• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [LEXI! <3]

    Leslie Day
    Er wordt aangebeld en ik werp nog een blik naar de baby's waarna ik opsta. Ik leg het boek dat ik lees op de tafel en loop richting de voordeur. Ik verwacht niemand... De deur gaat langzaam open en ik ben verbaasd als ik Alison zie staan. 'Al!' Zeg ik dan verrast. 'Wat doe jij hier?'
    Ik glimlach naar haar en doe de deur nog wat verder open.
    'Kom erin,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Alexi
    'Ja maar die zijn saai, ik snap de helft van de grappen niet.' mopper ik, verzet het dan en begin naar Friends te kijken. Het is ook niet alles maar toch beter dan Spongebob volgens mij in zijn ogen. Ik lach soms zachtjes. ik kan gewoon niet serieus naar die programma's kijken het is iets onmogelijks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip 'Flip'
    Het valt me eigenlijk wel op dat ze zich totaal niet afvraagt waar mijn kinderen zijn. Niet dat ik van plan ben daar antwoord op te geven. Ze zapt over en ik herken het programma wel. 'Je had het niet over hoeven zetten hoor,' zeg ik tegen haar. 'Want de tv gaat namelijk uit.' En ik sta op en druk de tv uit. Ik gebaar dat ze op moet staan. 'Even meekomen jij,' zeg ik dan tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allison
    'Wist je dat je nooit op school verschijnt? Ik verveelde me dood dus kwam jouw opzoeken' Deelde ik vervolgens mee met een glimlach en loop vervolgens naar binnen, 'Volgensmij heb jij niet bepaalt stil gezeten zins de vorige keer dat ik je zag' Voeg ik er aan toe en kijk rond. Volgensmij was ik de vorige keer dat ik haar zag nog samen geweest met een jongen -een demon- waarmee ik het had uitgemaakt en vervolgens hierheen was gekomen.

    {Jeej :3 Ik vind het jammer dat ze dood is :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk hem even strak aan en sta dan op. Ik kruis mijn armen weer voor mijn borst om 2 redenen, er niet zo bij te staan hangen en om mezelf te beschermen. Ik volg hem naar weet ik veel waar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Allison
    'Wist je dat je nooit op school verschijnt? Ik verveelde me dood dus kwam jouw opzoeken' Deelde ik vervolgens mee met een glimlach en loop vervolgens naar binnen, 'Volgensmij heb jij niet bepaalt stil gezeten zins de vorige keer dat ik je zag' Voeg ik er aan toe en kijk rond. Volgensmij was ik de vorige keer dat ik haar zag nog samen geweest met een jongen -een demon- waarmee ik het had uitgemaakt en vervolgens hierheen was gekomen.

    {Jeej :3 Ik vind het jammer dat ze dood is :c}


    SAY WHAT?! Heeft ze met Nick gehad? ;O


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    SAY WHAT?! Heeft ze met Nick gehad? ;O


    {Neee... Alhoewel.. Nee toch niet XD zou dat leuk zijn? XD UGh, nee waarschijnlijk gewoon een demonen jongen.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Neee... Alhoewel.. Nee toch niet XD zou dat leuk zijn? XD UGh, nee waarschijnlijk gewoon een demonen jongen.. }


    [Would be cool :Y) ik zal zo reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Would be cool :Y) ik zal zo reageren :3]


    {Okay XD Maar dan was het wel een korte relatie geweest.. En dan nog ver voordat ze naar de school ging XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is toch goed :Y)]

    Leslie Day
    'Het spijt me, en ik ben gisteren nog op school geweest! Ik wist alleen niet dat jij er was,' grinnik ik dan tegen haar. Ik loop door naar de living en hoor Mayra zachtjes huilen. Ik pak haar op en wieg haar dan zachtjes. 'En hoe bedoel je dat laatste?' Vraag ik met een lachje. 'Jake en ik wonen hier sinds twee maanden nu. O, Jake is mijn vriendje. Alleen hij is nu even weg.' Mayra wil niet echt stil worden en dan geeft me dan echt zo'n gevoel dat ik het verkeerd doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    Ik lees haar berichtje en stuur dan terug Ik kan niets beloven, we moeten haar wel halen x Je geraakt me niet kwijt, het is niet de eerste keer dat er demonenjagers op ons dak zitten xJ en ik verzend het. Ik ga in Axton's auto zitten en trommel wat op het dashboard.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem even strak aan en sta dan op. Ik kruis mijn armen weer voor mijn borst om 2 redenen, er niet zo bij te staan hangen en om mezelf te beschermen. Ik volg hem naar weet ik veel waar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allison
    'Ten eerste, je hebt een huis, ten tweede een vriendje' Andwoord ik simpelweg, alhoewel. Zij had eerst met Nick gehad.. Toen ik een tijdje -niet heel erg lang en het was best snel voorbij- 'Ik neem aan dat je nog geen kinderen hebt?' Vroeg ik haar vervolgens terwijl ze een van de twee kinderen oppakt en vervolgens zachtjes wiegt.


    Don't be like the rest of them, darling

    TOPIC 86


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip 'Flip'
    Ze staat op en kruist haar armen voor zich. Ik grijns kort. Alsof ze gewoon weet wat ik met haar ga doen. Ze volgt me en ik ga richting mijn slaapkamer. Ik doe de deur open en duw haar dan naar binnen. Ik volg haar gelijk en sluit de deur achter me. Ik doe die op slot en ontsteek licht. 'Hm.. Kleed je uit,' zeg ik dan recht door zee.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.