• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Niet doen.' zeg ik zachtjes en oefen een klein beetje druk uit op zijn borstkas maar genoeg dat hij het kan voelen dat hij me los moet laten. Ik weet niet of hij ook naar me zal luisteren, maar het is te proberen en te hopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik heb mijn armen om mezelf heen geslagen en kijk voor me uit. Ik tril af en toe en probeer mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Misschien heb ik het me wel allemaal verbeeld? Ik heb altijd logica in mijn wereld nodig, anders flip ik. Zoals nu dus. Van binnen schreeuw ik het echt uit, maar van buiten tril ik alleen maar. Ik slik een keer en haal een hand door mijn haar. Ik zit hier nu al even en tril weer. O verdomme. Waar is de logica gebleven? Laat me gedrugd zijn of wat dan ook. Begin ik gek te worden?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ga slapen, James wil je nog een reactie met creep plaatsen? Reageer morgenvroeg dan wel :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Niet doen.' zeg ik zachtjes en oefen een klein beetje druk uit op zijn borstkas maar genoeg dat hij het kan voelen dat hij me los moet laten. Ik weet niet of hij ook naar me zal luisteren, maar het is te proberen en te hopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Ze zegt zachtjes dat ik het niet moet doen en duwt dan amper tegen mijn borstkas aan. Ik vind het niet echt indrukwekkend. 'En dan had je toch bijna eten gehad, wat rot voor je,' zeg ik dan tegen haar. Ik duw haar van me af en loop dan richting de slaapkamerdeur. Ik kijk even achterom naar haar en schud spijtig mijn hoofd. Ik doe de deur achter me dicht en draai die dan op slot. Zo, blijf jij maar even lekker vast zitten. Dan ga ik ondertussen eten. Maar eerst blijf ik nog even achter de deur staan om te luisteren of ze nog gaat jammeren of wat meisjes dan ook doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Een traan rolt over mijn wang en ik ga op het bed zitten. Ik trek mijn benen tegen me aan en berg mijn hoofd op in mijn schoot. Ik snik zachtjes en tranen rollen nu al sneller over mijn wangen. Ik mis Axtons warme knuffels en zijn lieve glimlach, ik mis de schattigheid van de kindjes en de grote ogen die ze opzetten als ik hen te drinken geef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Volgens mij kan ik een heel zacht gesnik onderscheiden. Ze zal het hier nog wel fijner krijgen, maar er zijn eerst een paar dingen die ze moet begrijpen. En als ze die eenmaal begrijpt en mijn plannetje geslaagd is, mag ze van mij best wel weer weg. Maar ja, tot die tijd gebruik ik haar gewoon. Wie is er nou zo naïef om een vreemde man in een steegje te helpen? Ik loop de gang uit en de trap af naar beneden. Mijn eten leg ik op een bord en ik ga er mee naar de living. De tv gaat aan en ik eet wat terwijl ik er naar kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik veeg mijn wangen na een tijdje droog en ga onder het deken liggen. Ik sluit mijn ogen maar geraak niet in slaap. Ik heb honger en de pijn in mijn borst is ondragelijk, tot bovenmaat van ramp is mijn kater ook terug gekomen. Ik kreun zachtjes en probeer aan leukere dingen te denken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Als ik uiteindelijk klaar ben met eten is het een half uurtje later. Hm, ik kan wel even bij haar gaan kijken. Ik ruim mijn bord op en neem dan een losse boterham voor haar mee met niets erop. Ik loop naar boven en doe de deur van het slot af en loop gewoon zo naar binnen zonder aan te kloppen of wat dan ook. Waarom zou ik, het is mijn eigen huis. Ik zie dat ze onder de dekens ligt en dat haar ogen gesloten zijn. Even dacht ik dat ze misschien sliep maar dan lijkt het alsof ik haar hoor kreunen. Oe, geil. 'Hm, waarom kreun je?'vraag ik haar dan met een lichte grijns. 'Je zit toch niet jezelf geil te maken hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik open mijn ogen. 'Nee ik heb een kater.' mompel ik gewoon en leg mijn handen weer voor mijn ogen als het licht de koppijn nog erger maakt. Ik zucht en sta simpel uit om de lichten iets te dimmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Ze zegt dat ik een kater heb. 'Dat krijg je dan goed voor elkaar, zo lang ben je nog niet bevallen van die twee kleine schatjes,' grijns ik dan lichtelijk. 'En ik vond het anders wel geil klinken hoor.' Ik knipoog naar haar. Ze is opgestaan om de lichten te dempen. Ik kom achter haar staan, heb de boterham al weggelegd, en streel met mijn hand over haar arm naar boven zachtjes. Bij haar schouder ga ik weer naar beneden over haar rug en knijp dan zachtjes in haar kont.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik heb mijn armen om mezelf heen geslagen en kijk voor me uit. Ik tril af en toe en probeer mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Misschien heb ik het me wel allemaal verbeeld? Ik heb altijd logica in mijn wereld nodig, anders flip ik. Zoals nu dus. Van binnen schreeuw ik het echt uit, maar van buiten tril ik alleen maar. Ik slik een keer en haal een hand door mijn haar. Ik zit hier nu al even en tril weer. O verdomme. Waar is de logica gebleven? Laat me gedrugd zijn of wat dan ook. Begin ik gek te worden?


    Nick
    Ik liep naar haar toe terwijl ze daar als een bolletje trillend op de parkeerplaats zat.. Tsja, ik zou het haar nu niet laten vergeten.. Waarom niet? Omdat ik toch een keer moest leren van mijn fouten. Ik hurk naast haar neer 'Gaat het?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik schrik op van een stem en zie dan dat het Nick is. Hij hurkt bij me en ik kijk hem aan. Ik vlieg hem om de hals en trek hem dicht tegen me aan. 'W-wat is er gebeurd?' Fluister ik met een trillende stem. 'Ben ik gek geworden?' Daar ben ik namelijk nu echt heel erg bang voor. Ik slik een keer moeizaam en tril nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    ze vliegt me om mijn hals en trekt me dicht tegen haar aan en vraagt vervolgens wat er gebeurt is en of ze gek geworden is. 'Nee dat ben je niet. Wil je dat echt weten? Ookal is er geen logische verklaring voor?' vraag ik haar, ze as iemand die meer naar de logica van iets keek en week daar liever niet vanaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij vraagt of ik het echt wil weten. Maar hij zegt dat hij geen logische verklaring heeft. 'Maar als je het kan verklaren dan is het toch logisch?' Vraag ik dan met een aarzeling. Ik kijk hem aan en blijf dicht bij hem. 'Hoe komt het dan?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.