• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en wacht af. Ik adem rustig in en uit en verstrengel onze vingers.
    Ik weet niet precies wat ik me moet verwachten?

    Joshua
    Ik wrijf over haar rug en leg mijn hoofd op het hare. Dan til ik haar plots op en leg haar over mijn schouder. Ik grinnik en loop met haar naar de living. 'Ik ben een kidnapper!' zeg ik vrolijk en ik zie Jaz me raar aankijken maar negeer het.

    Axton
    Hoe langer het duurde, hoe verder mijn schouders teleurgesteld naar beneden zakten. Ik bleef naar de horizon turen, maar moest het uiteindelijk zuchtend onder ogen zien.
    "Ze komen niet." zei ik triest en begon onbewust wat te pruilen.

    Braxlin
    Ik slaak een gilletje als hij me over zijn schouder legt en giechel dan.
    "En wat is de kidnapper van plan met zijn gijzelaar te doen?" vroeg ik grijnzend. Ik kon hier wel nog even blijven hangen. Met zo'n mooi uitzicht op zijn kont.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sla mijn armen weer om hem heen. 'He niet verdrietig zijn.' zeg ik zachtjes en druk een kusje op zijn lippen.
    'Misschien zijn ze te ver weg om het te horen.'

    Joshua
    Ik grinnik en laat haar boven, op mijn bed vallen. 'Haar bedelven onder de kusjes.' zeg ik grinnikend en ga over haar hangen. Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Misschien..." mompelde ik zachtjes, maar toen hoorde ik plots iets. Heel ver. Het leek net... Water dat de lucht in werd geblazen.
    Snel draaide ik me weer om en zag dan enkele rugvinnen dichterbij komen.
    "Ze zijn er!" grijnsde ik blij.

    Braxlin
    Ik kuste hem even terug en grijnsde toen.
    "Ik voel me niet bedolven." zei ik uitdagend en grinnikte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach door zijn blije gezicht en draai me om. Ik zie de rugvinnen snel dichterbij komen en kijk bewonderend naar de gestroomlijnde vorm. Hoe heeft hij... dat fluitje werkt dus toch luid genoeg.


    Joshua
    'Komt nog.' zeg ik mompelend en druk overal kusjes nu over haar hele gezicht en in haar hals.
    Ik houd haar handen vast en verstrengel onze vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [amparooooo c: klinkt als hamtaro ^^]

    Hayden Fitch
    Nick geeft helemaal geen antwoord maar loopt naar zijn bed, hij gaat er zitten en tilt Katherine naast zich en kietelt haar dan. Ze moet lachen en probeert zijn handen te ontwijken. Ik glimlach en ga op mijn eigen bed zitten. 'Hoe lang blijf je hier?' Vraag ik dan met een glimlach aan Katherine. 'Blijf je een nachtje slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach door zijn blije gezicht en draai me om. Ik zie de rugvinnen snel dichterbij komen en kijk bewonderend naar de gestroomlijnde vorm. Hoe heeft hij... dat fluitje werkt dus toch luid genoeg.


    Joshua
    'Komt nog.' zeg ik mompelend en druk overal kusjes nu over haar hele gezicht en in haar hals.
    Ik houd haar handen vast en verstrengel onze vingers.

    Axton
    Ze waren me al een jaar of 15 niet meer gewend, dus het zou heel goed kunnen dat ze anders reageren dan vroeger. Ik liet wat vis verschijnen in een potje, zoals je het op tv ook ziet. En wachtte tot ze dicht genoeg waren. Ik gooide eerst wat vis naar hen, terwijl ik ze in gedachten weer allemaal begroette.
    Als de vis op was, liet ik de emmer verdwijnen en wachtte ik geduldig. Zoals te verwachten kwam als eerste Melvin. Hij was de leider van de groep. Hij kwam tot bij me en stond toe dat ik hem aaide.
    Met twinkelende ogen draaide ik me naar alexi en grijnsde. "Dit is Melvin. Als hij je aanvaard, hoor je bij hen." legde ik uit en stak mijn hand naar haar uit.
    "Kom rustig dichterbij." glimlachte ik.

    Braxlin
    Ik grijnsde en bleef hem met mijn ogen volgen. Toen hij kusjes in mijn hals drukte, voelde ik hoe ik onbewust wat in zijn handen kneep, omdat mijn spieren wat opspanden.
    Ik beet op mijn lip en keek hem aan. "Dat is al beter." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Hahaha dankje Jaimes! Nog iets waar ik op moet reageren? :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    Ik zie Hayden glimlachen en ze gaat op haar eigen bed zitten, 'Hoe lang blijf je hier?' Vraagt ze aan Katherine, 'Blijf je een nachtje slapen?' Voegt ze er aan toe.
    Katherine haalt haar schouder op, 'Tot mijn moeder me op komt halen' Andwoord ze met haar zangerige stem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik stap langzaam dichterbij en ga naast Axton staan maar doe niets.
    Bang voor een afwijzing van het dier staar ik naar Melvin en dan terug naar Axton.

    Joshua
    Ik lach zachtjes. 'Genoeg kusjes voor vandaag?' vraag ik haar en druk er nog een paar in haar hals.
    'Of mag ik nog wat verder doen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek even recht in het oog van Melvin. Hij leek wel oplettend, maar niet bang of zo.
    Rustig nam ik Alexi haar hand vast en bracht die een stukje naar voren. Ik glimlachte toen hij gewoon bleef en bracht haar hand nog dichterbij. Haar huid was nu zo'n 2 centimeter van de zijne verwijderd. Het lag dus nog aan haar of ze het aan durfde.

    Braxlin
    "Mij hoor je niet klagen." grijnsde ik en kneep zachtjes in zijn handen, deze keer bewust.
    "Maar jij bent de ontvoerder, ik heb hier niets te zeggen, remember?" grinnikte ik speels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik laat langzaam mijn hand zakken tot hij op de huid van melvin ligt. Er komt vanzelf een glimlach op mijn gezicht zonder dat ik het door heb. Ik aai hem traag zodat ik hem niet doe schrikken.

    Joshua
    'Hm ja juist.' grinnik ik tegen haar huid.
    'Wel dan zeg ik dat het gedaan is met de kusjes.' en ik laat haar los en ga in de éénpersoonszetel in de kamer zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar de andere dolfijnen.
    Roxanne kwam op me af gezwommen en langzaam in mijn bewegingen begon ik haar ook te aaien. Ruud was het tweede mannetje en kwam ook al snel naar me toe. Ik concentreerde me op hen twee.
    "Hallo seg, dat is lang geleden niet." grijnsde ik en aaide hen wat verder. "Waar is Judy?" vroeg ik toen zachtjes. Ik keek fronsend om me heen tot ik haar zag. Grijnzend stapte ik zelf op haar af. Judy was altijd al de liefste geweest, de voorzichtigste en in mijn ogen de mooiste. Er was iets wat haar huid zo'n extra glans gaf.
    Ik bleef staan toen ik plots een vijfde dolfijn zag. Hij was kleiner dan de rest.
    "Aww, ben je mama geworden?" vroeg ik aan Judy, die alweer dichterbij kwam. Dat ik net dat had moeten missen. Ik streelde haar over haar snuit en gaf haar een knuffel. Bij haar was dat nooit moeilijk geweest, af en toe vroeg ze er zelfs zelf om.
    Ik keek naar haar kleintje.
    "Alexi, we hebben een nieuwe naam nodig!" riep ik achterom en keek eens goed. "Een meisjesnaam." riep ik achterna.
    }ja dat weet hij zomaar en nee, vraag me niet hoe :P{

    Braxlin
    "Ik zie het al... Je bent van de harde aanpak." glimlachte ik.
    Ik keek van hem naar de deur. "Het is niet slim om iemand te ontvoeren en dan de deur open te laten." grijnsde ik. Ik sprong op van het bed en rende naar de deur. Ik wist wel op voorhand dat ik trager zou zijn dan hem, maar dat wou ik ook net uitlokken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Hm een meisjes naam? Ik aai nog steeds Melvin. 'Dolores?' grinnik ik zachtjes.
    'Ik weet niet ik ben niet goed in namen verzinnen.' ik kijk naar het kleine dolfijntje en een vertederde aawh komt over mijn lippen.

    Joshua
    Ik ren haar achterna en heb haar alweer te pakken net voor de trappen. 'Ik heb je.' fluister ik zachtjes en trek haar terug mijn kamer in.
    Ik sluit de deur en laat de sleutel verdwijnen. Hij ligt nu bovenop de kleerkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dolores... hm, klinkt goed." glimlachte. Ik wou me vanzelf wat kleiner maken om het vertrouwen van de kleine dolfijn te winnen, maar ik stond al tot aan mijn schouders in het water. Kleiner zou dus onder water betekenen. Ik glimlachte dus gewoon vriendelijk, terwijl ik langzaam op haar af stapte.
    Dolores leek hetzelfde karakter te hebben als haar moeder, maar iets aan haar manier van gedragen deed me denken aan Melvin, misschien was hij wel de papa. Dolores dook vlak voor ik haar kon aanraken onder water en schoot tussen mijn benen door. Ze zwom in cirkeltjes om me heen, alsof ze me een beetje aan het uitdagen was.

    Braxlin
    Ik beet op mijn lip, toen hij me beet had en fluisterde. Een lichte rilling trok over mijn rug, maar beslist niet omdat ik het niet leuk vond. Hij trok me terug naar de kamer en liet daar de sleutel verdwijnen, nadat hij de deur op slot had gedaan.
    "Hé, dat is niet eerlijk!" zei ik toen. "Dat verdwijnding brengt me nog meer in het nadeel." grijnsde ik. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek naar hem op.
    "En wat gaat de ontvoerder nu doen?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Hm die truk moet ik onthouden.' lach ik zachtjes als ik zie wat het kleine dolfijntje doet.
    Ik weet niet wie wie is maar probeer de namen iets uit elkaar te houden.

    Joshua
    'Kijken naar zijn prachtige gevangene.' zeg ik met een glimlach en laat me terug in de zetel zakken.
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'