• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat niet alles wat een verklaring heeft logisch is. Ja wel, wanneer je iets kan verklaren kan je het begrijpen dus is het logisch. In mijn ogen tenminste. Dan zegt hij wat hij heeft gedaan en er staat ongeloof in mijn ogen. 'Hoe bedoel je me laten verdwijnen?' Mompel ik dan. Volgens mij ben ik niet als enige gek geworden.


    Nick
    'Ik betwijfel of je het gaat geloven als ik het vertel' Andwoord ik, 'En daarbij denk je nu al dat ik gek ben dus dat zou niet veel goeds uithalen' Voegde ik er aan toe..

    {Poor Nick :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Niet geschoten is altijd mis,' zeg ik dan tegen hem en kijk hem aan. Het trillen is al gestopt nu ik denk een verklaring te krijgen. 'Vertel maar gewoon en maak daarna het grapje en zeg dan dat je me gedrugd hebt ofzo?' Ik sla dan even mijn ogen neer en kijk naar mijn handen. Het is koud zo op de grond dus sta ik voorzichtig op. Mijn spieren zijn lichtelijk stijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je leest vast wel fantasieboeken of kijkt films waarin mensen dingen kunnen die eigelijk niet mogelijk zijn.' Begin ik twijfelend en laat op de vingertoppen van mijn middelvinger en ringvinger een klein vlammetje verschijnen toen ik weer overeind ben gaan staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    ^[Fem reactie met Ax? :P so bored... aardrijkskunde --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik beantwoorde zijn kusje en grijnsde toen. "Ik ben ook niet aardig." ik gromde zachtjes. "Ik ben net helemaal niet aardig." grinnikte ik.
    "Zo gemeen als wat. Het is een wonder dat ik je nog niet in mijn kookpot gekookt heb." grinnikte ik.

    Axton
    "Bedankt." zei ik gemeend en gaf de kindjes aan Leslie over (als hij dat nog niet had gedaan :P)
    "Misschien beginnen we best bij de flat." mompelde ik en stak mijn hand naar hem uit. "Ik flits ons wel." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    'Niet de boeken, maar ik kijk weleens films ja,' zeg ik tegen hem. Ik schrik in eerste instantie als er dan ineens vuur is bij Nick's vingers. 'Verbrandt je niet!' Mompel ik. Maar dan besef ik me dat hij dat doet. 'Wacht wat doe je?' Vraag ik ongelovig. 'Pyrokinese?' Daar heb ik weleens van gehoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Hm misschien moet ik dan maar op zoek gaan naar een liever meisje.' grinnik ik en druk weer een kus op haar lippen.
    We mogen bestellen en ik kijk haar vragend aan. 'Wat wil je?'

    Jake S.
    Ik pak zijn hand vast en kijk hem aan. 'Wanneer heb je haar voor het laatst gezien?' vraag ik hem dan. Misschien is ze verdwaalt of ergens blijven hangen of zo. Ik denk niet dat ze echt in gevaar is maar hem ongerust zien is ook niet alles.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Verbrandt je niet!' Mompelt ze waarna ze vraagt wat ik doe. 'Pyrokinese?' Vroeg ze vervolgens, 'Soort van' Andwoord ik en draai mijn hand om het er vervolgens omheen te laten draaiden.

    {Eten.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik krijg van Axton Mayra en Tyler en houd ze beiden goed vast. Jezus. Ze zijn een stuk zwaarder bij elkaar en ook zwaarder dan eerst. Maar ik kan het makkelijk nog dragen. 'Wees voorzichtig,' zeg ik dan nog een keer tegen ze. Ik laat dan twee kinderbedjes verschijnen en leg ze erin neer. Zo, dat is beter. Ik kijk even naar ze, ze zijn wakker. 'Papa gaat even mama zoeken,' zeg ik tegen ze. 'Maar voordat je het weet zijn ze weer terug.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht en pak mijn gsm. Ik snap niet dat hij me vertrouwt ermee, ik kan naar iedereen bellen die ik wil. De politie, Axton, Leslie, Vans, Maddie, enzovoort. Ik begin met trillende vingers een smsje te tikken, de deur angstvallig in de gaten houdend. Ik denk na, wat moet ik sturen? Dat ik hier vastzit ja maar waar is hier?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Hm misschien moet ik dan maar op zoek gaan naar een liever meisje.' grinnik ik en druk weer een kus op haar lippen.
    We mogen bestellen en ik kijk haar vragend aan. 'Wat wil je?'

    Jake S.
    Ik pak zijn hand vast en kijk hem aan. 'Wanneer heb je haar voor het laatst gezien?' vraag ik hem dan. Misschien is ze verdwaalt of ergens blijven hangen of zo. Ik denk niet dat ze echt in gevaar is maar hem ongerust zien is ook niet alles.

    Braxlin
    "Een cheeseburger en een kleine beker cola light." bestelde ik en keek toen naar hem. Ik wachtte tot hij besteld had en porde hem dan zacht in zijn zij.
    "En jij denkt dat ik je zomaar zou laten gaan voor een liever meisje?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen.

    Axton
    "Toen ze uit de flat vertrok om te gaan joggen." zei ik nog en liet ons toen onderaan in de inkom van de flat verschijnen. We konden ook niet zomaar midden op straat flitsen. Ik stapte meteen de deur uit en liet mijn blik langs de straat glijden.
    "En dat is al bijna 3 uur geleden, denk ik." zei ik beet op mijn lip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Wat zou je doen? Me vastbinden?' grijns ik lichtjes en kijk haar aan.
    'En ik wil geen liever meisje. Ik ben gelukkig met mijn lief-kwade Rose.' grinnik ik en sla mijn arm om haar middel.

    Jake
    Ik knik en denk na. 'We kunnen eerst die kant op gaan? Er moet toch iemand haar gezien hebben of er moet toch een aanwijzing of zo van haar zijn?' Ik kijk hem afwachtend aan.

    [ze kan anders haar ketting verloren zijn, die ketting die ze voor kerst van hem gekregen heeft?]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Als dat nodig is." grijnsde ik. Ik moest aan een film denken, waarin een vrouw haar man had vastgetaped aan het toilet om te voorkomen dat hij van haar zou scheiden. Zo ver zou ik nu ook weer niet gaan, maar in die film was alles toch goed gekomen. Natuurlijk was dat film...
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte, terwijl ik verder op de bestelling wachtte.

    Axton
    "Ja, ok, is goed..." mompelde ik en liep met hem in de aangewezen richting. Ik bleef op mijn lip bijten, terwijl mijn ogen een beetje in alle richtingen schoten. Hopende op iets wat zou laten zien dat zij er was geweest.

    {klinkt goed ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en zucht dan. Na een tijdje zijn ze klaar en pak ik de plateau over.
    Ik loop naar een leeg tafeltje en zet de plateau erop.

    Jake
    Ik kijk oplettend in het rond en zie dan een winkelierster buiten staan. Ik loop naar haar toe. 'Pardon mevrouw maar hebt een meisje met haar in de kleuren van de regenboog gezien?' Vraag ik haar en ze denkt even na. 'Ja van de voormiddag, ze rende die kant op.' en ze wijst naar een straatje. Ik knik glimlachend en wend me naar Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'