• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    Axton
    Ik bleef nog even staan en flitste toen terug naar de kamer.
    Ik zuchtte zachtjes en kroop naast Alexi onder de dekens. Pas op die moment zag ik het zweet op haar voorhoofd parelen.
    "Ssst." suste ik zachtjes en trok haar tegen me aan. Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen. "Sst, het is maar een droom..."

    Braxlin
    Ik liet hem naast zijn broertje en zusje zitten en ging zelf naast hem zitten dan.
    Ik legde mijn hoofd meteen tegen zijn schouder aan en glimlachte, terwijl ik langs hem naar Jazmin en Tommie keek.


    Alexi
    Ik schrik wakker en er rolt een traan over mijn wang. Ik snik zachtjes maar kalmeer iets als ik Axton zie.
    Ik steek bevend mijn hand uit om hem aan te raken. Om te weten dat het echt is...

    Joshua
    Ik sla weer mijn arm over haar schouder, dan moet ik tenminste die geeuwtruc niet toepassen.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wat jij wilt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maar ik weet niets :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    De volgende ochtend word ik weer wakker van mijn telefoon die afgaat, maar dit keer ben ik wel zo slim geweest om het geluid uit te zetten en alleen de trilfunctie. In de hoop dat Jake dan niet wakker word. Ik pak mijn mobiel en neem met een slaperig hoofd te telefoon op zonder te kijken wie het is. 'Hallo met Leslie,' mompel ik dan, niet te hard. 'LESLIEEEE!' hoor ik dan ineens hard in mijn oor en ik houd de telefoon van mijn oor af. 'Aylin?' zeg ik dan. 'Ja!' is het korte antwoord. Het blijft even stil, ik verwacht namelijk dat ze door gaat praten. Maar dat doet ze niet. 'Wat is er Aylin?' vraag ik dan aan haar. 'O ja,' klinkt er ietwat sullig. 'Tante is ziek, dus we kunnen niet komen.' O shit, dat is waar ook. Aylin zou langskomen met haar tante. Dit komt eigenlijk heel goed uit. 'O oke, ik begrijp het,' zeg ik dan tegen haar. 'Doe haar maar beterschapswensen en we spreken nog wel voor een andere keer af oke?' Bijna klaar met dit veel te luide telefoongesprek. 'Ja is goed hoor, doe een knuffel aan Jake. Doei.' 'Hm ja, zal ik doen,' mompel ik nog. Hierna leg ik af en leg de telefoon met een zucht naast me neer. Ik rol me op mijn andere zij richting Jake en probeer weer verder te slapen, wat natuurlijk niet lukt. En omdat ik me verveel begin ik Jake in zijn buik te prikken.


    Jake
    Ik mompel en voel iets tegen mijn buik. Ik open slaperig één oor en zie dat Leslie me in mijn buik zit te prikken.
    'Moet dat echt?' mompel ik en sluit mijn ogen weer. Er zijn leukere manieren om wakker te worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Sst, het is goed, ik ben hier." ik trok haar tegen me aan en wreef geruststellend over haar arm.
    "Niks aan de hand. Maar een stomme droom."

    Braxlin
    Ik kuste hem even terug en trok me toen glimlachend terug om wat popcorn te nemen.
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan, terwijl ik naar de reclame keek en een paar stukjes popcorn in mijn mond stak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij mompelt iets en ik moet lachen als hij een oog open doet. Hij vraagt of dat echt moet en sluit zijn oog weer. 'Sorry Jakey,' fluister ik in zijn oor, ik heb veel energie ineens. 'Hoe kan ik het goed maken met je?' Ik druk een kus op zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Maar wel een droom die steeds weer terug komt en blijft terugkomen, denk ik erachteraan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en blijf snikken alleen nu minder dan daarnet.

    Joshua
    'Waarvoor bestaat die reclame eigenlijk?' vraag ik mompelend aan Braxlin.
    Mijn hand streelt zachtjes over haar schouder.

    Jake
    'Door sneeuwwitje na te doen maar dan omgekeerd.' mompel ik zachtjes. Ik word liever wakker gekust dan geport.
    Ik trek het deken weer goed om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon nu over haar haren te wrijven.
    "Sst, het is niets." mompelde ik zacht. "Ik ben bij je..." ik wist niet goed hoe ik haar anders moest opvrolijken. Als het moest deed ik dit nog de hele nacht.

    Braxlin
    Ik grinnikte zachtjes. "Om geld eruit te slaan." haalde ik mijn schouders.
    "De hele wereld hier draait om geld, schatje." Ik glimlachte toen ik zijn hand over mijn schouder voelde wrijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht zachtjes en veeg mijn wangen weer droog. 'Sorry.' zeg ik zachtjes.
    Ik kijk naar hem en druk een kus op zijn wang. 'Niets om je zorgen om te maken.'

    Joshua
    'Hm niet eerlijk, ik heb geld en ik wil het niet.' zucht ik.
    Het maakt enkel ongelukkig. Kijk maar naar Braxlins familie. Hij is nooit thuis voor zijn dochter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je hoeft je niet te excuseren." fluisterde ik en drukte een kus op haar voorhoofd.
    "En ik zal er altijd voor je zijn." zei ik zacht en streelde nog steeds over haar haren.

    Braxlin
    "Je wilt het geld niet of je wilt de reclame niet?" vroeg ik toen en zag dat de film bijna ging beginnen.
    Niet veel te vroeg, ik haatte wachten. Zeker voor reclame. Ook al wist ik wel dat ze het gebruikten om de cinema te financieren... of eigenlijk winst te maken, want met de kaartjesverkoop verdienden ze al genoeg, volgens mij...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Sneeuwwitje? Hm. Dat moet wel lukken. Hij trekt het deken weer om zich heen waardoor hij er heel lief en schattig uitziet. Zijn haar warrig, zijn ogen gesloten, zijn mooie wimpers. Ik druk een kusje op zijn lippen. En dan nog eentje en nog eentje. En dan een langere kus. 'Zo beter?' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aan en nestel me weer wat dichter tegen hem aan.
    'Zullen we nog wat proberen te slapen?' vraag ik hem zachtjes.

    Joshua
    'Beide.' grinnik ik zachtjes en kijk haar aan.
    Ik druk nog een kus op haar wang.

    Jake
    Ik open mijn ogen met een glimlach. 'Veel... veel beter.' zeg ik en grinnik even zachtjes.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Weet iemand een gave voor Nick? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik had nog niet eens geslapen.
    "Is goed, sweetie." zei ik zachtjes en drukte een kus op haar voorhoofd. Ik bleef met mijn armen om haar heen liggen en drukte nog een kus op haar kruin.
    "Slaapwel, ik hou van je." mompelde ik en legde mijn hoofd tegen het hare aan, om daarna mijn ogen te sluiten.

    Braxlin
    Ik keek naar hem op. Die kus op mijn wang had nog maar eens vlinders laten opfladderen in mijn buik. Hij was ook zo lief!
    "Daar kan ik je gelijk in geven." glimlachte ik. "Zeker als je alles zomaar kan laten verschijnen." Dat laatste zei ik zachtjes, zodat niemand ons zou kunnen horen. Misschien wel te zacht. Een normaal mens zou het nooit kunnen verstaan, zelfs niet als hij zo dicht zat als Joshua.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik vlei me terug tegen hem aan en sluit ook mijn ogen.
    Na een tijdje val ik terug in slaap.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'