• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik volgde hem glimlachend en ga aan tafel zitten.
    Ik nam mijn cheeseburger en cola light van de plateau en zette die voor mijn neus.
    "Smakelijk, schat." glimlachte ik en opende toen mijn cheeseburger en nam een hapje.

    Axton
    Ik knikte ten teken dat ik het gehoord had en liep richting het straatje. Dit was niet echt een plek waar je door jogde als eenzaam meisje... Perfect mogelijk dus voor Alexi. Ik liep tot ergens halfweg de steeg en zag plots iets blinken.
    Fronsend bukte ik me om het op te rapen en zag toen wat het was.
    "Shit!" het was de halsketting die ik haar voor kerst had gegeven!

    {demonjagers lieten toch ook zo van die sporen na, of zoiets? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik begin met een grijns op mijn gezicht te eten en kijk haar ondertussen aan.
    'Hoe chic is dat restaurant voor vanavond?' vraag ik haar eventjes tussendoor. Ik hoop dat het gewoon een pizzaria of zo is of ik ga kapot van de zenuwen.

    Jake
    Ik kijk even over zijn schouder. 'Van Alexi?' vraag ik hokkend en kijk dan om me heen. Ik zie een soort vreemde steen en loop er naar toe. Er hangt een vreemde gloed rond. 'Ax... dit ga je niet leuk vinden.' mompel ik zachtjes. 'Dit is het territorium van een demonjager.' zeg ik zachtjes terug.

    [Ja maar dat is enkel waar hij iets achterlaat, geen bandesporen of zo xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Nou, pap zou nooit naar een mcDonnalds gaan en ik heb al gezegd dat je je kostuum kan aandoen... dus best overdreven chic eigenlijk." zei ik met een schouderophaal.
    "Maar het stelt niets voor. Je moet gewoon niet te luit praten en glimlachen, dan komt alles goed... Oh en netjes eten."

    Axton
    "Inderdaad." mompelde ik zacht en keek toen naar hem op.
    "Shit." zei ik nog eens, maar nu werd het me duidelijk. Woede kwam meteen vechten met mijn ongerustheid, maar beide emoties bleven even sterk aanwezig.
    "Hij heeft haar... Hoe kunnen we haar vinden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {XD Lol, ik word verhuurt als zwarte piet in het restaurant hier in het dorp XD Morgen.. Ongeveer vanaf 4 uur..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haar. 'En hij verwacht zeker dat ik mee ga?' zeg ik anders kan ik er me er vanonder muizen maar ik wil haar ook niet in de steek laten en al helemaal niet op Kerstmis.

    Jake
    Ik bijt op mijn wang. Ik heb geen flauw idee, ik zie nergens anders sporen wat wil zeggen dat hij niet in de buurt woont. Misschien is er niets gebeurt en is ze gewoon haar ketting verloren en is het toeval dat ze net hier passeerde maar ik heb meer en meer het gevoel dat toeval niet bestaat. 'Ik weet het niet.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip 'Flip'
    Ik fluit een wijsje terwijl ik van de trap af loop. Beneden loop ik door de gang naar de laatste deur. Ik open die en kom in een redelijk technische kamer. Er staan twee computers in -snelste van de snelste-. En ik heb twee internet kastjes zodat het niet hetzelfde IP-adres is. Ze staan bijna altijd wel aan. Ik ga achter een computer zitten en open een document. Het is een lijst met demonen die ik gedood heb. De teller staat op 28. Al redelijk wat. En als alles volgens plan gaat zijn het er binnenkort 29. Dan open ik een ander document waar alle gegevens in staan over deze demon. Axton Crawford. Vriendje van Alexi Parker. Twee kinderen, een tweeling, Mayra en Tyler. Het is me sowieso nog onduidelijk hoe ze heeft kunnen blijven leven. Er staan ook twee vrienden best dicht bij ze. Ene Jake en Leslie. Daar weet ik van dat het beiden rustige demonen zijn. De afgelopen tijd tenminste. Die Jake heeft heel wat slechte dingen uitgehaald en ook mensen vermoord lang geleden. Als je zo nu en dan nog weleens een demon vast hebt gepind en onder gestrooid met giftige kruiden willen ze wat zeggen over andere demonen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Verbrandt je niet!' Mompelt ze waarna ze vraagt wat ik doe. 'Pyrokinese?' Vroeg ze vervolgens, 'Soort van' Andwoord ik en draai mijn hand om het er vervolgens omheen te laten draaiden.

    {Eten.}


    Hayden Fitch
    Hij zegt een soort van en hij laat het vuur bewegen. Ik ga een stukje achteruit zodat ik geen kans heb dat ik verbrand raak door het vuur. 'Wat heeft dat te maken met de grote verdwijntruc?' Vraag ik dan. 'Heb je me knockout geslagen en hierheen gebracht? Me bewusteloos gemaakt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht en druk het berichtje weer weg. Ik weet niet wat te zeggen. Ik trek mijn deken dichter om me heen en denk na. Wat moet ik doen? Hij zei dat er een paar dingen moeten gebeuren maar wat? Ik zucht en staar naar het plafond. Ik wil hier niet zijn en het is hier saai. En slapen kan ik helemaal niet nu. Ik sta op en doe het kleedje weer aan en de trui erover. Ik mocht doen wat ik wilde dus? Hm ik loop voorzichtig weer naar beneden waar ik hem tot mijn opluchting niet zie zitten en zet de tv aan. Ik begin naar Spongebob te kijken. Gewoon om alles te vergeten.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij zegt een soort van en hij laat het vuur bewegen. Ik ga een stukje achteruit zodat ik geen kans heb dat ik verbrand raak door het vuur. 'Wat heeft dat te maken met de grote verdwijntruc?' Vraag ik dan. 'Heb je me knockout geslagen en hierheen gebracht? Me bewusteloos gemaakt?'


    Nick
    Ik doof het vuur en kijk haar aan. 'Wat zij ik voordat ik je liet verdwijnen en je hier verscheen?' Vraag ik haar voordat ik andwoorde. 'Ten eerste zou ik je nooit pijn doen, zelfs niet nockout slaan. Aangezien ik van je hou. En dat betekent wat in mijn geval'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij kijkt me aan en ik bijt op mijn lip. 'Je zei dat ik niet teveel vragen moest stellen,' mompel ik dan. Hij zegt dan een lijstje. Nooit pijn doen, zelfs niet knockout slaan en hij houdt van me. Hij houdt van me. Ik voel me speciaal, omdat er iemand dus is die mij op die manier ziet. Ik druk dan mijn lippen op die van hem zodat ik geen vragen meer ga stellen. Een beetje om mijn eigen mond te snoeren en om hem te laten voelen hoe ik over hem denk. Ik hou ook van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik ben eerst een beetje verbaast maar zoen haar vervolgens terug, ze hielt ook van mij. Nogsteeds. Mijn mondhoeken krulden zich een beetje op naar boven bij die gedachte.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht en druk het berichtje weer weg. Ik weet niet wat te zeggen. Ik trek mijn deken dichter om me heen en denk na. Wat moet ik doen? Hij zei dat er een paar dingen moeten gebeuren maar wat? Ik zucht en staar naar het plafond. Ik wil hier niet zijn en het is hier saai. En slapen kan ik helemaal niet nu. Ik sta op en doe het kleedje weer aan en de trui erover. Ik mocht doen wat ik wilde dus? Hm ik loop voorzichtig weer naar beneden waar ik hem tot mijn opluchting niet zie zitten en zet de tv aan. Ik begin naar Spongebob te kijken. Gewoon om alles te vergeten.


    [onzin maar ok xd langere reactie dus]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga even mn moeder vragen om me te helpen met mn gedicht XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haar. 'En hij verwacht zeker dat ik mee ga?' zeg ik anders kan ik er me er vanonder muizen maar ik wil haar ook niet in de steek laten en al helemaal niet op Kerstmis.

    Jake
    Ik bijt op mijn wang. Ik heb geen flauw idee, ik zie nergens anders sporen wat wil zeggen dat hij niet in de buurt woont. Misschien is er niets gebeurt en is ze gewoon haar ketting verloren en is het toeval dat ze net hier passeerde maar ik heb meer en meer het gevoel dat toeval niet bestaat. 'Ik weet het niet.' zeg ik zachtjes.

    Braxlin
    "Ja, hij verwacht dat." glimlachte ik. "Hij wil vast weer iets belangrijks melden. Misschien heeft hij weer promotie. Of vertrekt hij voor een maand of drie naar het buitenland voor het werk." haalde ik mijn schouders op.
    "Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken. Je zal zien, het is voorbij voor je het weet."

    Axton
    "Er moet een manier zijn, verdomme!" Ik sloeg met mijn vuist tegen de muur en keek niet naar de scheur die daardoor was ontstaan.
    "Haar gsm... ze heeft haar gsm bij..." mompelde ik en beet op mijn lip. "Als we die maar konden traceren..."
    Ik leunde tegen de muur aan, terwijl ik diep nadacht.
    "Paul!" Natuurlijk. "Hij kan ons helpen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”