• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hayden liep de kamer uit >_<]

    Katherine
    Papa zegt met een grijns tegen me dat mama ook niet tegen kietelen kan. 'Waren jij en mama gelukkig?' vraag ik dan aan hem. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en kijk naar hem op. Hij vraagt aan me hoe ik dat weet, ik haal mijn schouders op. 'Dat soort dingen dat voel ik gewoon. Net zoals ik een connectie voel tussen mama en jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik betaal de kaartjes en zeg welke zaal het is. Tommie en Jaz rennen naar de zaal en ik grinnik even. Ik volg hen samen met haar op mijn gemak. Zaal 7 was het, rij 11, stoel 12,13,14 en 15.

    Alexi
    Ik krijg weer dezelfde nachtmerrie maar nu met nog meer details en een ander begin. Het begint bij de opsluiting bij Flip, en gaat verder met de trouw, en dan met Axton die me bedriegt en de kinderen die vermoord worden. Het zweet parelt over mijn voorhoofd en ik probeer aan het gevaar te ontsnappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Hayden liep de kamer uit >_<]

    Katherine
    Papa zegt met een grijns tegen me dat mama ook niet tegen kietelen kan. 'Waren jij en mama gelukkig?' vraag ik dan aan hem. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en kijk naar hem op. Hij vraagt aan me hoe ik dat weet, ik haal mijn schouders op. 'Dat soort dingen dat voel ik gewoon. Net zoals ik een connectie voel tussen mama en jou.'


    Nick
    'Waren jij en mama gelukkig?' Vroeg ze aan mij en ze leunde met haar hooft tegen mijn borstkas, 'Dat soort dingen dat voel ik gewoon. Net zoals ik een connectie voel tussen mama en jou.' Andwoorde ze toen ik vroeg hoe ze het wist dat Hayden heel erg verlieft op me was. 'Jawel, soms wel soms niet. Ik heb een paar erge dingen gedaan toen je moeder en ik bij elkaar waren. En heb ze toen ik hier eerst op school kwam bijgelecht met haar' Andwoord ik. 'Kun je nog meer dan dat voelen?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [laten we jake en les wakkr worden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja Lizl is goed c: ik typ wel zo een reactie als eerste en ik ga ook reageren met Katherine ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Hij zegt dat ze wel gelukkig waren, soms wel en soms niet. Ik knik weer, in een relatie kan het niet altijd goed gaan. 'Wat voor erge dingen?' Vraag ik dan aan hem. 'Wacht. Laat maar zitten, zulk soort dingen zijn het verleden.' Ik denk na. 'Ja ik voel nog meer dingen. Hoezo?' Vraag ik dan. 'Ik voel emotie's van mensen, dieren, engelen, demonen.' Ik kijk hem aan en ga dan andersom op zijn schoot zitten zodat ik hem aan kan kijken. 'Hoe zit dat nu met school? Papa en mama lieten me telkens naar een andere school gaan om het jaar, het wordt alleen zo saai. Het is altijd hetzelfde.' Ik sla mijn hand voor mijn mond als ik merk dat ik over de engelen papa en mama zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik betaal de kaartjes en zeg welke zaal het is. Tommie en Jaz rennen naar de zaal en ik grinnik even. Ik volg hen samen met haar op mijn gemak. Zaal 7 was het, rij 11, stoel 12,13,14 en 15.

    Alexi
    Ik krijg weer dezelfde nachtmerrie maar nu met nog meer details en een ander begin. Het begint bij de opsluiting bij Flip, en gaat verder met de trouw, en dan met Axton die me bedriegt en de kinderen die vermoord worden. Het zweet parelt over mijn voorhoofd en ik probeer aan het gevaar te ontsnappen.

    Axton
    Ik bleef nog even staan en flitste toen terug naar de kamer.
    Ik zuchtte zachtjes en kroop naast Alexi onder de dekens. Pas op die moment zag ik het zweet op haar voorhoofd parelen.
    "Ssst." suste ik zachtjes en trok haar tegen me aan. Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen. "Sst, het is maar een droom..."

    Braxlin
    Ik liet hem naast zijn broertje en zusje zitten en ging zelf naast hem zitten dan.
    Ik legde mijn hoofd meteen tegen zijn schouder aan en glimlachte, terwijl ik langs hem naar Jazmin en Tommie keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De volgende ochtend word ik weer wakker van mijn telefoon die afgaat, maar dit keer ben ik wel zo slim geweest om het geluid uit te zetten en alleen de trilfunctie. In de hoop dat Jake dan niet wakker word. Ik pak mijn mobiel en neem met een slaperig hoofd te telefoon op zonder te kijken wie het is. 'Hallo met Leslie,' mompel ik dan, niet te hard. 'LESLIEEEE!' hoor ik dan ineens hard in mijn oor en ik houd de telefoon van mijn oor af. 'Aylin?' zeg ik dan. 'Ja!' is het korte antwoord. Het blijft even stil, ik verwacht namelijk dat ze door gaat praten. Maar dat doet ze niet. 'Wat is er Aylin?' vraag ik dan aan haar. 'O ja,' klinkt er ietwat sullig. 'Tante is ziek, dus we kunnen niet komen.' O shit, dat is waar ook. Aylin zou langskomen met haar tante. Dit komt eigenlijk heel goed uit. 'O oke, ik begrijp het,' zeg ik dan tegen haar. 'Doe haar maar beterschapswensen en we spreken nog wel voor een andere keer af oke?' Bijna klaar met dit veel te luide telefoongesprek. 'Ja is goed hoor, doe een knuffel aan Jake. Doei.' 'Hm ja, zal ik doen,' mompel ik nog. Hierna leg ik af en leg de telefoon met een zucht naast me neer. Ik rol me op mijn andere zij richting Jake en probeer weer verder te slapen, wat natuurlijk niet lukt. En omdat ik me verveel begin ik Jake in zijn buik te prikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Katherine García
    Hij zegt dat ze wel gelukkig waren, soms wel en soms niet. Ik knik weer, in een relatie kan het niet altijd goed gaan. 'Wat voor erge dingen?' Vraag ik dan aan hem. 'Wacht. Laat maar zitten, zulk soort dingen zijn het verleden.' Ik denk na. 'Ja ik voel nog meer dingen. Hoezo?' Vraag ik dan. 'Ik voel emotie's van mensen, dieren, engelen, demonen.' Ik kijk hem aan en ga dan andersom op zijn schoot zitten zodat ik hem aan kan kijken. 'Hoe zit dat nu met school? Papa en mama lieten me telkens naar een andere school gaan om het jaar, het wordt alleen zo saai. Het is altijd hetzelfde.' Ik sla mijn hand voor mijn mond als ik merk dat ik over de engelen papa en mama zei.


    Elllieeee? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Katherine García
    Hij zegt dat ze wel gelukkig waren, soms wel en soms niet. Ik knik weer, in een relatie kan het niet altijd goed gaan. 'Wat voor erge dingen?' Vraag ik dan aan hem. 'Wacht. Laat maar zitten, zulk soort dingen zijn het verleden.' Ik denk na. 'Ja ik voel nog meer dingen. Hoezo?' Vraag ik dan. 'Ik voel emotie's van mensen, dieren, engelen, demonen.' Ik kijk hem aan en ga dan andersom op zijn schoot zitten zodat ik hem aan kan kijken. 'Hoe zit dat nu met school? Papa en mama lieten me telkens naar een andere school gaan om het jaar, het wordt alleen zo saai. Het is altijd hetzelfde.' Ik sla mijn hand voor mijn mond als ik merk dat ik over de engelen papa en mama zei.


    Nick
    Ze wil eerst vragen wat ik dan had gedaan maar liet het vervolgens zitten, 'Ja ik voel nog meer dingen. Hoezo? Ik voel emotie's van mensen, dieren, engelen, demonen' Zegt ze en gaat dan andersom op mijn schoot zitten en kijkt me aan. 'Hoe zit dat nu met school? Papa en mama lieten me telkens naar een andere school gaan om het jaar, het wordt alleen zo saai. Het is altijd hetzelfde' Zegt ze en ze slaat haar hand voor haar mond. Waarschijnlijk omdat ze de engelen haar vader en moeder had genoemt. 'Omdat gewone demonen dat niet kunnen' Andwoord ik op de vraag waarom ik wilde weten of ze nog meer kon. 'wil je slapen?' vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik moet even Lieke eten gaan geven c: daarna reageer ik weer! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Hij zegt dat gewone demonen dat niet kunnen en ik kijk hem aan. 'Is er soms iets mis met me?' Vraag ik onzeker en kleintjes aan papa. 'Ben ik geen gewone demon?' Ik maak mezelf automatisch kleiner, alsof ik dan kan verdwijnen. Hij vraagt dan of ik wil slapen, 'Nee, ik wil bij jou en mama zijn. Maar ik ben wel moe,' zeg ik dan eerlijk. Ik ben altijd eerlijk. Dat moet toch als engel zijnde. O wacht. Ik ben geen engel? Maar hoe weet je dan of je een engel of demon bent?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jawel, maar soms hebben demonen een extra kracht naast vuur, verschijnen, manifesteren en andere dingen.' Andwoord ik met een glmlach. 'Het maakt de andere demonen speciaal op hun eigen manier' Voeg ik er aan toe. 'We zijn er morgen ook nog wel' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    'Ik heb nooit vuur mogen laten verschijnen, ik wist niet dat dat kon,' zeg ik dan. 'Ik deed het een keer per ongeluk toen ik nog veel jonger was.. Mijn andere papa en mama zeiden dat dat niet kon en mocht als engel.' Ik kijk even naar mijn handen. 'Heb jij een gave?' Vraag ik dan maar, het gesprek afleidend van het vuur gedeelte. Hij zegt dan dat we, ik denk dat hij mama en hij bedoelt, er morgen ook nog zijn. 'Hoe weet ik dat nou? Jullie zijn er hiervoor ook niet geweest..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Nick.. Nick een gave of niet?}


    Don't be like the rest of them, darling