• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Aeras schreef:
    (JAIIMMEESSS het gaat beter met me (: )

[Gelukkig maar ^^ hold on hè girl (:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Veronica
    'Ja eet 2 borden.' grinnik ik glimlachend en schud dan mijn hoofd. 'Nee ik heb verder geen hulp nodig, dank je.' zeg ik en doe de short uit. Ik kijk haar aan. 'Mag ik iets vragen?' vraag ik zachtjes. 'Hoe gaat het met hem?' Iedereen van de familie weet hoe close Mila, Jake en Kate waren.

{What's wrong Amparo? -Daar hoef je niet op te andwoorden als je dat niet wilt-

Jaimes, wil je reageren met Hayden?}

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Ik schud met een scheve glimlach mijn hoofd. Ik zal niet doodvriezen. Nick opent zijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. Zo blijf ik het wel warm houden, ondanks dat ik hier nog steeds alleen in ondergoed sta. Zelf heb ik er geen probleem mee, ondanks dat ik nog nooit seks heb gehad.

LostMagic schreef:
    Veronica
    'Ja eet 2 borden.' grinnik ik glimlachend en schud dan mijn hoofd. 'Nee ik heb verder geen hulp nodig, dank je.' zeg ik en doe de short uit. Ik kijk haar aan. 'Mag ik iets vragen?' vraag ik zachtjes. 'Hoe gaat het met hem?' Iedereen van de familie weet hoe close Mila, Jake en Kate waren.

Leslie Day
    Ik lach om haar antwoord. 'Ik zal mijn best doen,' zeg ik glimlachend. Ik voel me thuis hier, Veronica zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel. Ze heeft geen verdere hulp nodig en ik knik. Ik wil net naar de kamer lopen als ze dan vraagt of ze iets mag vragen. Ik kijk haar aan en ze vraagt hoe het met 'hem' gaat. Jake dus. 'Het gaat goed met hem,' zeg ik tegen haar. 'Zolang het niet over Kate gaat tenminste.. Want dan wordt hij erg verdrietig.' Ik kijk Veronica aan. 'Zou ik ook iets mogen vragen?' Vraag ik dan twijfelend.

Nick
    'Heb je het niet koud?' Vraag ik als ik na een tijd de zoen verbreek, ze stond nog in haar ondergoed. Niet dat ik daar een probleem mee had, juist totaal niet. Ze had een goed lichaam, waarschijnlijk van het moter rijden.

Veronica
    Ik knik en ga ondertussen met de chocolade in kleine stukjes te snijden, voor de dessert, dat is het enige wat ik nog moet doen. 'Vraag maar.' zeg ik en kijk haar even aan. Ik weet dat Jake rouwt om Kate maar er kan niets meer aan gedaan worden.

Hayden
    Ik bloos licht bij zijn woorden. 'Ik krijg het warm van jouw aanwezigheid,' zeg ik met een ietwat verlegen glimlach en sla mijn blik neer. 'Maar laat ik maar wat gaan aantrekken,' zeg ik dan en loop richting de kledingkast. Nick zal het nou ook niet echt geweldig vinden als ik half naakt ben.

Leslie Day
    Ze zegt dat ik het kan vragen en ik kijk even naar mijn schoenen. Ik bijt op mijn lip. Gewoon vragen. Ik kijk op naar Veronica. 'Weet u hoe graag Jake kinderen wil?' Vraag ik zachtjes aan haar. Misschien dat hij het weleens heeft gezegd.

Veronica
    'Ja, heel graag.' glimlach ik 'Hij speelde toen zijn nichtjes nog klein waren mama'tje en papa'tje met hen. Hij heeft altijd al kinderen gewild waarom vraag je dat?' vraag ik en kijk haar aan.

Leslie Day
    Altijd al kinderen gewild? Ik slik een keer en kijk naar de grond. 'Hij-,' begin ik dan. Ik kan even mijn zin niet afmaken. 'Hij wil kinderen met me.' Ik friemel wat aan mijn jurk met mijn handen en kan het even niet aan om op te kijken.

Veronica
    Ik zwijg even en kijk haar aan. 'Als je er geen wilt moet je het tegen hem zeggen Leslie.' zeg ik tegen haar en denk na. 'Jake zal het best begrijpen en ja dan moet hij die droom opgeven maar dat overleeft hij wel.'

Leslie Day
    Een droom opgeven.. 'Het is niet dat ik geen kinderen wil,' zeg ik zacht. Ik durf nog altijd niet op te kijken. 'Het is meer... Dat ik niet weet of ik er wel klaar voor ben. Of überhaupt wel geschikt.' Ik wil ook wel kinderen. Alleen het is lastig..

Veronica
    Ik glimlach. 'Meisje, ik heb 2 kinderen, Tessa en Jake. Ik was nog maar net met Jake zijn vader toen ik zwanger was. Het maakt niet uit hoe lang je iemand kent als je weet dat je bij hem blijft. Je voelt het wanneer je er klaar voor bent en Leslie serieus? Jake heeft me vertelt over dat meisje die volgende week komt.. Ailynn? Je kan met kinderen omgaan, dus natuurlijk ben je geschikt.'

jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Ik bloos licht bij zijn woorden. 'Ik krijg het warm van jouw aanwezigheid,' zeg ik met een ietwat verlegen glimlach en sla mijn blik neer. 'Maar laat ik maar wat gaan aantrekken,' zeg ik dan en loop richting de kledingkast. Nick zal het nou ook niet echt geweldig vinden als ik half naakt ben.

Leslie Day
    Ze zegt dat ik het kan vragen en ik kijk even naar mijn schoenen. Ik bijt op mijn lip. Gewoon vragen. Ik kijk op naar Veronica. 'Weet u hoe graag Jake kinderen wil?' Vraag ik zachtjes aan haar. Misschien dat hij het weleens heeft gezegd.

Nick
    Ik grijns bij haar andwoord, een grijns die zij niet ziet aangezien ze al naar haar kast loopt. Zelf ga ik op haar bed liggen en wacht tot zij zich heeft omgekleed.

Leslie Day
    Ze spreekt me een beetje moed in. Ik kijk op en glimlach halfjes. 'Vooral Jake is goed met haar, ik sta er maar een beetje bij,' geef ik eerlijk toe. Dat is hoe ik het ervaar tenminste. Ailynn, het is zo'n vrolijk meisje, en haar tante lijkt me ook aardig. 'En ik weet zeker dat ik bij Jake blijf, voor de rest van mijn leven.' Dat is iets wat ik zeker weet, als het blijft zoals het nu is tenminste, tussen Jake en mij. Toen ik zei dat ik niet wist of ik geschikt ben, bedoelde ik wat anders.. Maar dat zal ik maar niet zeggen.