• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Hm wat dacht je van... pizza? Of spaghetti of zo?' Vanavond weer gaan eten... met haar vader. 'Gaat je moeder er ook zijn vanavond?' vraag ik haar dan aangezien ik niet weet hoe die relatie is.

    Braxlin
    "Ja, iets simpels." glimlachte ik. "We kunnen ook gewoon even een mcdonnalds zoeken." stelde ik voor.
    "En nee, absoluut niet. Mijn vader probeert wel nog vriendelijk te doen tegen mama, maar zij... zij neemt hem veel kwalijk." Ik had het nog mooi gezegd, vond ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Philip
    Ik hoor Alexi naar beneden komen maar zeg gewoon niets terwijl ik bezig ben met wat eten voor mezelf klaar te maken. Ze komt dan na even de keuken ingelopen. Dat jurkje staat haar sexy. Mijn ogen laten zich goedkeurend langs haar lichaam glijden. 'Maar natuurlijk mag jij dat jurkje aan trekken, ik zou bijna denken dat het voor jou speciaal gemaakt was zo sexy zie je eruit,' zeg ik dan met een grinnik. Het eten is bijna klaar en ik schenk wat te drinken voor mezelf in en kijk even naar Alexi.

    Leslie Day
    Jake's mobiel gaat over en hij neemt op. Ik kijk afwachtend naar hem en glimlach terug naar hem. Ik heb zijn hand beet en zit gewoon even lekker met Jake samen. Straks gaan we naar zijn familie toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    Dit was nou leuk, voor de eerste keer in.. Mischien een paar maanden, afgezien van gister. Daarbij, was ik een demon, no way dat ze mij te makken namen.. Eén probleem.. er was ook nog een mens die ik leuk vond en die niet wist wat ik was.. Dat ging niet goed komen.. Ooit. Toen het paadje afgelopenwas kwamen we op een klein afgelaten weggetje tussen weilanden uit en keek ik achterom naar Hayden om vervolgens naar rechts te gaan...


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik knik en besluit een andere keer door te vragen. 'De mcdonnalds is goed.' glimlach ik en pak haar hand iets beter vast. Ik druk een kus op haar wang. 'Hm wel nog een vinden natuurlijk.'

    Alexi
    Ik weet niet echt wat te zeggen, aangezien hij nu een compliment maakt en kijk dan even naar het eten. 'Heb je toevallig een beetje brood of zo voor me?' vraag ik voorzichtig en pruts een beetje aan mijn nagels. Ik probeer hem niet meer kwaad te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik hoor mijn gsm afgaan en neem om.
    'Hallo, met de netwakkere Jake.' mompel ik en glimlach even naar Leslie. Ik heb niet naar de nummerweergave gekeken. 'Met wie spreek ik?'

    Axton
    "Met Axton." antwoordde ik meteen.
    "Ben je thuis? Kan ik langskomen? Ik heb je hulp nodig... Heel dringend. Is Leslie er ook? Haar heb ik ook nodig..." zei ik snel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin
    "Tadaaah!" grijnsde ik en haalde mijn Iphone weer uit mijn zak. Ik zocht het even op. Dat even duurde wat langer dan verwacht, maar uiteindelijk kwam ik erachter waar hij was.
    "Er is een 2 straten verder. Hier links." ik wees naar het einde van de straat. "En dan 2e straatje rechts."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Ja, is goed, Les is hier ook. We zijn thuis.' zeg ik iets bezorgd en pak Leslie haar hand vast ondertussen. Ik leg af. Hij komt wel als het echt belangrijk is. 'Axton komt zo... er is iets mis.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik glimlach en volg haar instructies op. Na een tijdje komen we inderdaad aan een McDonald's. Ik neem haar mee naar buiten en ga aanschuiven in de rij. Ik ben nog steeds nerveus voor vanavond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik flitste tot bij hen en keek hem meteen wanhopig aan.
    "Alexi is gaan joggen zo'n 3-4 uur geleden en ze is nog altijd niet terug!" ging ik meteen to the point.
    "Ik wil je vragen om mee te gaan zoeken en of ik ondertussen de kindjes bij Les zou kunnen laten of zo? Ze hebben net gedronken en zo, dus ze zouden niet al te lastig moeten doen..." Niet dat ze ooit lastig deden, maar goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk afwachtend naar Jake. Hij zegt dat ik ook thuis ben en hij klinkt bezorgd. Is er iets mis? Ik heb geen idee wie het is. Jake legt af en zegt dan dat het Axton is. 'O, heb je enig idee van wat er is?' vraag ik dan aan hem. Niet weer iets mis. Het is kerst.. Dan moeten dingen leuk zijn en onbezorgd. Maar dan komt Ax ineens al bij ons naar binnen en vertelt wat er aan de hand is. Ik kijk Jake even aan. Ik laat hem beslissen.

    Philip
    Ze vraagt aan me of ik een beetje brood voor haar heb. 'Hm, ik wist niet dat eikels brood hadden, ik dacht dat ze zelf voedsel waren,' zeg ik dan tegen haar en kijk haar even aan. Daarna richt ik me weer op het eten. Ze zal, hoop ik voor haar, vanzelf wel snappen dat ze eerst sorry moet zeggen. En het moet menen ook.

    Hayden Fitch
    We rijden snel door, volgens mij hoor ik alsnog politie achter ons. En hoor ik daar nou ook een helicopter? Kom op zeg, we zijn geen misdadigers! Nick kijkt even achterom naar me en slaat dan rechts af. Ik heb het niet op tijd door en moet dusgelijk op de noodrem gaan en een beetje onhandig omkeren. Ik kijk voor me en zie daar dan politie. Shit. Ik rijd snel door, en daarmee ook in hun richting en sla dan links af. Achter Nick aan. Ik ga op vol gas achter hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, terwijl we stonden te wachten. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne en glimlachte.
    "Aanschuiven is zo stom." zei ik dan. "Maar met jou valt het wel mee."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Ik wil best mee gaan maar je moet Les vragen of ze wil oppassen.' zeg ik en werp even een blik op haar.
    Er is toch altijd iets mis.

    Alexi
    Ik kijk naar de toppen van mijn tenen. 'Sorry, ik was boos en... Sorry.' zeg ik zachtjes maar hoorbaar. Hij kan ook verstaan waarom ik kwaad ben, alsof hij graag ontvoerd word als je iemand wil helpen met boodschappen.

    Joshua
    Ik lach 'We kunnen moeilijk gewoon voorsteken, dat is niet aardig.' grinnik ik.
    Ik leg mijn armen weer om haar middel en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik minder gas en ga naast Hayden rijden. 'Gaat het?' Vraag ik haar en kijk naar haar voor zover dat lukt, sturen lukte ook wel zonder te zien. Tegelijkertijd probeerde ik te hooren of er nog auto's achter ons aankwamen wat wel het geval was.. Ik wou en Hayden niet in de problemen krijgen en zelf.. Volgensmij zou het niet bepaalt goed komen als je werd opgepakt wanneer je geen geldig legitimatiebewijs hebt en eigelijk geen ouders.. Oeps.

    {Nu heb ik eigelijk wel zin om ze opgepakt te laten worden.}

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Laat dat dan gebeuren :3 mag jij beschrijven. Ik geef wel de voorzet ^^]

    Hayden Fitch
    Nick komt naast me rijden, we gaan minder snel dan daarstraks. Maar dat moet ook wel op dit weggetje, hier heb je een te grote kans om gigantisch onderuit te gaan gepaard met botbreuken. Hij vraagt of het gaat en ik knik naar hem. Ik kijk even achterom naar de wagens en zie politie. Fuck. Ik kijk dan weer voor me en zie dan ineens van achter een heuvel politie ook aan komen rijden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik beantwoorde zijn kusje en grijnsde toen. "Ik ben ook niet aardig." ik gromde zachtjes. "Ik ben net helemaal niet aardig." grinnikte ik.
    "Zo gemeen als wat. Het is een wonder dat ik je nog niet in mijn kookpot gekookt heb." grinnikte ik.

    Axton
    "Dank je, Jake, echt bedankt." zei ik gemeend en keek toen naar Leslie;
    "Zou je even op hen willen passen, alsjeblieft? Ik weet dat het kerst is en zo maar... ik weet niet wat ik anders moet doen." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”