• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake start de DVD en laat een dekentje over ons heen verschijnen. Nog altijd omarm ik Jake en ik ga een heel klein beetje verliggen zodat ik beter richting de tv kan kijken. Ik kijk naar Jake en zie dan de aarzeling als hij een kus op mijn lippen drukt, maar hij doet het wel. Ik kan de aarzeling niet begrijpen. Ik glimlach eventjes naar hem en kijk dan naar de tv omdat de film begint.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik liep het toilet weer uit en ging rustig naar beneden. Geen maandstonden... Wel nog steeds een klein beetje buikpijn, maar ah. Dat zal wel niets zijn.
    Glimlachend liep ik naar de woonkamer, waar Joshua niet meer zat, en liep dus door naar de keuken.
    Ik bleef in de deuropening staan en glimlachte, terwijl ik keek hoe hij verder nog wat croque's maakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Ik hoop dat je het over de dolfijnen hebt?' zeg ik aarzelend. Als ik hier ook maar één haaievin zie, spring ik in zijn armen.
    Ik klem me wat aan hem vast voor het geval ik moet springen

    Jake
    Ik fixeer mijn blik op het scherm en trek haar iets dichter tegen me aan.
    'Les... wil je nog steeds kinderen? Ik bedoel je hebt er nu al eentje.' zeg ik zachtjes.

    Joshua
    Jongens, die kunnen eten. Gelukkige heb ik het maandstondenonderwerp afgehouden en ze vragen niet door. Ik ruim af als ze klaar zijn en kijk dan om waar ik Braxlin zie staan. 'Heb je ze?' vraag ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Heey' Andwoord ik met een glimlach terug, 'Famillie van me' Andwoord ik als ze vraagt wie het is. Ik loog nu niet toch?
    'Ik ben L-Katherine' Stelde ze zichzelf voor en ik was enigsins verbaast dat ze zich zo snel aan nieuwe dingen aanpaste, volgensmij had ze mijn karakter.


    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het familie is en ik knik. 'Is het je zusje ofzo?' vraag ik dan aan hem en kijk van hem naar het meisje. 'Jullie lijken op elkaar.' Ik schat haar een jaar of dertien, misschien wel veertien. Ze stelt zichzelf dan voor als Katherine, maar eerst lijkt ze een andere naam te willen zeggen. Ik kijk even vreemd van Katherine naar Nick en dan weer terug naar Nick. Ik zal het me wel verbeeld hebben. 'Aangenaam, ik ben Hayden,' zeg ik dan met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik voelde hoe ze zich aan me vastklemde en grinnikte.
    "Natuurlijk de dolfijnen. Ik ga hier niet met haaien zitten zwemmen."
    Ik liet een fluitje verschijnen. Heel dun en langwerpig.
    "Ik zou je oren toestoppen als ik jou was." grijnsde ik.

    Braxlin
    "Nope, blijkbaar luisteren toch eens." grijnsde ik en liep op hem af. Ik duwde hem een stukje achteruit, zodat hij tegen de keukenkast leunde en ging tegen hem aan staan leunen. Mijn handen lagen op zijn borstkas, waar ik wat random met mijn vingers over streelde, terwijl ik naar hem glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De film begint, er is een moment waarbij ik elke keer weer moet huilen. Dat moment dat Noah eindelijk denkt dat Allie het zich weer herinnert en hij haar omarmt... en dat ze dan helemaal flipt en Noah verdrietig is. Dat breekt elke keer weer mijn hart. Ik voel hoe Jake me dichter tegen zich aan trekt en ik kijk opzij naar hem als hij iets vraagt. Of ik nog kinderen wil. Ik kijk weer terug naar het scherm, misschien is dat wel makkelijker voor Jake dan. 'Ja ik wil nog steeds kinderen met je Jake,' zeg ik zachtjes terug. 'En nu al helemaal omdat ik weet dat de eerste geen miskraam was..' Dat maakt me er zekerder in dat het volgende kindje niet ook doodgeboren zal worden. Hoewel die kans niet zo heel groot is, denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Met jouw weet je nooit.' grinnik ik opgelucht en steek dan mijn vingers in mijn oren zoals hij opgedragen heeft.
    Ik kijk hem afwachtend aan.

    Joshua
    Ik druk mijn lippen teder op de hare en mijn armen om haar middel.
    Ik strijk dan een lok uit haar gezicht. 'Moet ik anders iets halen voor je buik?' vraag ik haar.

    Jake
    Ik word nu iets gelukkiger en kijk weer naar de film. Ik grinnik zachtjes als hij vraagt of ze met hem uit wil en hij aan het reuzenrad hangt.
    Sommige vinden het gestoord maar ik snap het nog wel dat hij dat doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blik heel even vanuit mijn ooghoeken naar Jake en zie dat hij er beter uitziet, gewoon zijn houding. Dan richt ik mijn aandacht weer gerustgesteld op de film. Ik hoor Jake naast me grinniken en zelf glimlach ik, het ziet er lief uit. In het begin is Allie niet into Noah, maar dat verandert natuurlijk wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, ik ga shoppen :3 adiosamigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik blaas hard op het fluitje. Een hoog, schril geluid vult de lucht om ons heen. Het deed wel pijn aan mijn oren, maar goed.
    Ik liet het fluitje weer verdwijnen en deed teken dat Alexi haar vingers uit haar oren mocht doen. Nu was het gewoon wachten...
    Ik richtte mijn blik weer op de horizon, speurend naar een teken... Ik had ze echt al lang niet meer gezien. Ik herinner me nog hoe ik vroeger iedere dag wel eens langs kwam. Dat was veranderd, toen mijn vader me had gezegd dat ik moest opgroeien. Toen ik meer een meer druk voelde van zijn kant...

    Braxlin
    "Nee, hoor, ik voel het nauwelijks." glimlachte ik. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en zuchtte blij.
    Gewoon zo dicht bij hem, even niets anders aan mijn hoofd... Het voelde goed. Geen balletles, geen tennistraining. Je kan niet geloven hoe gelukkig ik was, toen mijn vader besloot me naar die school te sturen. De eerste normale ooit. En meteen degene waar ik de liefde vond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het familie is en ik knik. 'Is het je zusje ofzo?' vraag ik dan aan hem en kijk van hem naar het meisje. 'Jullie lijken op elkaar.' Ik schat haar een jaar of dertien, misschien wel veertien. Ze stelt zichzelf dan voor als Katherine, maar eerst lijkt ze een andere naam te willen zeggen. Ik kijk even vreemd van Katherine naar Nick en dan weer terug naar Nick. Ik zal het me wel verbeeld hebben. 'Aangenaam, ik ben Hayden,' zeg ik dan met een glimlach.


    Nick
    'Is ze je zusje ofzo?' Vraagt ze me om vervolgens te zeggen dat ze op elkaar lijken.. Hmm.. Ik vond het juist totaal niet. Katherine glimlacht en ik ga vervolgens op mijn bed zitten en aangezien ze daarvoorzit til ik haar op om haar vervolgens naast me neer te zetten en kietel in haar zij. Ze moest lachen en probeerde mijn handen te ontwijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en wacht af. Ik adem rustig in en uit en verstrengel onze vingers.
    Ik weet niet precies wat ik me moet verwachten?

    Joshua
    Ik wrijf over haar rug en leg mijn hoofd op het hare. Dan til ik haar plots op en leg haar over mijn schouder. Ik grinnik en loop met haar naar de living. 'Ik ben een kidnapper!' zeg ik vrolijk en ik zie Jaz me raar aankijken maar negeer het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HALLO.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HEY :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Tralalala :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.