• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    "Ja, hoor." glimlachte ik en kneep zachtjes in zijn hand.
    Ik wou al naar buiten lopen, maar de deur was nog op slot.
    "Ahum." kuchtte ik en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.

Axton
    Ik staarde haar met open mond na. Ow... ok.
    Langzaam slofte ik terug weg om de zalf en het verband op zijn plek te leggen. Ik neem de viool die ik van mijn vader gekregen had op, toen ik hem plots zag liggen.
    Oh, ja, ik ging Alexi gitaar leren spelen. Ik borg de viool mooi op en haalde in plaats daarvan mijn gitaar van onder het stof. Ik stemde hem even opnieuw, blies al het stof eraf en liep terug naar de woonkamer.
    "Ik had iets beloofd, dacht ik. Al verdien je het niet echt..."

“To live will be an awfully big adventure.”

Hayden Fitch
    Katherine glimlacht terug, een vriendelijke beleefde glimlach. Ik vraag me af of ze op haar gemak is hier, ze kijkt veel om zich heen en zit naast Nick. Ze legt haar hoofd dan tegen zijn schouder en ik moet er onwillekeurig door glimlachen. Het ziet er gewoon zo lief uit. Ik bedenk me dat Nick een demon is, als het zijn zusje is zal zij dan ook wel een demon zijn? Maar dan zegt Nick dat ze iets in die trant is en ik kijk hem aan. Dat is nog steeds niet echt duidelijk. Misschien is ze een stiefzusje. Hij vraagt aan me wat ik heb gedaan toen hij weg was. 'Gewoon gelezen in mijn boek,' zeg ik dan. Katherine kijkt op, lichtelijk vragend. 'Welk boek lees je?' vraagt ze, met een warmere glimlach dan daarstraks. Hm, ze houdt dus van boeken? 'Ik lees huiver, van-' 'Maggie Stiefvater,' onderbreekt ze me en maakt mijn zin af.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Ik lach en begin een vaag ding met mijn handen te doen alsof ik ga toveren en zeg 'Abracadabra sleutel!' en de sleutel verschijnt.
    Ik doe de deur open en grinnik.

Alexi
    Ik lach zachtjes. 'Sorry schat maar ik wilde je terug pakken. Jij hebt net hetzelfde gedaan bij mij toen je last had aan je ribben en je was een lastige patiënt omdat je de zalf niet wilde ophouden en niet wilde stil liggen.' zeg ik weer grinnikend.

Braxlin
    Ik schoot in de lach om zijn vage bewegingen met zijn handen.
    "Weet je dat ik tovenaars altijd al zo sexy heb gevonden?" vroeg ik grijnzend en stapte met hem naar beneden.

Axton
    "Ok, das waar. Maar zin om nu te leren spelen?" vroeg ik toen en hield de gitaar wat omhoog, zodat ze hem zou zien. Hij was best oud, maar ik vond dat hij daarom des te meer charme had.

Joshua
    Ik lach en zie ze op de grond zitten. 'Kom we gaan naar de cinema.' zeg ik en Jaz springt recht en rent achter haar jas.
    Tommie volgt haar voorbeeld en ik help hen met de jassen dicht te doen.

Alexi
    Ik knik en pak voorzichtig de gitaar over alsof hij van porselein is. 'En wat nu?' vraag ik zachtjes en kijk hem aan.
    Ik ben echt bang dat ik hem kapot ga maken.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Katherine glimlacht terug, een vriendelijke beleefde glimlach. Ik vraag me af of ze op haar gemak is hier, ze kijkt veel om zich heen en zit naast Nick. Ze legt haar hoofd dan tegen zijn schouder en ik moet er onwillekeurig door glimlachen. Het ziet er gewoon zo lief uit. Ik bedenk me dat Nick een demon is, als het zijn zusje is zal zij dan ook wel een demon zijn? Maar dan zegt Nick dat ze iets in die trant is en ik kijk hem aan. Dat is nog steeds niet echt duidelijk. Misschien is ze een stiefzusje. Hij vraagt aan me wat ik heb gedaan toen hij weg was. 'Gewoon gelezen in mijn boek,' zeg ik dan. Katherine kijkt op, lichtelijk vragend. 'Welk boek lees je?' vraagt ze, met een warmere glimlach dan daarstraks. Hm, ze houdt dus van boeken? 'Ik lees huiver, van-' 'Maggie Stiefvater,' onderbreekt ze me en maakt mijn zin af.

Nick
    Katherine legt haar hooft tegen mijn schouder en ik kijk naar haar en vervolgens weer op als Hayden andwoord dat ze gewoon gelezen had in haar boek, 'Welk boek lees je?' Vroeg Hayden vervolgens terwijl ze opkeek, 'Ik lees huiver, van-' Maar verder kwam ze niet met haar zin aangezien Katherine haar zin onderbrak en afmaakte. 'Die heb ik ook gelezen' Voegde ze er vervolgens aan toe en haalde een hand door haar haar waar een aantal knopen in zaten.

Don't be like the rest of them, darling

Braxlin
    Ik nam mijn jas ook en deed die aan. Daarna keek ik hoe hij de kindjes hielp met hun jassen. Hij was gewoon ontzettend schattig nu. Hoe hij met de kleintjes omging.
    Ik gaapte even onverwachts, terwijl ik stond te wachten.

Axton
    "Je mag er wel ruw mee zijn, hoor. Dit oude ding heeft mij overleefd." grijnsde ik.
    Ik ging half achter haar zitten en toonde haar hoe ze de gitaar moest vastnemen.
    "In het begin is leren gitaarspelen ontzettend saai." waarschuwde ik haar. "Je moet de akkoorden leren spelen en die kunnen echt moeilijk zijn. Later zullen ze vanzelf uit je vingers komen stromen."

Joshua
    'Tommie neem Jaz haar hand vast en de mijne.' zeg ik tegen hem en hij doet wat ik zeg. Met mijn andere hand open ik de deur en steek mijn hand naar Rose uit. 'Lange rij.' grinnik ik zachtjes.

Alexi
    Ik glimlach en knik. 'Oke in het begin is het saai, begrepen. Wat nu meneer Crawford?' lach ik zachtjes.
    Ik pak de gitaar vast zoals hij het getoont heeft.

[Bedoel je knopen als in klitten? :3

En kan Jakey reageren? ^^]

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'En ik ga jou niet onnodig rot laten voelen, ik ben gewend zonder Katherine en ik denk dat Nick ook blij is als ze bij hem is,' breng ik ertegen in. Hij drukt een kus op mijn wang en fluistert daarna dat hij van me houdt. 'Ik hou ook van jou Jake, voor altijd en zielsveel. I rather die than stay away from you.' Twilight-quote.

Jake S
    'Twilight fan? Team Jacob of Team edward?' grinnik ik zachtjes en strijk door haar haren.
    De film is gedaan dus speel ik maar wat met haar haren.

Leslie Day
    'Hm, ik heb de films ervan gezien en de boeken gelezen. Maar ik ben niet obsessed ofzo,' zeg ik met een lachje. Ik vind het altijd lastig als mensen me vragen voor welk team ik ben. 'Ik kies voor team Jake,' zeg ik dan. Dat is eigenlijk dubbel. Jacob-Jake, maar ook gewoon mijn Jake.

jaimyhoi schreef:
    [Bedoel je knopen als in klitten? :3

En kan Jakey reageren? ^^]

{Jesh}

Don't be like the rest of them, darling

Braxlin
    Ik grinnikte. "Yeey, ik krijg ook een handje!"
    Ik nam zijn hand en sloot de deur achter ons. "Hier gaan we dan." glimlachte ik.

Axton
    Ik toonde hoe ze haar vingers moest zetten voor het eerste akkoord.
    "Eerst oefen je dat wat. Je slaat de snaren aan, tot er een degelijk geluid uit komt en onthoud hoe je vingers staan. Als je denkt het te weten, laat je even los en probeert het akkoord dan opnieuw te zetten."

Jake
    'Hm. Daar kan ik mee leven.' grinnik ik en streel over haar rug.
    'Zullen we slapen? Het was een lange dag?' zeg ik zachtjes en druk een kus terug op haar wang.

Hayden Fitch
    Ze zegt dat ze het boek ook gelezen hebt en ik knik dan. 'Zelf vind ik het een heel mooi en goed boek, dit is de vierde keer dat ik het lees,' zeg ik glimlachend. Ik kijk even naar het boek en dan weer terug naar Katherine. Mijn ogen blijven op haar haren hangen als ze er met haar hand doorheen gaat. Er zitten klitten in. 'Als je wilt heb ik wel een borstel voor je? Als je die zelf niet meehebt? En anders wil ik je haren ook wel borstelen?' bied ik haar dan aan. Ik probeer gewoon lief en aardig tegen haar te doen, maar ze lijkt niet echt alsof ze me daadwerkelijk mag.