• Hoi mensen,

    Ik moet voor morgen een presentatie houden met nog drie andere mensen en we hebben na veel gedoe een verdeling gemaakt over wie welk deel doet. Nou, ik doe het vrije deel van C&M. Onze hele presentatie gaat over C&M
    Maar hoeveel vakken moet/kan je daar nou kiezen?

    Alvast bedankt, ik heb dit echt nodig want een meisje maakt een powerpoint en die heeft die info nodig.. :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hmm daar hebben we het maandag nog over gehad.
    Als ik het goed heb waren het Frans, Duits, Spaans, Aardrijkskunde, M&O, Geschiedenis * kan ook dat dat een vast vak was* en de rest weet ik niet meer...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb zelf net mijn voorlopige profiel keuze ingeleverd. -Alleen neem ik N&G-
    Maar bij mijn school mag je bij het vrije deel 1 vak kiezen en de verplichte vakken zijn denk ik, weet niet zeker,: Geschiedenis, aardrijkskunde, beelden vorming óf muziek en een vreemde taal. Als ik het goed heb.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het gaat om VWO, dus sowieso wiskunde A of C bij ons.
    Dus mag je maar 1 vak kiezen bij het vrije deel? Of ligt dat aan de school?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Op mijn school heb je gewoon standaardvakken, twee profielvakken en een verplicht keuzevak. Ik doe c&m, maar ben een beetje vergeten hoe het ging 8D. C&m werkt geloof ik net een beetje anders, maar je hebt in ieder geval verplicht geschiedenis en een keuze tussen aardrijkskunde, een creatief vak (muziek/tekenen) en... filosofie (edit: of was het maatschappijwetenschappen)? Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden, omdat ik die vakken sowieso al wilde. (ik heb nu dus c&m met aardrijkskunde, tekenen, filosofie en maatschappijwetenschappen). Aan het eind van het schooljaar mag je 1 vak laten vallen, wat bijna iedereen doet, omdat je anders echt heel veel uur hebt (en dat wordt voor mij aardrijkskunde, snap er niks van. Hail to the pretpakket!)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:54 ]


    i put the fun in funeral