• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes en houd haar weer goed vast. Ik druk een kus op haar lippen. 'Kijk in mijn ogen anders, dan lukt het je vanzelf.' Het is gewoon het feit dat ze denkt dat ze het niet kan en dat tussen haar oren zit.

    Braxlin
    Ik beet op mijn lip en keek naar zijn ogen. Ik bewoog voorzichtig mijn voeten over het ijs en kon het toch niet laten mijn ogen even neer te slaan om naar mijn voeten te kijken. Snel sloeg ik mijn ogen weer op en keek in de zijne. Ik mocht gewoon niet denken aan het ijs. Nee, alleen Joshua was belangrijk... zijn ogen...

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik laat voorzichtig één hand los en blijf in haar ogen kijken terwijl ik verder achteruit schaats en haar zo naar voren trek. Normaal zal ze van zelfs beginnen mee te schaatsen en ik glimlach naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    'Het is een mooie tweeling,' zeg ik dan tegen haar. 'En de namen vond ik ook al zo leuk.' Ik haal een hand door mijn haar. 'Ik zal je laten zien waar je slaapt,' zeg ik tegen haar. En ik sta op en kijk even naar haar. Hm. Ik trek haar wel overeind. Ik klem mijn hand om haar arm en trek haar gelijk overeind en knijp eventjes in haar arm. Niet zoveel spieren, en zo weet ze gelijk dat ik hardhandig kan zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik stond toe dat ik verdronk in zijn prachtige ogen en liet mijn lichaam vanzelf reageren.
    Af en toe verloor ik heel lichtjes mijn evenwicht en kneep dan in zijn hand, maar echt vallen deed ik niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Hoe komt het dat hij zo veel over mij weet? Over de relatie tussen Axton? En als hij het weet waarom vraagt hij het dan nog? Ik word half overeind gesleurd. 'Auw!' zeg ik aangezien hij me vast heeft op de plaats waar er een blauwe plek staat van toen mijn pa en ma me zo afgeranseld hadden.

    Joshua
    'Zie je je kan het wel, je moet enkel in jezelf geloven.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen terwijl ik nog aan het schaatsen ben.
    Ik stop dan en leg mijn armen om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Ze zegt dan ineens au alsof ze pijn heeft en ik kijk naar haar. 'Kom kom, niet zo slap,' zeg ik dan betuttelend, 'ik deed amper wat miepje.' Ik kan nog veel harder knijpen en laat dat dan ook even voelen waarna ik haar meetrek en voor me uit duw. 'Lopen maar, de trap op,' zeg ik gebiedend tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik heb daar een blauwe plek, eikel.' mompel ik zachtjes tegen mezelf en wrijf over de plaats waar de blauwe plek zit. ik loop zonder morren de trap op en blijf dan boven staan. Het is redelijk donker maar ik durf het licht niet aandoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Ze noemt me een eikel. Ik vernauw mijn ogen iets. Ze loopt naar boven en ik kom gelijk achter haar aan. Het is donker hier. Ik kom achter haar staan en strijk over haar schouder waarna ik haar daar aan omdraai. 'Sorry, hoe noemde je me?' Vraag ik dan licht dreigend. Het is te zien dat ik haar straks aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lijkt me wel een vette Story ;3

    Alexi
    'Ik noemde je een eikel.' zeg ik gewoon zonder een kik te geven. Gezegde woorden kan je niet terugnemen en dat ben ik nu ook niet van plan. Er zijn ergere scheldwoorden voor hem aangezien hij me weggenomen heeft van alles en iedereen die me dierbaar is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Zie je je kan het wel, je moet enkel in jezelf geloven.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen terwijl ik nog aan het schaatsen ben.
    Ik stop dan en leg mijn armen om haar middel.

    Braxlin
    Ik bleef hem recht aankijken, terwijl ik verder gleed en tegen zijn borst botste.
    "Oeps?" grijnsde ik en drukte mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik grinnik en kus haar zachtjes terug. 'Hm zulke oepsen mogen vaker gebeuren.' zeg ik met een scheef glimlachje.
    Ik trek haar dicht tegen me aan zodat ze het niet koud krijgt en ik haar dicht bij me voel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ikhouvanjoux schreef:
    Lijkt me wel een vette Story ;3


    [Het is wel een soort story, maar een RPG dan. En dit is het meest vergezochte dramatische RPG ooit :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Die scheve glimlach van hem liet me gewoon smelten. Ik glimlachte en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.
    Ik snoof zijn heerlijke, geruststellende geur op en genoot van zijn warmte.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik laat mijn kin op haar hoofd leunen en wrijf over haar rug. Zo zou ik wel nog een tijdje kunnen staan. Ik bevries niet, en ik zorg dat zij niet bevriest. Dus de koude doet ons nu niets. Het is als een warmte koepel rond ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'