'Oke dan laat ik je beter even met gerust.'
    Ik huppel nu naar de kinderkamer. Ik ben op slag wakker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wist niet eens waarom ik pissig was.
    Ik zuchtte even en legde mijn voeten op tafel, terwijl ik doelloos begon te zappen. Ik hoopte dat die pissigheid vanzelf zou wegtrekken... en snel.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 15:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Braxllin? is Axton nu verandert in Rose? xd]

    Alexi
    Ik glimlach vertedert als ik Mayra en Tyler dicht tegen elkaar aan zie slapen. Ze knuffelen bijna.
    'He lieverds.' glimlach ik zachtjes en kijk gewoon naar hen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }oeps... Ik had gewoon zin om met haar verder te schijven xD
    mijn onderbewustzijn nam dat over :P{

    Axton
    Ik bleef zappen. Nu was het Hannah Montana op disney-channel.
    Hé, deze aflevering had ik nog niet gezien. Ik zuchtte en staarde verder naar het scherm.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Papa is een beetje humeurig.' glimlach ik en ik zie hoe Tyler slaperig zijn oogjes opendoet. Hij lijkt echt veel op Axton vind ik persoonlijk.
    Ik til hem uit het bedje en glimlach. 'Goeiemorgen liefje.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kan niet weg, Jake houdt me gevangen. Ik glimlach als hij zegt dat hij het ontbijt maakt, omdat prinsessen dat niet horen te doen. 'Jake, je hebt me gisteren al ontbijt op bed gebracht, jij verdient het ook om verwend te worden,' glimlach ik. Hij tast dan naar iets, geen idee naar wat, maar als hij zijn mobiel tevoorschijn haalt weet ik dat hij gaat sms'en naar Nick. 'Wat heb je gestuurd?' Vraag ik aan Jake. Ik ga met mijn hand strelend over zijn borstkas, beiden zijn we in ons ondergoed. .


    Jake S.
    'Of we van namiddag iets met Katherine mogen doen.' antwoord ik zachtjes en druk een kus op haar lippen.
    Ik laat haar dan zuchtend los en sta wankelend recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Hij zegt dat hij mijn lippen te verleidelijk vindt en ik moet er om lachen. Hij kust me weer en mijn handen gaan zachtjes strelen over zijn borstkas. Ik moet toegeven dat zijn lippen ook erg verleidelijk zijn. Nick zelf is erg verleidelijk.

    Leslie Day
    'Hm, natuurlijk mag dat wel, het is ook mijn kind.. Maar de vraag is natuurlijk of Nick niet iets van plan is,' zeg ik dan. Jake laat me los en wankelt als hij recht staat. 'Jake? Voel je je wel goed?' Vraag ik dan aan hem. Ik sta ook op en ga voor hem staan. 'Blijf gewoon liggen oké? Het is weer een drukke periode, en deze keukenprinses gaat ontbijt maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik voel me goed.' zeg ik gewoon. Het draait iets voor mijn ogen maar ik zet door en loop gewoon de kamer door en leun even subtiel tegen de muur. Ik loop de gang door naar de trap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Hij zegt dat hij mijn lippen te verleidelijk vindt en ik moet er om lachen. Hij kust me weer en mijn handen gaan zachtjes strelen over zijn borstkas. Ik moet toegeven dat zijn lippen ook erg verleidelijk zijn. Nick zelf is erg verleidelijk.


    Nick
    Ze moet lachen en haar handen gaan stelend over mijn borstkas. Ik verbreek de kus na een tijdje en sta op om me om te kleden en trek gewoon mijn shirt uit en de gebruikelijke trainingsbroek en werp een blik op een slapende Katherine en ga weer naast Hayden liggen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling