• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik noemde je een eikel.' zeg ik gewoon zonder een kik te geven. Gezegde woorden kan je niet terugnemen en dat ben ik nu ook niet van plan. Er zijn ergere scheldwoorden voor hem aangezien hij me weggenomen heeft van alles en iedereen die me dierbaar is.

Philip
    Ze zegt dan dat ze me een eikel noemde. Ik sla haar vol in het gezicht met een vlakke hand. 'Dat was niet zo slim van je,' zeg ik dan lieflijk tegen haar. Dan pak ik haar bij haar haren beet en trek haar mee. 'En als ik jou was zou ik nu niet gaan janken van pijn of wat dan ook. Want anders kan je nog veel meer pijn verwachten.' Ik duw haar een kamer in. Er staan een twee persoonsbed in. Ik duw haar erop en ontsteek een licht. 'Ik heb een eikel, en als je wilt kan je die wel voelen hoor,' zeg ik dan tegen haar. 'Maar ik ben geen eikel.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik voel aan mijn wang en kijk hem hard aan. 'Blijf uit mijn buurt.' zeg ik en schuif op zodat ik niet meer voor hem zit. Ik kijk strak naar een punt in de kamer en niet meer naar hem. Ik bijt hard op mijn wang tot hij begint te bloeden en stop dan abrupt.

Braxlin
    "Het lijkt wel of jij alle koude uit mijn lichaam verdrijft." merkte ik plots op. Want, terwijl ik normaal gezien altijd zo'n koukleum was, had ik deze winter nog geen enkele last gehad van kou.
    Ik keek naar hem op en glimlachte. Ik hief mijn hand op om zijn kin vast te nemen, zodat ik zijn hoofd wat meer naar beneden kon trekken tot mijn lippen aan de zijne konden.

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Ik kus haar teder terug en prevel dan 'Ik hou van je.' tegen haar lippen. Ik laat mijn handen weer iets naar boven gaan en trek haar dichter tegen me aan zonder mijn lippen weg te halen. 'Iewl! Mama! Die jongen en dat meisje zijn kindjes aan het maken!' zegt een klein kinderstemmetje plots en ik laat Rose vlug los en pak haar handen weer weg. Ik word lichtjes rood.

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik grijns alleen maar breder als ik een derde sirene hoor, ik kijk voor me en in de verte zie ik kleine blauwe, zwaaiende lichtjes. Dat maakt 4. Ik wenk Hayden om vervolgens voor haar een klein en bijna ontzichbaar paatje in te rijden tussen een stel tegen elkaar aan gegroeide bomen, waarschijnlijk was het een wandelpaatje.

Don't be like the rest of them, darling

Philip
    Ik lach als ze zegt dat ik uit haar buurt moet blijven. 'Je kan geen kant op schat, dus wen er maar aan... Als je tenminste zo lang blijft leven,' zeg ik tegen haar. Ik streel een keer over haar been heen. Daarna sta ik op. 'Ik ga maar eens wat eten voor mezelf maken. Ik vertrouw erop dat je niets doms doet dus laat ik je deur open. Er is een toilet in de kamer hiernaast en ook een douche. En als je naar beneden wilt komen kan dat. De ramen kunnen niet open en ook niet kapot dus doe daar geen moeite voor.' En dan loop ik de kamer uit en slenter naar beneden.

Alexi
    Ik voel me vies, het zweet van het lopen plakt aan mij. Ik sta voorzichtig op en loop naar de kast. Niets. Ik zucht en loop dan naar een andere kamer die niet de badkamer is. Ik vind een kleedje in de kast en loop dan ermee naar de douche. Ik sluit de deur omdat ik de man helemaal niet vertrouw, leg de sleutel op het kastje en draai de douche open. Ik kleed me uit en ga dan zuchtend onder de douche staan.

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik grijns alleen maar breder als ik een derde sirene hoor, ik kijk voor me en in de verte zie ik kleine blauwe, zwaaiende lichtjes. Dat maakt 4. Ik wenk Hayden om vervolgens voor haar een klein en bijna ontzichbaar paatje in te rijden tussen een stel tegen elkaar aan gegroeide bomen, waarschijnlijk was het een wandelpaatje..

Hayden
    Dan zie ik voor me ook blauwe draaiende lichtjes. A o.. We gaan zo erg gepakt worden. Misschien zelfs gevangenis? We zijn nu immers voortvluchtigen. Dan zie ik nick gebaren en ineens van het pad afschieten. Ik kan nog maar net op tijd mijn stuur omgooien en volg hem het padje op. Hier kunnen politie auto's niet doorheen.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik kus haar teder terug en prevel dan 'Ik hou van je.' tegen haar lippen. Ik laat mijn handen weer iets naar boven gaan en trek haar dichter tegen me aan zonder mijn lippen weg te halen. 'Iewl! Mama! Die jongen en dat meisje zijn kindjes aan het maken!' zegt een klein kinderstemmetje plots en ik laat Rose vlug los en pak haar handen weer weg. Ik word lichtjes rood.

Braxlin
    Ik grinnikte en keek naar het kleine meisje.
    "Heb jij geen koud, kleintje?" vroeg ik grinnikend. Ze kwam voorzichtig schuivend dichterbij en toonde haar arm.
    "Nee, kijk. Mama zegt dat het een ijskleedje is." Ik voelde eens aan de stof. Ergens deed het me denken aan een duikpak. Dat was toch ook bedoeld om de warmte binnen te houden.
    "Wow, het is wel een heel mooi ijskleedje." glimlachte ik dan.
    "Ja, he!" ze keek even om zich heen en ik zag een oudere vrouw onze kant op kijken en beginnen naar ons te schaatsen.
    "Maar van mama moet ik hem verstoppen onder mijn jas." zei ze dan zacht en draaide zich om toen haar moeder riep.
    "Kathlynn, doe je jas aan!"
    "O, oh. Dag meisje." zwaaide ze en begon vooruit te schuifelen. Volgens mij kwam zelfs ik nog sneller vooruit en haar moeder kon heel goed schaatsen en haalde haar dus al snel in. Ze glimlachte eens naar ons, terwijl ze Kathlynn haar jas aan deed.
    Ik keek grijnzend op naar Joshua.
    "Ze is schattig." grinnikte ik.

jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Dan zie ik voor me ook blauwe draaiende lichtjes. A o.. We gaan zo erg gepakt worden. Misschien zelfs gevangenis? We zijn nu immers voortvluchtigen. Dan zie ik nick gebaren en ineens van het pad afschieten. Ik kan nog maar net op tijd mijn stuur omgooien en volg hem het padje op. Hier kunnen politie auto's niet doorheen.

Nick
    Dit was nou leuk, voor de eerste keer in.. Mischien een paar maanden, afgezien van gister. Daarbij, was ik een demon, no way dat ze mij te makken namen.. Eén probleem.. er was ook nog een mens die ik leuk vond en die niet wist wat ik was.. Dat ging niet goed komen.. Ooit. Toen het paadje afgelopenwas kwamen we op een klein afgelaten weggetje tussen weilanden uit en keek ik achterom naar Hayden om vervolgens naar rechts te gaan.

Joshua
    'Ja maar ik vind het wel jammer dat ze ons gestoord heeft.' zucht ik zachtjes en trek haar weer tegen me aan.
    'Wil je nog schaatsen? Of wil je stoppen?' vraag ik haar dan glimlachend.

Braxlin
    "Nou, we kunnen wel nog even schaatsen." glimlachte ik en nam zijn hand vast. Met hem naast me begon ik voorzichtig te schaatsen. Ik kneep even in zijn hand.
    "En daarna kunnen we wel verder doen waar we gestopt waren." grinnikte ik. "Wat was het trouwens eens leuk dat jij bloosde in plaats van ik." grinnikte ik.

Joshua
    Ik kijk haar aan en por haar in haar zij. 'Niet grappig.' mompel ik zachtjes en trek haar weer zachtjes met me mee.
    Ik streel zachtjes over haar wang en grinnik zachtjes.

Braxlin
    Ik week met een spastische beweging uit en moest even mijn best doen om mijn evenwicht te herwinnen.
    "Heel grappig." grinnikte ik. Ik voelde hoe het schaatsen makkelijker ging.
    "Ik wil sneller." zei ik plots en kneep in zijn hand met een grijns om mijn lippen.