• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik hielp haar bij de volgende en deed teken dat ze hem mocht proberen.
    Glimlachend keek ik naar haar. Dat kwam wel goed.

Braxlin
    Ik luisterde naar zijn geneurie, terwijl ik mijn ogen sloot.
    Ik bleef tegen hem aan staan leunen, terwijl we wachtten.

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake is al aan het slapen, half tenminste. Hij mompelt nog iets wat ik niet versta, maar dat maakt niets uit. Ik val zelf ook al snel in slaap in Jake's armen.

Hayden Fitch
    Ik snap niet precies waarin Katherine zich vergiste. Misschien zag ze hem aan voor een andere broer, of wat dan ook dat ze van hem is. Dat zit ook nog een beetje vaag. 'Je mag mensen daar niet over vertellen,' zegt Katherine dan tegen Nick als hij zegt dat hij weet dat ik een mens ben. Hij stelt dan voor dat hij bij mij slaapt en Katherine in zijn bed. Katherine kijkt Nick aan. 'Zijn jullie samen?' Vraagt ze aan hem.

Nick
    Katherine kijkt mij aan om vervolgens te vragen of Hayden en ik samen zijn 'Ja' Andwoord ik vervolgens, mischien dat ze het niet begreep.. Ik had -bijna- nooit om iemand moeten denken bij de keuzes die ik zelf maakte. En nu moest ik dat wel doen.

Don't be like the rest of them, darling

Huaso schreef:
    Axton
    Ik hielp haar bij de volgende en deed teken dat ze hem mocht proberen.
    Glimlachend keek ik naar haar. Dat kwam wel goed.

Braxlin
    Ik luisterde naar zijn geneurie, terwijl ik mijn ogen sloot.
    Ik bleef tegen hem aan staan leunen, terwijl we wachtten.

Alexi
    Ik lach en na een tijdje leg ik de gitaar naast me. 'Hoe komt het dat je daarnet wel last had omdat ik zo rondloop en nu niet meer?' grinnik ik met ene kleine grijns op mijn gezicht. Ik kruis mijn armen.

Joshua
    De bus stopt en ik laat hen instappen en betaal voor 3.
    De 2 kleintjes gaan in een vierzit zitten en ik trek Braxlin er zachtjes mee naartoen.

[ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:28 ]

Axton
    Ik keek haar verwonderd aan. Oh, dat was een plotse wending.
    "Oh, ik ben me er wel degelijk nog heel bewust van." glimlachte ik. "Maar net was ik al geil èn je deed zo uitdagend."
    Ik haalde mijn schouders op.

Braxlin
    Ik volgde hem glimlachend, terwijl ik enthousiast om me heen keek.
    Glimlachend ging ik naast hem in de vierzit zitten en grijnsde naar hem. "Cool." grinnikte ik.

Alexi
    'Ik heb geen idee waar je het over hebt.' zeg ik onschuldig en kijk even naar mijn nagels.
    Hm, ik moet ze nog eens knippen voor ik iemand krab.

Joshua
    Ik kijk haar aan en rol met mijn ogen.
    'Je bent dit echt niet gewoon he?' vraag ik haar zachtjes en Jaz kijkt haar aan; 'Woon je dan in een kasteel, zo als sneeuwwitje.' Ik grinnik zachtjes.Hm de kwaadaardige stiefmoeder ging bijna echt uitkomen.

Axton
    "Vast." grijnsde ik. "Je weet dus ook niet wat ik bedoel als ik zeg dat je me helemaal gek maakt en me dan laat liggen?"
    Ik schudde mijn hoofd en grijnsde lichtjes.

Braxlin
    "Nope, een landhuis." glimlachte ik.
    "Maar dat kasteel klinkt veel romantischer. Ik heb wel paarden. Onder andere 2 witte." zei ik dan en schoof wat dichter naar Joshua toe.

Alexi
    'Ok nee maar als je het te bloot vind... Ax laat dan maar zo'n nonnenkleed voor me verschijnen.' zeg ik en trek een wenkbrauw op.
    Ik maak het me gemakkelijk in de zetel.

Joshua
    'Awh.' zegt ze en pruilt. 'Joshiee?' vraagt ze smekend en ik schud mijn hoofd.
    'Nee Jaz, je krijgt geen paard.'

Axton
    Ik trok mijn wenkbrauwen naar haar op.
    "Never." mompelde ik zacht, maar met een glimlach om mijn lippen. In tegenstelling tot haar bleef ik rechtop zitten.

Braxlin
    Ik grinnikte.
    "Hmm, misschien kan je wel eens bij mij komen paardrijden?" stelde ik voor. Ik zou wel een tijd kiezen wanneer pap weer op zakenreis was, dan konden we alles doen wat we wouden.

Alexi
    'Hm misschien moet je dan maar kiezen. Het is dit of een nonnenkleed.' grijns ik.
    Ik kijk hem afwachtend aan. Zou wel grappig zijn natuurlijk.

Joshua
    'Jaaa!' zegt ze vrolijk en ik grinnik. Verwend kind dat Jaz is.
    Ik druk een kus op Braxlin's wang. 'Je hoeft haar niet tevreden te houden hoor, ze is al verwend genoeg.'

Axton
    "Hou dat maar aan." zei ik snel.
    "En ik zal nooit nee zeggen als je me vraagt of je zoiets moet aandoen. Alleen durf ik me achteraf die keuze wel eens beklagen..."

Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ah, de paarden hebben sowieso nog eens wat beweging nodig." glimlachte ik. Ja, het zou uren duren om ze allemaal nog eens te berijden, zodat ze hun benen eens kunnen strekken. Natuurlijk had ik het stalpersoneel... en ik kon ze aan de lounch laten lopen, maar ik reed liever zelf.
    "Kan jij paardrijden?" vroeg ik dan. Moest ik het niet gekund hebben, zou ik het waarschijnlijk wel geleerd hebben als ik zo oud was als hem. Dan heb je zoveel jaren om zoveel dingen te doen. Ik zou instrumenten leren bespelen, alle instrumenten en ik zou alle sporten eens proberen...

Alexi
    Ik ga op zijn schoot zitten nu en lach zachtjes.
    'Oke maar ik zal braaf zijn.' zeg ik met een lachje en leg mijn armen gewoon om zijn hals.

Joshua
    'Ik? Nee. Zij wel.' zeg ik doelend op Tommie en Jaz. 'Sinds vorige maand denk ik.' voeg ik er aan toe.
    Ik let ondertussen wel op of we de halte niet passeren.

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    Katherine kijkt mij aan om vervolgens te vragen of Hayden en ik samen zijn 'Ja' Andwoord ik vervolgens, mischien dat ze het niet begreep.. Ik had -bijna- nooit om iemand moeten denken bij de keuzes die ik zelf maakte. En nu moest ik dat wel doen.

Katherine
    Ik begrijp het niet allemaal helemaal. Leslie, wie dus mijn moeder ineens is, is niet samen met Nick. Ik denk dat ze samen is met die andere jongen, waar ik de naam niet van weet. En Nick, waar ik tegenover zit en die mijn vader ineens is, is dus samen met... Hayden. Zoiets dacht ik al te voelen, het is wel duidelijk. Ik geef een gevoel af naar Hayden, een gevoel van barmhartigheid. Ze is bezig met mijn vlecht en die is dan klaar. 'Dank je,' zeg ik vriendelijk en glimlach hetzelfde. Ik sta dan op en loop weer naar Nick, nee papa. Waarom zei hij niet tegen Hayden dat ik zijn dochter ben? Misschien wil hij het wel helemaal niet. Ik ga naast papa zitten en prik hem in zijn zij zoals hij daarstraks bij mij deed.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Kon Nick tegen kietelen of niet? XD}

Don't be like the rest of them, darling

[Ik dacht van wel >_<]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik ga op zijn schoot zitten nu en lach zachtjes.
    'Oke maar ik zal braaf zijn.' zeg ik met een lachje en leg mijn armen gewoon om zijn hals.

Joshua
    'Ik? Nee. Zij wel.' zeg ik doelend op Tommie en Jaz. 'Sinds vorige maand denk ik.' voeg ik er aan toe.
    Ik let ondertussen wel op of we de halte niet passeren.

Axton
    Ik grijnsde en sloeg mijn armen om haar heen. Ik liet me nu ook achteruit zakken in de zetel en trok haar op me, zodat ze ook half lag.
    "Dat hoop ik maar." grinnikte ik.

Braxlin
    "Super, ze kunnen al rijden." grijnsde ik. "Dan kunnen jullie me wat helpen. Ik heb zo'n 7 paarden en het duurt altijd uren om ze allemaal eens te laten rijden." grijnsde ik en keek toen naar Joshua. "En we kunnen jou meteen een eerste rijles geven ook." grijnsde ik.