• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik zuchtte even gelukzalig. Eigenlijk had ik zin om te dansen, maar ik wou niet alleen gaan. En ik kon het Sam ook niet aandoen om toe te kijken, terwijl hij zelf niet kon dansen. Maar ik had zo'n zin om te dansen!
    Misschien moest ik dan toch alleen gaan. Ik had er dan misschien helemaal geen zin in om alleen te zijn, het dansen zou me er wel van afleiden... hoopte ik.
    "Ik heb zin om te dansen." zei ik toen en hoopte toch ergens dat hij mee zou gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    We zitten gewoon even zo en dan zegt ze dat ze zin heeft om te dansen. Ik knik.
    'Van mij mag je wel gaan dansen hoor Nala,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Ik kan wel met je meegaan als je wilt?'
    Ik kijk haar vragend aan en zet mijn handen aan de banden van mijn rolstoel. Ik ga zo zelf wel rollen, zodat Nala gewoon kan lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Wil je dat?" vroeg ik blij.
    Ik sprong op van zijn schoot en keek hem enthousiast aan.
    "Ik durfde het niet echt te vragen, omdat jij niet mee kan dansen... en tja..." haalde ik mijn schouders op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze is helemaal blij en ik glimlach naar haar.
    'Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan dansen, maar ik hoop dat het snel genoeg weer kan.'
    En ik doe dan met een beetje moeite de deur achter me open en rol achteruit de badkamer uit.

    [In de danszaal is een gebroken spiegel :3 die heeft Sam kapot geslagen nadat Naomi vertrok toen ze ruzie hadden. Dus die ligt er nog stuk te wezen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oei, idd ja, ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat lopen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gehejhe me too ^^

    En reageer je nog met Joshy? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wil je laatste reactie van Les voor me quote?? :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Zijn vingertoppen strelen over mijn arm waardoor er kippenvel op ontstaat. Hij gaat niet meer echt verder over het feit dat ik tegen hem loog en eigenlijk laat me dat alleen maar schuldiger voelen. Omdat hij zo begripvol en redelijk doet. 'Ja, dat heeft iedereen weleens nodig,' mompel ik dan en kijk naar zijn borstkas. 'Ik dacht na over mijn vader,' zeg ik er dan nog achter aan. Ik heb het gevoel alsof ik het uit moet leggen. 'Ik mis hem,' fluister ik. Met een klein glimlachje knik ik als hij vraagt of ik het al warmer heb. 'Dank zij jou wel ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grinnik als ik zie dat er kippenvel op haar arm ontstaan, maar ga gewoon door. Ik knik dan op haar woorden en ik zie haar even kijken naar mijn borstkas. Ik bijt dan op mijn lip na haar volgenden woorden. Hoe moet ik hier nou op reageren? "Gaat het wel weer wat beter?" vraag ik dan zacht en kijk haar aan. Na haar volgende woorden grinnik ik dan toch even. "Ja, iedereen wordt atuurlijk wel warm van zo iemand als mij naast zich." zeg ik dan grijnzend, plagerig. Ik kon h natuurlijk weer even niet laten mijn ego naar boven te laten komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze is helemaal blij en ik glimlach naar haar.
    'Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan dansen, maar ik hoop dat het snel genoeg weer kan.'
    En ik doe dan met een beetje moeite de deur achter me open en rol achteruit de badkamer uit.

    [In de danszaal is een gebroken spiegel :3 die heeft Sam kapot geslagen nadat Naomi vertrok toen ze ruzie hadden. Dus die ligt er nog stuk te wezen :3]

    Nala
    "Moet ik je niet duwen?" vroeg ik, toen ik hem naar buiten volgde en de deur weer achter ons sloot.
    Ik ging vanzelf al achter de rolstoel staan, terwijl ik richting de danszalen keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Josh' hand blijft strelen, maar ik vind het niet erg. Het voelt wel aangenaam en afleidend. Hij vraagt zacht aan me of het nu beter gaat, ik haal slechts mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' zeg ik zachtjes. 'Alle herinneringen voelen heel dicht aan de oppervlakte. En ik voel me zwak.' Josh weet wel dat ik het haat om me zwak te voelen. Zwak zijn is iets slechts. Ik lach een beetje om wat hij dan zegt. 'Jahjah, jij bent zoooo hot,' grinnik ik. 'Mag ik een teiltje?' Vraag ik dan. 'Dat is namelijk om te kotsen.' Ik pest hem maar gewoon.

    Sam
    'Nee hoor, dat hoeft niet. Het lukt wel zelf,' verzeker ik haar. Ze staat achter de rolstoel en ik rol een stukje naar voren en kijk achterom naar haar. 'Kom nou maar mee schoonheid,' knipoog ik naar haar. Ik rol richting de danszalen. Daar houd ik de deur voor haar open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {dus, ze zijn in de streetdance-zaal?
    Met de gebroken spiegel?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jupsos :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik volgde hem glimlachend en zei dank je, omdat hij de deur open hield.
    Ik zette wat stappen naar binnen, maar bleef toen verbaasd staan.
    "Huh? Wat is hier gebeurd?" zei ik luidop, terwijl ik naar de gebroken spiegel staarde. Het deed me denken aan dat met die CD en ik beet op mijn lip. Maar daar moest ik nu niet aan denken, dat was voorbij... Verleden tijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze glimlacht en stapt naar binnen. Dan pas zie ik dat de spiegel nog steeds aan diggelen ligt op de grond. O shit. Dat heb ik gedaan in een vlaag van woede.
    Nala is verbaasd en ik kijk onderzoekend naar haar. Ze vraagt zichzelf af wat er gebeurd is.
    Ik kan het toch niet zomaar vertellen?
    'Er is een spiegel gebroken,' zeg ik dan. Hoewel ze dat wel heeft gezien zelf.
    Ik haal een hand door mijn haar, en bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.