• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Joshua
    'Zolang jij me niet in de steek laat.' mompel ik want ik weet de vorige keer nog, zij ging haar gaan omkleden en liet me alleen met haar vader.
    Ik eet weer rustig verder en glimlach dan even zwakjes;

Jake S.
    'Paul?' zeg ik vragend. Ik heb geen idee wie hij bedoelt maar ok. 'Dus die gast zou haar gsm kunnen traceren? Als ze hem bij heeft kan je haar dan niet gewoon bellen?' vraag ik hem aangezien het redelijk voor de hand ligt

nvm

[ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:16 ]

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik ben eerst een beetje verbaast maar zoen haar vervolgens terug, ze hielt ook van mij. Nogsteeds. Mijn mondhoeken krulden zich een beetje op naar boven bij die gedachte.

Don't be like the rest of them, darling

Braxlin
    "Ik zweer het." glimlachte ik. "Ik zal niet gaan douchen tijdens de maaltijd." grijnsde ik en beet nog eens van mijn cheeseburger. Ik at mijn mond rustig leeg en nam toen mijn beker cola om wat te drinken.

Axton
    "Hij werkt bij de CSI, ik heb hem ooit met iets geholpen... En hij kan het ja."
    Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. "Als die demonjager haar vasthoudt, ga ik niet naar haar bellen. Misschien maak ik hem er alleen maar kwader mee. Nee, we hebben meer kans als we ongemerkt dichterbij komen en dan hard toeslaan."
    Ik nam mijn gsm al en belde naar Paul. Gelukkig had ik zijn nummer niet gewist...

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Ik grinnik zachtjes en ben al helemaal in mijn nopjes als ik merk hoeveel ze eet. Ik eet verder en doe alsof ik er niet op let.
    Ik kijk haar aan en druk een snel kusje op haar wang.

Jake S.
    Ik wacht geduldig en zwijg. Ik leg de steen terug op zijn plaats en kijk naar de vormen die er in zijn gekerft. Met een mes of zo.
    Goed om te weten als we nog eens een teken tegen komen.

Philip 'Flip'
    Ik sluit het document weer en loop dan even naar een andere muur. Ik ga met mijn hand langs een aantal wapens. Een koker met pijl en boog. Sterrenschot. Ik glimlach. Nog even n ik kan weer een demon doden. Ik loop weer terug naar de kamer en zie dan Alexi tv kijken. 'Spongebob,' zeg ik dan als ik het herken. Ik ga op een stoel zitten met ruimte tussen ons. 'Daar werd ik altijd toe gedwongen om te kijken.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    'Hoe kan je nu gedwongen worden om naar Spongebob te kijken? Dit is echt leuk, je zou het vrijwillig moeten doen.' merk ik op en trek mijn benen weer tegen me. Ik ben veel relaxter met Axton's geur die door mijn hoofd dwarrelt maar toch weet hij me nerveus te maken. Ik leg mijn kin op mijn knieën en kijk weer naar de spons en moet desondanks toch af en toe eens grinniken.

Braxlin
    Ik keek hem glimlachend aan, toen hij een kus op mijn wang drukte. Hij leek best blij.
    "Jij kleine kusjesdief." grinnikte ik. "Nou, nee... grote kusjesdief." grijnsde ik erna. Ik beet nog eens van mijn cheeseburger en grijnse weer naar hem.

Axton
    Ik begon meteen alles aan Paul uit te leggen, die op de normale manier van een agent heel rustig reageerde. Hij vroeg me enkele dingen en gelukkig kon ik ze allemaal meteen beantwoorden.
    "Ok, ik bel je wel wanneer ik alles heb."
    "Bedankt." mompelde ik en legde af.
    "Nu moeten we wachten." mompelde ik...

Philip 'Flip'
    'Door mijn kinderen,' zeg ik tegen haar. 'En ik ben een stukje ouder dan jij. Ik kijk andere programma's.' Ik haal een hand door mijn haar en glimlach eventjes. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan die spons. Hij ergert me rot. Ik zie dat ze een trui erover heen weer aanheeft, dezelfde als die ze vanmiddag aan had.

MadEyeMoody schreef:
    Nick.
    Ik ben eerst een beetje verbaast maar zoen haar vervolgens terug, ze hielt ook van mij. Nogsteeds. Mijn mondhoeken krulden zich een beetje op naar boven bij die gedachte.

Jake S
    'Wachten? Serieus?!' Ik zucht en kijk hem aan. Ik klop bemoedigend op zijn schouder.
    Een hele dag nog zonder nieuws en ik weet niet hoe ik het proces kan versnellen.

Alexi
    'Ja maar die zijn saai, ik snap de helft van de grappen niet.' mopper ik, verzet het dan en begin naar Friends te kijken. Het is ook niet alles maar toch beter dan Spongebob volgens mij in zijn ogen. Ik lach soms zachtjes. ik kan gewoon niet serieus naar die programma's kijken het is iets onmogelijks.

Axton
    "Het valt te zien. Misschien heeft hij meteen wat we zoeken, misschien duurt het langer... Het kan zijn dat hij over vijf minuten al bent, of over een uur..." langer dan dat wou ik zelfs niet over nadenken.
    "Gaan we al in de auto wachten?" vroeg ik toen.

Jake S.
    'Is goed.' zucht ik en loop slenterend met hem naar de auto. Ik pak mijn gsm en stuur vlug iets naar Les. Alexi is gekidnapt door demonenjager, geen zorgen, alles komt goed x J Hou van je xx

Leslie Day
    Ik zit in de living een boek te lezen en op Mayra en Tyler te letten. Ik heb Jake's moeder gebeld en gezegd dat we later moeten komen. Even kort heb ik de situatie uitgelegd en ons verontschuldigd. Ik krijg een sms van Jake en kijk ernaar.
    Wat moet een demonenjager met een mens? En ik hoop het maar.. Ga er alsjeblieft niet zelf heen Jake. Straks verlies ik je nog.. Xxx hou ook van jou <3
    Nu begin ik me juist zorgen te maken.

[ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:36 ]

Alison
    Alweer verveeld liep ik door de school, en bedacht me dat ik Leslie hier niet had gezien zins ik was aangekomen en besloot gewoon aan haar te denken en vervolgens naar haar te verschijnen en stond het volgende moment voor een mooi en groot huis. Ze had dus blijkbaar niet stilgezeten. Ik liep naar de deur om vervolgens aan te bellen, ergens wel benieuwt naar wat ze zou doen als ze mij zag.

{Aangezien ik met haar amper iets had gepost. ^^}

[ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:39 ]