• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    Onze kerstboom bij mijn vader thuis ^^ een hangende kerstboom c:

    Ik ben nu onderweg naar mijn mama's huis en reageer dan weer!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [o leuk!!! ik wil zo eentje in mn kamer ma mag niet van mijn moeder --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Awesome XD We hebben hier ook een kerstboom :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik keek glimlachend naar Dolores. Judy kwam weer op me af en ik aaide weer wat over haar hoofd. Ik zag hoe Melvin bij Alexi weg ging, maar meteen werd vervangen door Roxanne en Ruud.
    "Die met het litteken boven zijn hoofd is Ruud. De andere Roxanne." glimlachte ik naar haar. Melvin kwam op me af en bood me zijn rugvin aan. Dat was wel lang geleden dat ik dat had gedaan...
    "Ben zo terug!" grijnsde ik naar Alexi. Ik liet een snorkel verschijnen om me wat te beschermen tegen het zoute water voor mijn ogen en mijn neus, deed die om en nam toen Melvins staartvin vast. Hij schoot meteen met me weg en ik grijnsde.

    Braxlin
    "Pff, dat is saai..." mompelde ik. Ik liep naar het raam, maar besloot al snel om niet te proberen langs daar weg te geraken. Dat ik er eigenlijk zelfs maar aan dacht...
    Ik liep weer terug naar het midden van de kamer. Hmm, laten we dit wat interessanter maken. Ik zwaaide wat met mijn handen voor mijn gezicht, alsof ik het plots weer warm kreeg.
    "Hmm, veel te heet hier." grijnsde ik en trok het jurkje over mijn hoofd. Ik stond nu alleen in de witte bh zonder bandjes en de witte string. Ik draaide me om en ging langzaam op het bed liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Kan je nog reageren met Jakey ook? :3 ik ben weer thuis ^^ en ga zo reageren met Hayden :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach even maar zucht dan. Ik moet terug naar binnen, stel dat de kleintjes me nodig hebben. Ik ga naar het strand terug en kleed me terug aan. Ik pak een stok en schrijf in het zand. Geen paniek, ben alleen terug naar binnen gegaan voor de kleintjes. Have fun xxxx A Ik glimlach en loop dan terug naar binnen. Ik ga voor de kachel zitten en droog op terwijl ik de tv aanleg.

    Joshua
    Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden en voel dat ik een rood hoofd krijg en kijk snel weer weg. Is ze me nu aan het pesten? Ik denk dat ze er echt op vertrouwt dat er niemand binnenstormt die engel is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik blik heel even vanuit mijn ooghoeken naar Jake en zie dat hij er beter uitziet, gewoon zijn houding. Dan richt ik mijn aandacht weer gerustgesteld op de film. Ik hoor Jake naast me grinniken en zelf glimlach ik, het ziet er lief uit. In het begin is Allie niet into Noah, maar dat verandert natuurlijk wel.



    Jake
    De film gaat verder en ik teken cirkeltjes op Leslie haar arm. Gewoon omdat ik daar zin ik hem.
    Mijn blik blijft op de tv gericht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nychta schreef:
    (Hahaha dankje Jaimes! Nog iets waar ik op moet reageren? :3)


    |Nawh, ben jij altijd online als ik off ben. ): Op Timo en Sky. |


    kindness is never a burden.

    [O ik moet eten! Reageer daarna :3

    En Leensel, awesome signature ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach even maar zucht dan. Ik moet terug naar binnen, stel dat de kleintjes me nodig hebben. Ik ga naar het strand terug en kleed me terug aan. Ik pak een stok en schrijf in het zand. Geen paniek, ben alleen terug naar binnen gegaan voor de kleintjes. Have fun xxxx A Ik glimlach en loop dan terug naar binnen. Ik ga voor de kachel zitten en droog op terwijl ik de tv aanleg.

    Joshua
    Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden en voel dat ik een rood hoofd krijg en kijk snel weer weg. Is ze me nu aan het pesten? Ik denk dat ze er echt op vertrouwt dat er niemand binnenstormt die engel is.

    Axton
    Na een grote ometoer kwamen we weer terug aan op het strand. Ik aaide ze nog wat, liet nog wat vissen verschijnen, aaide ze nog wat... en bleef ze aaien. Tot ze na een tijd zelf vertrokken. Ik zag ze verdwijnen in het maanlicht en glimlachte. Dat was echt veel te lang geleden geweest. Ik kwam uit het water, liet mezelf opdrogen, trok mijn boxer aan en keek naar de boodschap van Alexi. Ik glimlachte. Zoiets had ik wel gedacht, maar het was lief dat ze een berichtje achterliet. Ik liep rustig terug naar het huis.

    Braxlin
    Ik keek even naar hem en zag hoe hij wegkeek en dat zijn hoofd rood aangelopen was. Ok, dat was al iets interessanter, maar bleef te saai.
    "Jij bent een veel te brave ontvoerder, weet je?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Wat wil je dan? Dat ik je bespring?' zeg ik en trek een wenkbrauw op.
    Ik probeer mijn blik op haar ogen te houden. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien de witte bh en string mijn aandacht lijken te trekken.

    Alexi
    Ik zap wat en zucht zachtjes. Ik stoot perongeluk met mijn hand tegen de kachel. 'Auwtch.' zeg ik geschrokken en spring recht. Ik ren naar de keuken en houd mijn hand onder het koude water. Het verfrist wel. Typisch ik...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Misschien." grijnsde ik. Ik leunde op mijn onderarmen, zodat ik hem beter aan kon kijken. Mijn haar kriebelde wat dus sloeg ik het met zo'n coole hairwipe aan de kant.
    "Zou wel interessanter zijn." grijnsde ik erna.

    Axton
    Ik liep het huis binnen. In de woonkamer stond de tv aan, maar Alexi was er niet. Dan hoorde ik water lopen in de keuken.
    Ik ging de keuken binnen, met nog steeds die glimlach om mijn lippen en liep naar Alexi toe om mijn armen om haar middel te slaan. Toen zag ik dat ze haar hand onder het water hield.
    "Wat doe je? Of beter... wat heb je gedaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [O ik moet eten! Reageer daarna :3

    En Leensel, awesome signature ^^]


    | Die heb ik al een tijdje, but thanks. (: |


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Ik grinnik en ga boven haar hangen. 'Zoals je wil m'am.' mompel ik zachtjes en druk een kus op haar lippen en dan in haar hals.
    Ik laat mijn handen van haar bovenbenen, over haar heupen naar haar borsten glijden.

    Alexi
    'Ik hou mijn hand onderwater zoals je ziet en ik doe dat omdat ik zou stom genoeg ben om met mijn hand tegen de kachel te zitten.' zeg ik en leun wat naar achteren, tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik laat me weer helemaal op mijn rug zakken, wanneer hij boven me komt hangen. Ik grijnsde tevreden tegen zijn lippen aan. Dan zijn ze weer weg en voel ik ze in mijn hals. Opnieuw balde ik als vanzelf mijn handen tot vuisten. Zijn handen lieten een gloeiend spoor van warmte achter. Ik beet op mijn lip, terwijl ik hem aankeek.
    Ik wist wel dat we het nu niet konden doen. Niet met zijn broertje en zusje beneden en zo... Ik wist het, maar ik zou zolang doorgaan tot hij stopte.

    Axton
    "Aww, arme schat toch." zei ik zacht. Ik nam voorzichtig haar pols vast, zodat ik zeker niet de verbrande plek zou aanraken en keek haar eerst nog aan.
    "Doet het veel pijn?" vroeg ik bezorgd. Ik had nog altijd een arm om haar heen en trok haar daarmee even zachtjes dichter naar me toe.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”