• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nick
    Ik rij wat langzamer en stop vervolgens met de moter nog aan aangezien ik geen andere keus heb en kijk eerst achter me om te zien dat daar ongeveer 4 politie auto's zie verschijnen en voor me ook Hayden was ook gestopt en ik kijk haar aan. 'Oke heel makkelijk, ik help jouw en ookal is het voor jou niet mogelijk moet je me geloven en daarna gewoon zo min mogelijk vragen stellen oke?' Vraag ik haar terwijl de auto's dichterbij komen maar langzamer rijden.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Jake kijkt naar me en ik kijk even terug naar hem. Ik zie in zijn blik weerspiegelt wat ik denk, er is echt altijd wel weer iets. Dan kijk ik naar Axton. Hij vraagt of ik op hen wil passen. 'Eh ja, is goed hoor Axton,' zeg ik dan. Ik ben volgens mij echt niet goed met kinderen.. Jake lijkt me daar beter in. 'Succes met zoeken,' zeg ik dan. 'Het zal vast niets ernstigs zijn..' ik probeer de situatie wat luchtiger te maken. Ik druk een kus op Jake's lippen. 'Wees voorzichtig.'

Philip
    Ze zegt heel zachtjes sorry en ik kijk naar haar. Ik zet het gas uit en kijk dan naar haar. Ik laat het eten even voor wat het is. 'Kom mee,' zeg ik dan tegen haar en wenk haar en loop richting de trap en zorg er gewoon voor dat ze me volgt. Want als ze het niet doet sleur ik haar gewoon met gemak mee. Ik open dan haar slaapkamerdeur en loop naar binnen. Ik wenk haar naar binnen. 'Oke, als het je spijt dan moet je dat nog even iets overtuigender laten merken.. Kus me.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Hayden Fitch
    Ik stop naast Nick en kijk naar hem. Hij kijkt me aan en zegt dan iets wat ik niet begrijp. Vragend kijk ik hem aan, 'Wat bedoel je?' vraag ik dan niet begrijpend. Dan bedenk ik me dat hij zei dat ik zo min mogelijk vragen moet stellen. 'Laat maar zitten,' mompel ik. 'Oke, ik zal zo min mogelijk vragen stellen.' Ik kijk naar Nick en dan even naar de politiewagens die dichterbij komen. We zitten zo diep in de problemen.

Jake S.
    Ik glimlach even naar haar. 'Altijd, wil je naar mam bellen en zeggen dat we later gaan zijn?' vraag ik haar.
    Ik knijp nog even zachtjes in haar hand.

Alexi
    Ik twijfel en bijt op mijn lip. Dus ik heb de keuze tussen verhongeren en hem kussen? Wel als het alleen van mij afhangt is mijn keuze snel gemaakt. Verhongeren. Maar dat kan ik de kinderen niet aandoen. Ik zucht en druk even heel lichtjes mijn lippen op de zijne voor ik weer achteruit stap.

Nick
    Mooizo, 'Onthoud gewoon dat ik van je hou oke?' Zeg ik en ik leg mijn hand op haar schouder om haar vervolgens te laten verdwijnen en verschijnen voor de school, als ik hetzelfde zou doen zou dat alleen maar voor problemen zorgen. De politie auto's kwamen dichterbij en na een tijdje werd ik -met handboeien om die ik met gemak kapot kon trekken- meegenomen achterin een politiewagen. Na nog een tijdje zat ik verveeld in zo'n klein kamertje waarin mensen verhoord worden en kwam er een man binnen. 'Dus.. Geen geldig ID bewijs en een bijrijder die zomaar verdwijnt?' Vroeg hij vervolgens, 'Dat klopt wel zo'n beetje ja' Andwoord ik waarna ik probeerde bedenken wat het slimste zou zijn om te doen nu.

Axton
    Ik beet op mijn lip en keek naar de grond.
    "Dank je..." mompelde ik zacht. Ik had de blikken wel gezien, maar aangezien ik me teveel zorgen maakte over Alexi, had ik geen tijd om me daar druk over te maken. Dat kwam later wel, dat was ik wel zeker... Ik keek naar hun afscheid en schudde dan mijn hoofd.
    "Nee... weet je... Jake, blijf maar gewoon hier. Ik kan jullie dit niet aan doen, zeker niet op kerst. Ik vraag wel aan Alexis oma om op de kindjes te letten of zo..." zei ik zacht.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake S.
    'Ax je bent mijn beste vriend, kerst kan wel wachten.' zeg ik en loop dan naar hem toe.
    'Zo, waar beginnen we met zoeken?' vraag ik hem dan maar. Ik kijk nog even bezorgt naar Leslie en dan terug naar hem.

Leslie Day
    'Ja, dat zal ik doen. Ze zal het vast wel verstaan,' zeg ik tegen Jake. Ik laat Jake's hand los en kijk ze beiden nog even aan. 'Laat me weten als jullie haar gevonden hebben oke?' zeg ik dan tegen ze.

Philip
    Ik zie haar twijfelen en in eerste instantie lijkt ze het te willen weigeren. Daar doet ze niet verstandig aan. Maar dan kust ze me toch, heel lichtjes, veel te kort. Ze zet weer een stap achteruit maar ik trek haar terug naar me toe en tegen me aan. Ik kus haar echt vol op haar lippen en laat haar dan pas los. 'Dát is pas kussen,' zeg ik dan tegen haar. 'Doe maar nog een poging.'

Alexi
    Ik maak mijn gedachten met een zucht leeg en probeer aan Axton te denken en te denken dat hij hier voor me staat. Ik kus hem nu echt en als het naar mijn denken lang genoeg geduurd heeft maak ik mijn lippen weer los van de zijne en kijk weer naar mijn handen die nu op zijn borstkas liggen klaar voor hem weg te duwen.

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Mooizo, 'Onthoud gewoon dat ik van je hou oke?' Zeg ik en ik leg mijn hand op haar schouder om haar vervolgens te laten verdwijnen en verschijnen voor de school, als ik hetzelfde zou doen zou dat alleen maar voor problemen zorgen. De politie auto's kwamen dichterbij en na een tijdje werd ik -met handboeien om die ik met gemak kapot kon trekken- meegenomen achterin een politiewagen. Na nog een tijdje zat ik verveeld in zo'n klein kamertje waarin mensen verhoord worden en kwam er een man binnen. 'Dus.. Geen geldig ID bewijs en een bijrijder die zomaar verdwijnt?' Vroeg hij vervolgens, 'Dat klopt wel zo'n beetje ja' Andwoord ik waarna ik probeerde bedenken wat het slimste zou zijn om te doen nu.

Hayden Fitch
    Hij zegt tegen me dat ik moet onthouden dat hij van me houdt. Dit klinkt als een afscheid. Ik wil tegen hem zeggen dat ik ook van hem houd, maar dan is hij er ineens niet meer. Wacht, ben ík er ineens niet meer. Ik sta voor school en ik kijk verward om me heen. Ik draai een rondje en laat me uiteindelijk op de grond zakken om even te zitten. Wow, wat is er zojuist gebeurd? H-hoe kan dit? Ik begin lichtjes te trillen. Oke, hier is vast wel een verklaring voor. Misschien had ik een droom en ben ik gaan slaapwandelen? Maar ik heb mijn pak ook aan enzo. Wat is er gebeurd?

[stilte xd]

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik maak mijn gedachten met een zucht leeg en probeer aan Axton te denken en te denken dat hij hier voor me staat. Ik kus hem nu echt en als het naar mijn denken lang genoeg geduurd heeft maak ik mijn lippen weer los van de zijne en kijk weer naar mijn handen die nu op zijn borstkas liggen klaar voor hem weg te duwen.

Nick
    'Dus.. Nick' zei de man vervolgens na even weg te zijn geweest. Ik luisterde niet echt naar wat hij zei. Verdwijnen? Zou een optie kunnen zijn maar ik werd nogal afgeleid doordat het woordje 'Demon' uit de mond van de man kwam en keek op. 'Ja Nick, ik heb mijn huiswerk gedaan en daarbij zijn er meer domme demonen die zich laten oppakken. Al is dat meestal zo als ze dronken zijn' zei hij vervolgens. 'Hmm.. Geen idee waar je het over hebt' andwoord ik gewoon. 'Als je maar weet dat het in deze ruimte niet mogelijk is om te verdwijnen en de enige uitweg de deur is, waarachter nog meer agenten staan' zei hij waarna hij de kamer uitliep. Zelf stond ik op en probeerde te verdwijnen wat net als de man al zei niet lukte en zuchte, dat word de ouderwetse manier, de deur was het slimst dus legde ik mijn vingers op de kier tussen de deur en de muur en liet het slot warm worden zospdat het smolt en opende vervolgens de deur. Blijkbaar had de man gelogen aangezien er geen mensen stonden en ik liep gewoon door, de aantal mensen die toch probeerden me tegen te houden waren gemakkelijk bewusteloos te krijgen. Tot nu toe was het een leuke kerst geweest.. Toen ik bijna bij de deur was stond de man die me had verhoord daar met een geweer. Geweldig, zonder enig pardon schoot hij een kogel door mijn schouder die doordrenkt was met datzelfde verschrikkelijke kruid en ik negeerde dat voor zover ik kon ookal deed het pijn ik sloeg het geweer uit zijn hand en liep vervolgens gewoon naar buiten om te verdwijnen.

Ik liet me verschijnen in mijn huis hier het dichts bij en haalde als eerste die kogel eruit en liet het flesje met het geneesmiddel verschijnen om dat op de wond te doen die al snel dichttrok, vervolgens deed ik een ander shirt aan en liet me voor de school verschijnen en zag Hayden zitten, wat moest ik tege haar zeggen? De vorige keer was de reactie niet zo heel goed geweest en daar was ik bang voor.. Dat ze me plots anders zou zien.

Philip
    Ik glimlach als ze haar lippen weer op die van mij drukt. Heel goed, ze begint het eindelijk een beetje te snappen. Haar handen liggen tegen mijn borstkas aan. Ze verbreekt de kus en ik grinnik kort. Ik sla mijn armen om haar heen en knijp dan even in haar kont. 'Hm, lekkere billen,' zeg ik dan tegen haar.

{Night Night.. Ik ga slapen}