• Hi Q'ers.
    Ik ben de laatste paar dagen veel met Photoshop CS5 bezig dus dacht ik eraan om covers voor anderen te gaan maken op aanvraag.


    Invullen
    Titel:
    Korte beschrijving story:
    Sfeer: Ik weet niet of het ook allemaal uitkomt, ik doe mijn best.
    Username?
    Foto's:
    Formaat: Horizontaal of Verticaal
    Extra:

    Twee voorbeelden




    Wachtlijst
    Caelestism
    Adrastea
    Novoselic

    Af
    Daario x
    Waetford x

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 12:31 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Titel: You don't know
    Korte beschrijving story: Het is een Michael Clifford fanfiction.
    Sfeer: /
    Username: Nope.
    Foto's:
    Achtergond
    1
    2
    3
    Formaat: Als het kan Horizontal
    Extra: Kan er één met titel en zonder?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 1:29 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: A little Death
    Korte beschrijving story: Gaat over een jongen die al zijn familie is verloren en nu hun moordenaar gaat vermoorden. Hier voor moet hij eerst de dochter van de president ontvoeren, omdat de president de moordenaar is.
    Sfeer: Een spanning tussen twee personen en ook een beetje dood.
    Username: Nee
    Foto's:
    1
    2


    Formaat: Horizontaal
    Extra: Je mag er nog best foto's bij doen. Steek je creativiteit er in :)


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    Mijn aanvraag voor een cover:
    Titel: Harry Potter Fanclub
    Sfeer: -
    Horizontaal: ja.

    Ik wil graag dat er op een plaatje van Harry Potter de titel van de story er in een geel handgeschreven lettertype moet staan.
    Steek er vooral je creativiteit in, haha! Ik wil dus alleen de titel op de foti. Ik stuur je de foto straks wel. ;)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 14:51 ]

    En de foto:
    http://hdwallpappers.com/images/wallpapers/harry-potter-17-wallpaper.jpg

    De titel schuin aan de linker kant.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 14:53 ]

    Waetford schreef:
    Titel: You don't know
    Korte beschrijving story: Het is een Michael Clifford fanfiction.
    Sfeer: /
    Username: Nope.
    Foto's:
    Achtergond
    1
    2
    3
    Formaat: Als het kan Horizontal
    Extra: Kan er één met titel en zonder?



    Ik kreeg hem niet horizontaal jammer genoeg.




    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aw dankjewel! Love it! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Doe je ook covers met eigen foto's? (:

    Titel: The Brown Paradise
    Korte beschrijving story:

    Het leven van de achttienjarige Ash (niet Ashton Irwin, gewoon een onbekende jongen) wordt aardig door elkaar geschud als Reslev op een dag voor zijn deur staat, een jongen met een moeilijke thuissituatie die om een paar dagen onderdak smeekt. Maar dan krijgt Ash te horen dat er iets vreselijks is gebeurd met zijn zus en moet hij samen met Reslev halsoverkop naar Seattle om haar te redden. Ondertussen leert Ash zijn nieuwe huisgenoot beter kennen.

    Sfeer: Romantisch, spannend, mysterieus, thriller
    Username? Nee
    Foto's: Ik heb er zelf geen - maar het liefst foto's van Seattle, bij voorkeur een beetje de achterbuurt/plaatsen die een beetje criminaliteit uitstralen, en twee jongen van ongeveer zeventien, achttien jaar, liever geen beroemde mensen en een van de twee heeft zwarte/bruine krullen. Hier mag van afgeweken worden omdat het nogal veel werk voor jou is om de geschikte foto's te vinden.
    Formaat: Horizontaal of Verticaal: Maakt niet uit. (:
    Extra: -

    Sorry, ik weet dat ik erg kieskeurig ben, haha.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jay, ik kan niet wachten om m'n cover te zien! (:
    De voorbeelden waren al supermooi geworden!

    Novoselic schreef:
    Doe je ook covers met eigen foto's? (:

    Titel: The Brown Paradise
    Korte beschrijving story:
    Het leven van de achttienjarige Ash (niet Ashton Irwin, gewoon een onbekende jongen) wordt aardig door elkaar geschud als Reslev op een dag voor zijn deur staat, een jongen met een moeilijke thuissituatie die om een paar dagen onderdak smeekt. Maar dan krijgt Ash te horen dat er iets vreselijks is gebeurd met zijn zus en moet hij samen met Reslev halsoverkop naar Seattle om haar te redden. Ondertussen leert Ash zijn nieuwe huisgenoot beter kennen.

    Sfeer: Romantisch, spannend, mysterieus, thriller
    Username? Nee
    Foto's: Ik heb er zelf geen - maar het liefst foto's van Seattle, bij voorkeur een beetje de achterbuurt/plaatsen die een beetje criminaliteit uitstralen, en twee jongen van ongeveer zeventien, achttien jaar, liever geen beroemde mensen en een van de twee heeft zwarte/bruine krullen. Hier mag van afgeweken worden omdat het nogal veel werk voor jou is om de geschikte foto's te vinden.
    Formaat: Horizontaal of Verticaal: Maakt niet uit. (:
    Extra: -

    Sorry, ik weet dat ik erg kieskeurig ben, haha.


    Ik zal kijken of het lukt. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Titel: Vogelvrij. (Maar dit weet ik nog niet zeker, dus mag ik er ook één zonder titel?)
    Korte beschrijving story: Ben ik nog niet helemaal overuit.. Ik begin er net aan, maar..

    Rosalie is al sinds ze kan herinneren wees en leeft alleen met haar trouwe paard. Als ze op een dag een man vastgebonden aan een boom vind, veranderd haar leven. De man beloofd voor haar te zorgen, als zij hem bevrijd. Ze twijfelt, maar doet het toch en gaat met de man mee. Ze komt te wonen in een prachtig kasteel van de Sheriff van Nottingham, die niet altijd even vriendelijk voor haar is. Bij toeval komt ze erachter dat haar beste vriend van vroeger nog leeft. Ze had jaren gedacht dat deze dood was. Maar de man wiens leven ze heeft gered, verbied haar met hem om te gaan. Hij is vogelvrij. Rosalie staat voor een lastige keuze.. Zoiets.

    Sfeer: Het speelt zich af in de tijd van boogschutters en zwaardvechters, dus een beetje een "oude" / middeleeuwse sfeer. En een beetje spannend/mysterieus.
    Username: Mag, bij die met de titel.
    Foto's:
    1.
    2.
    3.
    En op de achtergrond graag pijl en boog of zo..
    Misschien: Dees. of Die.
    Of deze. Of als een ander beter werkt x].
    Formaat: Wat beter uitkomt.
    Extra: -

    Alvast heel erg bedankt! :]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 11:48 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Titel: Unpredictable || 5 Seconds Of Summer
    Korte beschrijving story:

    Iedereen kent de band 5 Seconds of Summer wel. Zo ook Sunset. Zij is een grote fan van de 4 jongens, en gaat dan ook door het lint als ze een meet en greet wint. Na de M&G houd ze contact met de jongens, en worden ze closer en closer. Wat als ze verliefd wordt op een van de jongens? Kan dat wel? Wordt ze dan niet gehaat door een heleboel fans? Maar Luke, waar Sunset op is, blijkt ook op haar te zijn. Alles lijkt even een droom. Een droom die dan veranderd in een nachtmerrie, want er zijn inderdaad fans die niet blij zijn met het feit dat Luke een vriendinnetje heeft.

    Sfeer: Vrolijk
    Username? Hoeft niet
    Foto's: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/65/5b/c0/655bc024adb8c17950e70c4f774d2b12.jpg
    Voor de band kan je denk ik zelf het best een plaatje zoeken ;P En gif mag ook, als je dat kan
    Formaat: Wat beter is
    Extra: -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep