• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    (Mijn topics. Wat heb ik gemist? En waar kan Louis heen? (: )


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Niall en Zayn zijn intieml aan het doen. Niall en Zayn hebben het uitgepraat dus. x'D Uhm, Leila is alleen en Liam ligt ook ergens zielig te wezen. x'D]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    'Over dat soort dingen lieg ik niet' zet hij en ik kus hem heftig op de lippen waarbij mijn hand op zijn tepel rust.
    "Just wanted to know for sure," glimlachte ik;
    Mijn andere hand ging naar zijn haren en woelde door zijn zwarte haren.
    Ik trok zijn gezicht dichter naar me toe. "Het maakt me niet uit wat anderen zeggen. Ik blijf voor altijd bij je," fluisterde ik in zijn oor.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Hij zoent me heftig, "Just wanted to know for sure," glimlacht hij.
    Hij woelt door mijn haar en trekt mijn gezicht dichter naar hem toe. "Het maakt me niet uit wat anderen zeggen. Ik blijf voor altijd bij je," fluistert hij in mijn oor.
    Ik glimlach naar hem en druk kusjes op zijn kaaklijn. 'I love you' fluister ik en grijns even..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'I love you' fluistert hij en grijnst.
    "Ik ben verliefd op je," reageerde ik terug. Hij heeft kusjes op mijn kaaklijn en ik leun naar zijn aanraking toe.
    Ik verstevigde mijn greep rond Zayns lichaam alsof ik bang was dat ze hem van me weg gingen nemen. Niemand mocht Zayn van me wegnemen.


    Take me to wonderland

    [Haha, oke. Waar is Leila? Dan gaat Louis even gezellig met haar praten. ^^ :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik denk nog om het hoekje waar ze daar straks met Zayn aan het praten was. x'D]


    Take me to wonderland

    [En waar was dat? Lol, ik ben echt te lui om terug te lezen, en vooral nu. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    [En waar was dat? Lol, ik ben echt te lui om terug te lezen, en vooral nu. Haha.]


    (Leila zit/ligt daar op de grond te slapen. Dat is net naast de eetzaal, en daar om de hoek. Om de hoek vanwaar Louis zit.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Ik ben verliefd op je," zegt hij en hij verstevigde zijn greep om mijn lichaam.
    Ik stop even de zoen en kijk hem aan. Ik grijns liefjes.
    'If i was you're boyfriend' zing ik zachtjes in zijn oor..


    El Diablo.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Leila zit/ligt daar op de grond te slapen. Dat is net naast de eetzaal, en daar om de hoek. Om de hoek vanwaar Louis zit.)


    [Okay, thank you.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik schud even met mijn hoofd, waarna ik opsta, en weer terug richting de eetzaal loop. Vlak voordat ik er ben, zie ik net om de hoek iemand op de grond liggen. Ik haal mijn wenkbrauwen op, en loop naar het meisje toe. Voorzichtig leg ik mijn hand op de schouder van het meisje, straks is het een persoon die van hetzelfde last had als Liam, dat hoefde ik niet nog een keer meer te maken. 'Moet jij niet in je eigen bed slapen?' Mompelde ik zachtjes. 'Dat ligt toch veel lekkerder dan zo'n harde grond?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Hij stopt met zoenen en kijkt me aan om vervolgens weer te grijnzen.
    'If i was you're boyfriend' zingt hij zachtjes in mijn oor waardoor ik zachtjes begin te grinniken.
    "I'd never let you go," zong ik terug en begon hem te zoenen om daarna kusjes in zijn nek te geven en zo naar zijn borstkas een weg baan.
    Bij zijn buik stop ik en geef verschillende kusjes op zijn buik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik grijns en voel de kusjes op mijn buik.
    Ik kreun zachtjes en bijt op mijn lip..
    Ik kijk naar Niall en grijns even....


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik hoor Zayn zachtjes kreunen en grijns.
    Ik geef nog een paar kusjes op zijn buik en draai ons om waardoor ik nu bovenop Zayn zijn buik zit. Mijn benen aan weerskanten van zijn lichaam.
    Ik kijk naar hem en bijt op mijn lip. Ik wist geen manier te zeggen hoeveel ik precies van hem hield, maar ik hoopte dat mijn blik boekdelen sprak.
    Ik zag hem echt graag.


    Take me to wonderland