• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario
    Meteen toen ik zag dat de man bleef staan, was ik uit mijn schuilplaats geschoten en op hem af gerend. Hij was te druk met Charly om mij te horen of zien aankomen. Mijn lichaam sloeg hard tegen het zijne aan, waardoor hij naar achter vloog en in de sneeuw viel.
    Ik ging alvast in een aanvallende houding staan, terwijl ik wachtte tot hij weer helemaal recht was gekrabbeld.
    "Jij houdt ons niet tegen." siste ik zacht. Charly moest nog niet vluchten... 1 kon ik normaal wel aan.
    "Ga wat achteruit, Charly." zei ik toch zacht. Ze moest niet per ongeluk in de klappen delen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charly Williams
    Ik schrik als plots Mario er ook is en voor ik het weet ligt de man op de grond. Ik zie hoe mario al in aanvalspositie staat en de man staat ook al snel weer recht en rcht een woedende blik eerst op mij en dan ook op Mario en ik ril even. Ik knik dan en stap wat aan de kant, achteruit. 'Pas op Mario.' zeg ik dan zacht en zie de man even naar me kijk en bijt op mijn lip en zie hem dan weer treug kijken naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    Ik maakte meteen een schijnaanval naar zijn hoofd. Hij hield zich klaar om me daar af te weren en zag daarom mijn voet niet aankomen, die zich hard in zijn maag boorde. Hij klapte dubbel en meteen stond ik vlak bij hem. Ik nam zijn hoofd vast en sloeg ermee tegen mijn knie. Hij keek me wazig aan, maar was nog niet bewusteloos. Met een harde duw langs mijn kant, viel hij tegen de muur. Ik nam hem bij zijn haren en sloeg zijn hoofd ermee tegen de koude stenen. Hij had 2 slagen nodig voor hij bewusteloos op de grond zakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    "Graag gedaan." glimlachte ik en beantwoorde zijn kus.
    "En nu weer die stoel in." zei ik vrolijk en ging opnieuw zo staan dat ik hem met 1 arm kon ondersteunen, zonder hem in de weg te lopen tijdens het stappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario
    Ik maakte meteen een schijnaanval naar zijn hoofd. Hij hield zich klaar om me daar af te weren en zag daarom mijn voet niet aankomen, die zich hard in zijn maag boorde. Hij klapte dubbel en meteen stond ik vlak bij hem. Ik nam zijn hoofd vast en sloeg ermee tegen mijn knie. Hij keek me wazig aan, maar was nog niet bewusteloos. Met een harde duw langs mijn kant, viel hij tegen de muur. Ik nam hem bij zijn haren en sloeg zijn hoofd ermee tegen de koude stenen. Hij had 2 slagen nodig voor hij bewusteloos op de grond zakte.


    Charlynn Williams
    Ik kijk angstig toe, maar al snel ligt de man bewusteloos op de grond en ik kijk met grote ogen naar de man en dan naar Mario. 'We moeten hier snel weg voordat er nog meer komen.' zeg ik snel en kijk naar de man en duw even met mijn voet tegen de man en er verlaat een kort, pijnlijk kreunend gluidje zijn mond en ik kijk naar Mario. 'Snel.' zeg ik nog eens.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    Ik greep zonder iets te zeggen haar hand beet en begon te rennen. Al snel waren we de hoek van het gebouw om en zag ik het stuk omheining waar we heen moesten.
    "Daar is het, Charly! Nog even, onze vrijheid is al in zicht." moedigde ik haar aan en keek haar recht aan.
    "Klaar?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik kijk Mario aan en knik.
    'Klaar!' herhaal ik dan ook. Zijn woorden moedigen me ook echt aan, bijna, bijna vrijheid. Ik glimlach en pak kort Mario's hand vast geef er een kneepje in en laat hem dan weer los en kijk naar het stuk omheining. Dit zou echt een hele opgave worden, maar het zou lukken!
    'Nu.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    Ik knikte en daar gingen we dan. Rennend onze vrijheid tegemoet. Ik bleef precies in haar pas lopen, zodat ze niet voor of achter zou geraken. Ik moest haar bij me hebben. De omheining was ongeveer even ver als het gebouw, maar eenmaal erover hadden we ook nog een stuk open veld voor we ergens konden schuilen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik rede snel en Mario bleef gelukkig naast me lopen en ik glimlach even naar hem en kijk dan weer strak voor me uit zet het tempo nog iets hoger en al snel komt de omheining in zicht, wat alleen maar zorgt dat ik sneller ga en voor ik het weet zijn we er al en ik knik even naar Mario en begin dan te klimmen. Het is zwaar, maar het lukt. Als we beide rond de helft van het hek zijn hoor ik veel geschreeuw achter ons en kijk twijfelend om waar ik een hele groep mannen, bewakers, naar ons zie toe rennen, die zou Mario echt niet allemaal kunnen uitschakelen. 'Fuck!' vloek ik luid en klim snel door en kijk Mario met een lichte angstige blik aan terwijl ik door klim en ik hoor het geluid steeds dichterbij komen en bijt op mijn lip.

    [Drama, drama, drama! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het gaat nu eenmaal niet altijd foutloos Charly :')
    Het is er zeeer goed beveiligd..
    Mja, byebye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vindt mijn voorstel dus toch wel leuk, ach ja, hij zal het toch wel vergeten. Josh is vrolijk, tenminste, totdat ik vertel dat ik eigenlijk langer ben buiten geweest. Ik zie de frons en bijt op mijn lip. 'Maar ik ben niet ziek?' Probeer ik dan als eerst en glimlach eventjes naar hem. Ik denk even snel na. Ik kan niet aan hem vertellen dat ik met Marcell heb gepraat buiten... Dat zou Marcell niet waarderen en trouwens, Josh zou het toch niet begrijpen. 'Ik moest even nadenken,' houd ik het dan in het midden.


    Joshua Gayle
    'Hmm, gelukkig niet.' zeg ik dan en glimlach even en streel met mijn vingertoppen zacht over haar arm, Ik knik dan. 'Iedereen moet wel eens nadenken over alles, of wat dan ook. Iedereen heeft ook zijn moment alleen nodig.' zeg ik dan en glimlach er niet meerover doorgaan. 'Heb je het al warm.' vraag ik dan na een tijdje en glimlach en druk weer een kus op haar voorhoofd en kijk haar glimlachend aan. Toch wel bijzonder hoe Leslie in zo'n korte tijd zoveel voor me is gaan beteken.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes. 'Als ze ons vinden, wat een kleine kans is, heben we een voorsprong. Die gasten zijn te dom om te bedenken waar we zitten en overal galmt het. We kunnen ze makkelijk in de maling nemen.' Ik kijk haar met een glimlah aan. 'Dus maak je geen zorgen.' Ik grijns en druk een kus op haar volrhoofd. Ik bijt mijn kaken op elkaar als ze i mijn oorlel bijt. Ik trej haar dichter tegen me aan en heb haar handen op haar onderrug gelegd. Als ze me aankijkt zie ik die ondeugende blik die ze vaak heeft. Ik grinnik en druk mijn lippen op de hare. Iets ruwer dan normaal.


    Naomi Micheal
    IK grinnik even en knik dan. 'Dat is waar.' mompel ik dan zacht lachend. 'Ik maak me geen zorgen hoor,want ik heb jouw.' zeg ik dan en grijs even speels en voel dan kort zijn lippen op mijn voorhoofd en glimlach. Als ik dan in zijn oorlel bijt merk ik hoe zijn kaken op elkaar bijt en grijns ondeugend. Hij trekt me dan dichter tegen zich aan wat ik absoluut niet erg vind en voel zijn handen op mijn onderrug. Als hij me aankijkt ziet hij al snel mijn ondeugende blik en ik grijns. Ik voel dan al snel zijn lippen weer op de mijne, alleen nu wat ruwer en ik grijns even tegen zijn lippen aan en bijt dan speels, zacht in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle
    'Hmm, gelukkig niet.' zeg ik dan en glimlach even en streel met mijn vingertoppen zacht over haar arm, Ik knik dan. 'Iedereen moet wel eens nadenken over alles, of wat dan ook. Iedereen heeft ook zijn moment alleen nodig.' zeg ik dan en glimlach er niet meerover doorgaan. 'Heb je het al warm.' vraag ik dan na een tijdje en glimlach en druk weer een kus op haar voorhoofd en kijk haar glimlachend aan. Toch wel bijzonder hoe Leslie in zo'n korte tijd zoveel voor me is gaan beteken.


    Leslie Day
    Zijn vingertoppen strelen over mijn arm waardoor er kippenvel op ontstaat. Hij gaat niet meer echt verder over het feit dat ik tegen hem loog en eigenlijk laat me dat alleen maar schuldiger voelen. Omdat hij zo begripvol en redelijk doet. 'Ja, dat heeft iedereen weleens nodig,' mompel ik dan en kijk naar zijn borstkas. 'Ik dacht na over mijn vader,' zeg ik er dan nog achter aan. Ik heb het gevoel alsof ik het uit moet leggen. 'Ik mis hem,' fluister ik. Met een klein glimlachje knik ik als hij vraagt of ik het al warmer heb. 'Dank zij jou wel ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Graag gedaan." glimlachte ik en beantwoorde zijn kus.
    "En nu weer die stoel in." zei ik vrolijk en ging opnieuw zo staan dat ik hem met 1 arm kon ondersteunen, zonder hem in de weg te lopen tijdens het stappen.


    Sam Jason Night
    Ik glimlach tegen haar lippen aan. En daarna zegt ze dat ik weer mijn rolstoel in moet gaan. Ze ondersteunt me en ik zet er dan een paar voorzichtige stappen heen. Ik gris een handdoek uit een kast en doe die om mijn middel. Dan laat ik me zakken in de stoel.
    'Nou, dat hebben we dan ook weer gehad.'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 12:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik rede snel en Mario bleef gelukkig naast me lopen en ik glimlach even naar hem en kijk dan weer strak voor me uit zet het tempo nog iets hoger en al snel komt de omheining in zicht, wat alleen maar zorgt dat ik sneller ga en voor ik het weet zijn we er al en ik knik even naar Mario en begin dan te klimmen. Het is zwaar, maar het lukt. Als we beide rond de helft van het hek zijn hoor ik veel geschreeuw achter ons en kijk twijfelend om waar ik een hele groep mannen, bewakers, naar ons zie toe rennen, die zou Mario echt niet allemaal kunnen uitschakelen. 'Fuck!' vloek ik luid en klim snel door en kijk Mario met een lichte angstige blik aan terwijl ik door klim en ik hoor het geluid steeds dichterbij komen en bijt op mijn lip.

    [Drama, drama, drama! XD]

    Mario
    "Het komt goed, gewoon blijven klimmen, nog even..." Ik hielp haar over het laatste stukje omheining, zodat ze nu aan de andere kant hing. Shti, als we eenaam daar waren, zouden we nog te traag zijn...
    Ik keek angstig om me heen en zag wat snowboards tegen de muur van een huisje staan. Ik dacht niet meer na en sprong van de omheining af om de planken te gaan halen.
    "Ik kom eraan, Charly. Als je op de grond staat begin je alvast te rennen!" riep ik ondertussen achterom.

    Nala
    Ik glimlachte naar hem.
    "Ah, als je bekijkt hoeveel vooruitgang je hebt geboekt, zal het waarschijnlijk niet lang meer duren voor je zelfstandig en wel rondwandelt." stelde ik hem gerust.
    "En nu ga ik nog even snel mijn haar wassen en zo." glimlachte ik. Ik drukte een kus op zijn lippen en liep toen de douche weer in. Ik spoot wat shampoo in mijn hand en begon mijn haren te wassen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze is eigenlijk heel positief, zelf ben ik nooit zo. Ik zie liever de dingen realistisch in, maar nu is het eigenlijk positief en realistisch.
    'Ja daar heb je wel gelijk in,' stem ik dan in met een hoofdknik.
    Nala gaat weer douchen en ik kijk naar haar en haar mooie lichaam. Ik bewonder het gewoon. Aanschouw het en het is als een streling voor mijn ogen. Ik fluit een keer zo'n fietfieuuww naar haar en glimlach scheef.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.