• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [serieus Josh moet de verstandige zijn? xd]

    Joshua
    'Waarom maak je het me zo moeilijk.' zucht ik zachtjes tegen haar huid aan en kneed zachtjes haar borsten.
    Dit kan niet, niet nu maar het voelt zo goed. Ik druk weet kusjes in haar hals.

    Alexi
    'Ik ga er niet dood van.' zeg ik gewoon niet echt antwoorden. Ja het doet pijn maar ik ben al ergere wonden gewoon.
    'Het gaat wel, echt.' zeg ik en hou het weer onder het water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }haha ja{
    Braxlin
    "Jij bent de ontvoerder. Jij kiest wat je doet." mompelde ik een tikkeltje hees. Ik kreunde zachtjes toen hij mijn borsten begon te masseren en weer kusjes in mijn hals drukte. Ik voelde mijn tepels hard worden.

    Axton
    "Wacht, ik heb hier nog ergens een zalf tegen brandwonden en een verbandje."
    Ik liet haar los om die te gaan halen. Het zat in zo'n soort EHBO-kit, want zeg nu zelf, ik kan niks doen met zalf tegen brandwonden. Toen ik de zalf en het verband had, liep ik terug naar de keuken. Ik nam een handdoek om haar hand af te drogen zo en keek haar aan.
    "Goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet ff nog wat leren xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tekent cirkeltjes op mijn arm en mijn hoofd ligt op zijn borstkas. Ik geniet van zijn aanraking en ook van de film. Deze film is zo mooi, ik vind het wel grappig dat het van ons beiden een lievelingsfilm is. Ik zucht een keer gelukkig.

    Hayden Fitch
    Ze haalt haar schouders op, dus het is voor onbepaalde tijd. Ze heeft een aangename zangerige stem, ik denk wel dat ze goed zou kunnen zingen. 'Tot mijn moeder me op komt halen.' Ik knik en glimlach. 'Gezellig dat je blijft,' zeg ik dan maar. Ik kijk Nick aan. 'Maar is ze nou je zusje?' vraag ik dan nog een keer aan hem, aangezien hij daarnet geen antwoord op gaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    }haha ja{
    Braxlin
    "Jij bent de ontvoerder. Jij kiest wat je doet." mompelde ik een tikkeltje hees. Ik kreunde zachtjes toen hij mijn borsten begon te masseren en weer kusjes in mijn hals drukte. Ik voelde mijn tepels hard worden.

    Axton
    "Wacht, ik heb hier nog ergens een zalf tegen brandwonden en een verbandje."
    Ik liet haar los om die te gaan halen. Het zat in zo'n soort EHBO-kit, want zeg nu zelf, ik kan niks doen met zalf tegen brandwonden. Toen ik de zalf en het verband had, liep ik terug naar de keuken. Ik nam een handdoek om haar hand af te drogen zo en keek haar aan.
    "Goed?"


    Joshua
    'Ik zou graag dit verder zetten maar ik vrees dat dat geen goed idee is...' zucht ik, we moeten wachten tot we het huis alleen hebben.
    Ik laat me naast haar vallen en trek haar tegen me aan.

    Alexi
    'Ax het is helemaal niet nodig, het geneest vanzelf wel.' zeg ik maar de waarheid is gewoon dat ik bang ben dat het gaat prikken. Ik ben echt zo'n klein kind als het daarop komt.

    Jake
    We kijken de hele film uit en ik druk een kus op haar kruin. 'Blijft Katherine bij Nick?' vraag ik zachtjes.
    'Van mij mag ze hier ook wonen hoor.' Ik moet het accepteren dat ze al een kind heeft en ik vind dat ze het recht heeft om bij haar moeder te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Gezellig dat je blijft' Zegt Hayden met een glimlach en Katherine glimlacht vriendelijk terug, 'Maar is je nou je zusje?' Vraagt ze nog een keer aan mij, 'Iets in die trant' Andwoord ik schouderophalend, 'Wat heb je gedaan toen ik weg was?' Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Dan sparen we het op." glimlachte ik. Des te heftiger het dan zal zijn.
    Ik drukte een kusje op zijn wang.
    "Kan je nog even wat laten verschijnen?" vroeg ik toen zachtjes en legde hem precies uit wat ik wou.

    Axton
    "Ja, maar deze zalf laat het branden ophouden." glimlachte ik en nam haar hand vanonder de kraan. Heel voorzichtig begon ik die af te drogen, zodat ik haar geen pijn zou doen. Ik bleef haar hand vasthouden met 1 hand, terwijl ik met de andere de zalf nam en voorzichtig op de brandwonde smeerde.
    "Beter, toch?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik knik en concentreer me. Een paar tellen later ligt de outfit die ze gevraagd had op het bed. 'Alsjeblief.' glimlach ik en loop naar de kast. Ik ga me ook even omkleden. Ik pak een hemd die ik niet helemaal dicht knoop en een jeans.

    Alexi
    Ik besluit hem terug te pakken voor het begin van het jaar. Toen hij zijn ribben gekneusd had en ik zal bij hem aangebracht had.
    'Aaaah het brand doe het er af alsjeblief.' zeg ik zogenaamd in paniek en ik laat neptranen over mijn wangen lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MIJN 22222'e BERICHT! WHOOPWHOOP!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik knik en concentreer me. Een paar tellen later ligt de outfit die ze gevraagd had op het bed. 'Alsjeblief.' glimlach ik en loop naar de kast. Ik ga me ook even omkleden. Ik pak een hemd die ik niet helemaal dicht knoop en een jeans.

    Alexi
    Ik besluit hem terug te pakken voor het begin van het jaar. Toen hij zijn ribben gekneusd had en ik zal bij hem aangebracht had.
    'Aaaah het brand doe het er af alsjeblief.' zeg ik zogenaamd in paniek en ik laat neptranen over mijn wangen lopen.

    Braxlin
    Ik deed mijn kleren aan en keek toen naar hem.
    "Hmm, sexy." grijnsde ik, doelend op de knoopjes die hij open liet. Ik nam zijn hand vast en drukte een kusje op zijn lippen.

    }haha, dat je je dat nog herinnerd! xD{
    Axton
    "Wat? Dat kan niet. Ik-" zei ik half in paniek en nam de handdoek naast me snel vast. Ik deed snel de zalf eraf en drukte haar hand tegen mijn borst aan.
    "Sorry, schat..." het kon niet dat dat ding zo brandde... Het zou het branden net weg moeten halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De film is zo mooi, maar ik houd me met man en macht in om niet te huilen bij mijn huil-scène. Ik heb geen zin om te huilen en wil vrolijk zijn, voor Jake en ook voor mezelf natuurlijk. Hij vraagt zachtjes aan me of Katherine bij Nick blijft. 'Nick en ik hebben er nog niets over afgesproken,' zeg ik zachtjes terug en kijk hem aan. 'Maar ze zal ook hier heen komen, dat wel ja. Ik weet alleen niet wanneer of hoelang.' Ik glimlach kleintjes naar Jake. 'Wil je het me zeggen als je het er moeilijk mee hebt? Of beter nog, zeg me wanneer je er wel mee om kan gaan. Dan komt Katherine voor een dagje en een nachtje hierheen. En als het gewoon goed gaat kan ze langer blijven. Maar als je het er erg moeilijk mee hebt gaat ze gewoon weer met Nick mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen even en kus haar teder terug.
    'Zullen we dan maar naar beneden gaan en zorgen dat ze hun jas aandoen?' lach ik zachtjes.

    Alexi
    'Is niets liefje.' zeg ik plots lachend en trek mijn hand los waarna ik huppelend terug naar de living loop en me voor de zetel laten vallen. Mijn wraak is zoet. Bijna zo zout als van die lekkere bessen. Oke rare gedachtengang.

    [Ik weet alles nog ^^ behalve namen xd die kan ik niet zo goed onthouden ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik ga je dochter niet van je afnemen, Les. Ik wen er wel aan.' zeg ik gewoon en druk nog een kus maar nu op haar wang.
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En ik ga jou niet onnodig rot laten voelen, ik ben gewend zonder Katherine en ik denk dat Nick ook blij is als ze bij hem is,' breng ik ertegen in. Hij drukt een kus op mijn wang en fluistert daarna dat hij van me houdt. 'Ik hou ook van jou Jake, voor altijd en zielsveel. I rather die than stay away from you.' Twilight-quote.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Gezellig dat je blijft' Zegt Hayden met een glimlach en Katherine glimlacht vriendelijk terug, 'Maar is je nou je zusje?' Vraagt ze nog een keer aan mij, 'Iets in die trant' Andwoord ik schouderophalend, 'Wat heb je gedaan toen ik weg was?' Vraag ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling