• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Oke, zoals je wil.' zeg ik en begin sneller te schaatsen, ik sleur haar iets met me mee en begin snelheid te maken en grijn lichtjes naar haar. 'Kan je nog mee lief?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    Dit was nou leuk, voor de eerste keer in.. Mischien een paar maanden, afgezien van gister. Daarbij, was ik een demon, no way dat ze mij te makken namen.. Eén probleem.. er was ook nog een mens die ik leuk vond en die niet wist wat ik was.. Dat ging niet goed komen.. Ooit. Toen het paadje afgelopenwas kwamen we op een klein afgelaten weggetje tussen weilanden uit en keek ik achterom naar Hayden om vervolgens naar rechts te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    Ik moest lachen. Lachen en evenwicht ging niet samen.
    "Nee!" zei ik, een beetje half in paniek, maar toch nog steeds aan het lachen. "Ok, niet sneller, niet sneller."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik vertraag weer en grinnik. Ik pak haar weer vast aan haar middel. 'Is het nu later?' vraag ik haar grijnzend.µ
    Ik laat haar niet los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik lag met mijn handen tegen zijn borstkas en keek grijnzend naar hem op.
    "Hmm, later is niet nu, maar nu is wel later, ja." grijnsde ik en schudde dan mijn hoofd. "Kus me, gewoon." grijnsde ik en reikte met mijn lippen naar de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ontspan een beetje door de warme stralen en stap dan zuchtend onder de douche vandaan. Ik doe mijn ondergoed weer aan en doe het kleedje erover aan. Dan pak ik een kam uit de kast en open de deur van de badkamer weer. Ik besluit dat ik hier toch niets kan doen, pak mijn gsm en oortjes uit mijn trui en pak een dekentje uit een kast in mijn kamer en loop ermee naar beneden terug. Ik ga in de zetel zitten, negeer hem en leg het dekentje om me heen. Ik steek de oortjes in mijn oren en leg het liedje op. Axton zijn stem vult mijn hoofd. Ik had het stiekem eens opgenomen als hij aan het zingen was. Ik ruik het eten en mijn maag rammelt. Ik haal de dopjes uit mijn oren. Ik loop voorzichtig iets angstig naar de keuken. 'Ik heb een jurk gevonden, erg dat ik hem aangedaan heb?' vraag ik aarzelend. 'Mijn kleren roken naar het zweet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik kus haar zachtjes en til haar iets op. Ik schaats dan met haar weer richting de uitgang. 'Ik heb plots veel zin om weer gewone grond onder mijn voeten te hebben.' lach ik en stap van het ijs. 'Kom je met me mee of moet ik kijken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Kijken hoe ik op mijn gezicht ga?" vroeg ik grinnikend. "Nee, ik ga wel met je mee." glimlachte ik.
    Ik stapte van het ijs en leek nu weer moeten te wennen aan de gewone grond. Ah ja. Ik ging op een bankje zitten en deed de schaatsen snel uit. Ik wachtte even tot hij ook klaar was voor ik ze terug ging omwisselen met mijn schoenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik die ze ook uit en pak haar schaatsen over. Ik loop naar de soort balie en krijg onze schoenen dan terug. Ik geef haar glimlachend haar schoenen en trek dan mijn sneakers aan. Ik wacht even tot ze klaar is voor ik rechtsta.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wanneer gaat Ax merken dat Alexi niet terug komt? XD

    En ik ga reageren etc :3]

    [Even computer opstarten]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Dank je." glimlachte ik, terwijl ik mijn schoenen aannam. Ik trok ze aan en ging toen rechtstaan. Ik nam zijn hand vast en trok hem overeind. Ik keek op mijn gsm hoe laat het was.
    "Hmm, 13u... we kunnen wat gaan eten en dan terug?" stelde ik voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Wanneer gaat Ax merken dat Alexi niet terug komt? XD

    En ik ga reageren etc :3]

    [Even computer opstarten]

    {ja, sorry, moest ondertussen nog een artikel schrijven voor de ksa, maar heb net gedaan, dus... hier komt ie.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Hm wat dacht je van... pizza? Of spaghetti of zo?' Vanavond weer gaan eten... met haar vader. 'Gaat je moeder er ook zijn vanavond?' vraag ik haar dan aangezien ik niet weet hoe die relatie is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek fronsend naar mijn horloge. Ze was nu wel al heel lang weg...
    Anderhalf uur geleden was ik me al zwaar zorgen gaan maken, maar nu... Nu sprong ik bijna uit mijn vel. Ik had me ondertussen al aangekleed, de kindjes eten en drinken gegeven, pampers ververst... Een beetje alles om het besef uit te stellen dat ze nu wel veel te lang weg bleef.
    Het duurde te lang...
    Ik nam mijn gsm en drukte Jake zijn nummer in. Ik klemde de gsm tussen mijn oor en schouder, terwijl ik hij over ging. Ik liep naar de kinderkamer en begon de kindjes al uit het bedje te halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik hoor mijn gsm afgaan en neem om.
    'Hallo, met de netwakkere Jake.' mompel ik en glimlach even naar Leslie. Ik heb niet naar de nummerweergave gekeken. 'Met wie spreek ik?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'