• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

jaimyhoi schreef:
    Philip
    Ze zegt dat ik een kater heb. 'Dat krijg je dan goed voor elkaar, zo lang ben je nog niet bevallen van die twee kleine schatjes,' grijns ik dan lichtelijk. 'En ik vond het anders wel geil klinken hoor.' Ik knipoog naar haar. Ze is opgestaan om de lichten te dempen. Ik kom achter haar staan, heb de boterham al weggelegd, en streel met mijn hand over haar arm naar boven zachtjes. Bij haar schouder ga ik weer naar beneden over haar rug en knijp dan zachtjes in haar kont.

Alexi
    Ik voel zijn hand zachtjes langs mijn arm strelen en dan terug naar beneden. Hij knijpt weer in mijn kont maar nog zachter. Ik schuifel voorzichtig iets naar voor. 'Dat gebeurt he, dat je iets te veel drinkt op kerstavond.' zeg ik dan om hem iets af te leiden over het feit dat ik nu wat verder van hem sta.

Philip 'Flip'
    Ik merk dat ze iets naar voren schuift en ik grijns lichtjes. Dan praat ze en ik heb zo'n vermoeden dat ze dat doet om er overheen te praten. Met mijn vingertoppen strijk ik wat haren van haar rug en druk dan een kus in haar nek. 'Een mens is beter voor je dan een demon," fluister ik dan in haar oor.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik huiver zachtjes uit gewoonte en de angst groeit weer maar ik toon het niet. 'Hoe weet je dat hij een demon is?' vraag ik dan zachtjes. Ik hoef niet luid te praten, hij staat toch veel te dicht bij me. Ik merk dat ik gemakkelijk zou kunnen naar links stappen langs hem heen maar dan kan ik nog nergens naartoe en maak ik het erger.

Philip 'Flip'
    Ze vraagt zachtjes aan me hoe ik weet dat Axton een demon is. Ik grinnik kort en neem wat afstand van haar en ga op het bed zitten. Ik klop naast me ten teken dat ze moet gaan zitten en ik houd ook de boterham voor haar omhoog. 'Ik moet dat soort dingen weten,' zeg ik dan tegen haar. 'Arme naïeve meisjes helpen. En met naïef bedoel ik niet je naïeve actie door met mij mee te gaan.'

Alexi
    Ik ga zitten maar laat genoeg plaats tussen. Ik pak de boterham over en mompel 'Dank je wel.' Ik denk even na over zijn woorden. 'Ik weet wat hij is, dan ben ik niet naïef en ik weet hoe groot de kans is dat hij enkel met me speelt.' zeg ik simpel en kijk even naar de man. 'Demonenjager dus.' mompel ik even en frons mijn wenkbrauwen. Dan is het nog steeds niet logisch dat ik hier ben, als hij Axton dood wilde, kon hij me gewoon gevolgd hebben terug naar huis.

Ah! Kak! Mijn tekst is weg :\

[oh? :(]

Philip 'Flip'
    Ze komt zitten en ik vind het niet erg dat ze zo ver weg zit. Ze moet haar ruimte wel hebben, anders flipt ze straks nog. Ik schud zachtjes mijn hoofd bij haar woorden. 'Jij weet niet hoe ze écht zijn,' verzeker ik haar. 'Denk je nou echt dat hij van je houdt? Hij is een demon! Demonen zijn slecht en het enige waar ze goed in zijn is acteren, liegen en mensen pijn doen.' Ik kijk haar aan. Ze moet meer gaan twijfelen aan die Axton. Dat is beter. Ze constateert dan dat ik een demonenjager ben en ik knik. 'Ja dat klopt, sinds ik bijna zelf vermoord ben door zo'n gruwelijke demon.'

[ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:20 ]

Alexi
    Ik krimp zachtjes inéén en word direct terug herinnerd aan de nachtmerries van de laatste maanden. De pijn in mijn borst word nu nog erger. 'Niet doen.' zeg ik zachtjes. Snapt hij dan niet dat zijn woorden me pijn doen? Ik vecht tegen de tranen omdat ik niet wil huilen in zijn bijzijn. Er zijn lichtpunten in mijn leven maar hij maakt het me nu zo verdomt moeilijk om die te zien want de pijn overheerst altijd alles. Daarom sneed ik mezelf, daarom krijg ik nachtmerries, ...

Philip 'Flip'
    Ik zie dat ze het er moeilijk mee krijgt en ik schuif een stuk in haar richting. Ik sla een arm om haar heen. 'Sorry dat ik je pijn hiermee doe,' zeg ik dan tegen haar. 'Maar het doet nog meer pijn als hij je zomaar zal dumpen zonder reden. Daarom ben ik er nu voor je.' Ik streel zachtjes over haar haren.

Alexi
    Ik zwijg even als hij over mijn haar streelt. Ik wil zijn knuffels niet, ik wil Axton. Zijn lach, zijn armen om me heen, zijn stem en zijn woorden. Het kunnen leugens zijn maar dan heb ik liever een paar mooie maanden met hem dan mezelf behoeden voor die pijn die erna komt. Maar dan ben ik niet alleen, dan heb ik de kinderen en volgens mij wil hij me nu gewoon breken door wat waarheden te zeggen. Ik zucht en pak de boterham weer op en begin er zonder veel zin dit keer van te eten.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij vraagt of ik het echt wil weten. Maar hij zegt dat hij geen logische verklaring heeft. 'Maar als je het kan verklaren dan is het toch logisch?' Vraag ik dan met een aarzeling. Ik kijk hem aan en blijf dicht bij hem. 'Hoe komt het dan?' Vraag ik aan hem.

Nick
    'Niet alles wat een verklaring heeft is logisch.. Er zijn ook andere verklaringen voor zoiets.' Andwoord ik, 'Ik liet je vanaf de weg hierheen verdwijnen en verschijen omdat ik niet wilde dat jij in de problemen zou komen.' Andwoord ik vervolgens en keek haar aan. Hoeveel daarvan zou ze geloven?

Don't be like the rest of them, darling

Philip 'Flip'
    Ze antwoordt niet meer, ze zal zich wel rot voelen. Ze eet dan weer verder van haar boterham. 'Ik ga maar weer naar beneden en laat de deur voor je open,' zeg ik tegen haar. 'Aangenaam trouwens, ik ben Philip. Of zoals mijn kinderen me noemde Flip.' En ik sta op en loop haar kamer dan uit op weg naar beneden.

Alexi
    Ik sta recht en trek de deur dicht. Ik zet er een stoel voor zodat hij weet dat hij niet binnen moet komen al denk ik wel dat als hij echt binnen wil, hij hard genoeg kan duwen maar veel kan ik niet doen. Ik zucht en trek het kleedje uit. Ik hang het over een stoel en doe mijn sweater of eigenlijk Axton's sweater aan over mijn ondergoed. Ik kruip onder het laken en snuif de vertrouwde geur op en de tranen beginnen te rollen over mijn wangen.

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    'Niet alles wat een verklaring heeft is logisch.. Er zijn ook andere verklaringen voor zoiets.' Andwoord ik, 'Ik liet je vanaf de weg hierheen verdwijnen en verschijen omdat ik niet wilde dat jij in de problemen zou komen.' Andwoord ik vervolgens en keek haar aan. Hoeveel daarvan zou ze geloven?

Hayden Fitch
    Hij zegt dat niet alles wat een verklaring heeft logisch is. Ja wel, wanneer je iets kan verklaren kan je het begrijpen dus is het logisch. In mijn ogen tenminste. Dan zegt hij wat hij heeft gedaan en er staat ongeloof in mijn ogen. 'Hoe bedoel je me laten verdwijnen?' Mompel ik dan. Volgens mij ben ik niet als enige gek geworden.